1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 22 jul 2011.

  1. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ook ooooit, maar vanaf eind december worden ze niet meer gefabriceerd. ;)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yay, ze hebben naar me geluisterd. :+ Eens zien hoeveel korter precies, want eerst was het steeds anderhalf a 2 uur. Niet te doen om dus even snel tussendoor te doen.

    En Wizard's Duel is eindelijk weer ingeschakeld.
    [​IMG]
    Best fun, alleen gebruikt iedereen constant dezelfde spell. Dat systeem mogen ze dus nog wel even tweaken.

    Zat even te kijken naar de leaderboards, en damn... sommige mensen zijn flink bezig geweest 8): http://www.pottermore.com/en/great-hall

    [​IMG]

    Je krijgt 5 punten per gewonnen duel...
     
  3. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg wanneer mogen de andere mensen een keer op die site? :mad:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niks meer over gehoord sinds die delay. Ook de melding bij het inloggen is nog steeds hetzelfde:
    Eerst stond er Coming Soon oid. Geeft dus niet veel hoop voor een snelle release.

    En ga ik nog gelijk krijgen:
    Ha!
     
  5. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm beetje jammer dan. Ik denk dat er nog heel veel mensen zijn die toch wel graag die site willen bezoeken. Leuk dat ze zo'n uitgebreide site maken, maar na zoveel maanden mag alles toch wel een beetje goed werken? Nu kunnen ze blijkbaar de hoeveelheid mensen niet/net aan.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het werkt nu ook goed. De site is gewoon stabiel. (al zal die bij de opening hoe dan ook wel crashen, dat kun je niet voorkomen) Het zijn gewoon tweaks die nu gemaakt worden zoals hoe lang het duurt om een potion te maken.

    Maar dat mogen ze van mij ook buiten de beta om doen. Ik wacht verdorie nog steeds op de release van boek 2. :+ Ik hoop echt niet dat het iedere keer zo lang gaat duren en dat dit er gewoon aan ligt dat het de beta is. Ik hoop dat er een systeem komt waar je het volgende boek unlocked als je de voorgaande hebt uitgelezen/gespeeld. Niet iedere keer een half jaar oid tussen de releases.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moeilijk, crossposten met dit of het pats topic.
    Hm, deze dus.

    TADAA, cadeautje ontvangen:
    [​IMG]
    [​IMG]

    In het echt is ie wat donkerder, maar een betere foto kon ik niet maken.
    [​IMG]
    Voor de mensen die niet in de mile komen; klik op mijn sig (het plaatje) en je ziet waarom ik dit heb gekregen. :D

    Is van betere kwaliteit dan die sorteerhoed wat ik jaren terug heb gekocht (is niet eens te zien dat het de sorteerhoed moet voorstellen. Awesome. :cool:
     
  9. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht even dat het The Elder Wand was, maar het is gewoon die van Hermoine. _O_
    Tof cadeau!
     
  10. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi cadeau zeg _O_.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    Werd gepost op de Pottermore blog. Vond het wel grappig om te zien. :9 En nee, mijn reactie was niet zo. :+
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Waiting for Pottermore?

    We’re pleased to announce that pottermore.com will be open to everyone in early April 2012.

    We know that the extended wait for those wishing to be part of Pottermore has been frustrating, and we’d like to thank you all for your patience so far.

    Many of you are interested to know why we extended the original opening date beyond October of last year.

    We always knew Pottermore would be incredibly popular, which is why we made the decision to only open to one million Beta users to begin with. We wanted to make sure that we had a really good understanding of how people want to use the site and which bits we’d need to modify before giving more people access.

    We gathered some incredibly useful feedback from our Beta users, and it became clear that our original platform wouldn’t be suitable when millions more users came on to the site. So we made a big decision: to move Pottermore to an entirely different platform set up. This ‘invisible’ change has involved a lot of work behind the scenes but it will enable our users to get the best from Pottermore as it grows and develops.

    There have definitely been some challenges and the whole Pottermore team has been working really hard to incorporate all the Beta activity and feedback. This means that over the coming weeks and months we’ll be adding exclusive content and many more exciting features (such as sounds) to Pottermore for you to explore, share and discover.

    So get ready to join the Pottermore journey – the wait is nearly over.


    \o/\o/
     
  13. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, eindelijk! Denk dat het wel killing is dat het zo lang heeft geduurd, nu heb ik ook niet echt meer iets van 'jaaa leuk!', het hele HP-circus is nu wel voorbij. ;)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zie mij enthousiast doen over Pottermore vanaf pagina 3, misschien krijg je er dan wel weer zin in. :+

    Maar ik ben het wel met je eens dat dit veel te lang heeft geduurd. Oorspronkelijk zou het openen in oktober als ik me niet vergis. Pff.. (en ik zit al vanaf augustus te wachten op Boek 2)

    Maar het circus is misschien voorbij, maar ik ben niet afhankelijk van een circus om zin te hebben in Harry Potter. Toen ik laatst Lego Harry Potter aan het spelen was kreeg ik ook alweer direct zin in de boeken. :D Het blijft iets speciaals.
     
  15. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat wel, als ik inderdaad een HP spel zou spelen heb ik ook weer zin in de boeken/films. Maar ik bedoel meer van publiciteit, als ze hem bijvoorbeeld hadden geopend terwijl HP7 pt2 uit was, of bijna uit zou komen dan zouden veel meer mensen die site bezoeken. Ik ga me ook wel aanmelden maar ik denk niet gelijk als hij open is. :)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er zullen genoeg mensen zijn die hongerig zijn naar iets Harry Potterigs, iets nieuws, maar het gebrek aan grote publiciteit rond HP zullen ze wel gaan merken. Ik hoop dat ze iets 'groots' hebben gepland voor rond de launch om mensen bewust te maken van het bestaan van Pottermore. Een vaag berichtje op hun blog zoals nu zal iig niet voldoende zijn. :+

    En verdorie, ik probeer nu al de hele tijd de Pottermore trailer te vinden die op de DH Part 2 DVD/Blu Ray stond. Maar de enige die ik vind is deze. :mad:


    Ben ik nu zo blind, of staat ie echt niet op the interwebs? :+
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet dat ik de enige Pottermore gebruiker ben, maar toch:
    Sounds! :D Dat kan ook behoorlijk sfeerverhogend zijn als ze bv in de Great Hall wat geroezemoes etc. toevoegen.
     
  18. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG! Hebben!



    31 disc-collection, ziet er wel echt awesome uit. :)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Holy shit, dat moet ik hebben. :eek: Ben alleen bang dat ik niet vrolijk zal worden van de prijs. :+
     
  20. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha inderdaad, als die gewone box al bijna 100 euro is. ;)
     

Deel Deze Pagina