1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 22 jul 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yep, ik zag het op Pottermore. De site that keeps on giving. :cool:
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Eerste Harry Potter film weer aan het zien. Blijft in mijn ogen toch de beste. Heerlijke film voor deze tijd van het jaar, met de meeste magie van alle films ook. Stoor me helemaal niet aan het acteerwerk, geeft mezelf wel een grijns af en toe. Nostalgie, heerlijk. Het mooie is toch de 1080p versie die ik heb gedownload, want de originele DVD die ik heb werkt niet goed op mijn PC. Heerlijk kijkplezier.

    Ik wil die Potter films van mij wel weg doen, omdat ik graag de set compleet in BR wil aanschaffen. Ik heb alleen een paar vraagjes: Die box op BOL, is dat één box met de schijven erin, of zijn dat ook losse boxen? Ik heb namelijk de eerste 6 films op DVD, maar de laatste twee als een soort van grande finale op BR. Van alles heb ik de 2 disc special edition, ook van de twee BR films. Wat is wijsheid? De eerste 6 films los kopen als 2 disc special edition, of alles weg doen en die grote box met alle films aanschaffen? Liefst heb ik namelijk wel graag de 2 disc special edition van elke film.

    @DulleNL : Aangezien jij ambassadeur van Zweinstein voor XBW bent, graag een diplomatiek Dreuzel advies voor Yellow. ;):+
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.434
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Gewoon lekker dat blurayprul laten staan en alles full hd downloaden.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan je geen advies geven, want ik heb ze zelf niet eens allemaal op blu ray/dvd volgens mij. :+
     
  7. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Hey tof, een Harry Potter topique. :D

    Ik ben bij Pottermore gestopt bij het tweede boek geloof ik. Hoe ver zijn ze ondertussen?
    Deze maand alle films weer eens gekeken.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ze zitten bij hoofdstuk 12 van the Halfblood Prince. Al aardig opgeschoten dus. :lwn:
     
  9. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Aha, nice. Binnenkort maar eens wat klikken daar dan. :)

    Ooit moet ik ook weer eens aan de boeken beginnen, maar er staat zoveel moois op de planning qua boeken dat het herlezen nog wel even zal gaan duren. :mad:
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb ook al tijden het plan om ze een keer te herlezen, maar er is nog zoveel nieuws wat ik moet lezen dat ik het voorlopig nog wel doe met Pottermore. Gelukkig weet die site vrijwel perfect de sfeer van de boeken te pakken te krijgen. :9
    Natuurlijk is het geen echte vervanging van het lezen, maar het houdt me bezig. :+
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Moet zelf ook maar weer eens verder met PM. Ik ga alleen door het verhaal heen om alles te vinden. Die spelletjes boeien mij lang niet zoveel als in de geweldig 360 game OOTF. Damn, dat was een heerlijk spel, op die ene kut achievement na. 8)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er zitten nauwelijks spelletjes in, gelukkig. Het is vooral het zoeken naar objecten in de 'moments' wat je moet doen. Meer hoeft van mij ook niet; ik heb geen zin in dwergwerpen, ik wil gewoon die moments exploren.

    Welke achievement was kut? Voor zover ik me kan herinneren werd OotP gezien als een easy achievement game.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat spelletje met die kut steentjes. Die verrekte kampioen van Zwadderich. Je gaat mij niet vertellen dat je die in één keer gehaald hebt. 8)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    a sneak peek of exclusive artwork from the eagerly anticipated illustrated edition of Harry Potter and the Philosopher’s Stone has just been revealed. This new book will be available to you all from Bloomsbury UK and Scholastic US on October 6, 2015!

    Put down your wands and quills and take a peek at these lovely illustrations from the terrifically talented Jim Kay:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Niet lelijk, maar geef mij toch maar het boek zonder illustraties :+
     
  15. Xbox.exe

    Xbox.exe Nu even serieus

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke boeken lees je dan zoal? Ik ben al een tijdje op zoek naar een boek/serie zoals Harry Potter, maar nog niet echt wat gevonden.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iets wat ik een goede vervanging vind heb ik ook niet gevonden. Ik denk ook niet dat ik het ga vinden, of dat als ik het al vind dat het aanvoelt als een slap aftreksel van the real thing :p Daarom ben ik er ook niet echt op zoek naar.
    Ik lees verder fantasy, sci fi, thriller. Meestal boeken met een wat mysterieuze insteek. Hier zie je een stapel boeken wat ik verder heb gelezen. Maar als je dus op zoek bent naar een HP vervanging hoef je je niet de moeite te nemen om te klikken :+
     
  17. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    http://www.reddit.com/r/harrypotter/comments/2umqp4/my_progression_on_compiling_the_pottermore/
    https://drive.google.com/file/d/0B7bX16LOnVKGTF9yaUtVU1phd2s/view?pli=1

    Dit is echt tof en handig! :)
     

Deel Deze Pagina