1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen [Algemeen] Ideëen voor competities

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 24 apr 2013.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Nascar!!!

    Wheelbangend en slipstreamend 10tallen ronden afleggen is intens en heel erg competatief..
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Zat er tussen de Unicorn-auto's geen leuke cupauto?
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    @ Loyall:
    Als je lekker in je eentje wil rijden misschien ;)

    Wat dachten jullie van 'mijn' Toyota MR2. (MR:Mid Rear) Ik vind het een heel leuk sturende achterwielaangedreven auto.

    (Volgens mij stond hij nog in de clubgarage, zal zo effe checken)
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Voor de zondag cup zou een multi make cup het leukst zijn. Misschien als je nog 2 vergelijkbare auto's bij kan verzinnen? Of misschien kan hij op de woensdag na de zomert.
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Wat gaat het worden:
    met upgrades zonder tunen of upgrades met tuning.

    Mijn voorkeur gaat uit naar upgrades zonder tuning. Met een PI maximum.
    zodat iedereen de auto naar zijn eigen rijstijl kan opbouwen voor elke volgende race/circuit..
    Je hoeft dus niet echt een tuning wiz kid te zijn.
    Zonder de kans op een bepaalde "magic tune" die voor een raket-auto zorgt.

    En de suggestie om de racekalender per cup wat korter te houden dan gebruikelijk zodat er tijd is voor de volgende cup-klasse/auto tot release XBOX one/Forza 5. En eventueel een derde heat op de avond.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2013
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben opzich wel eens voor een open cup, met een maximum PI (niet zijnde een klasse-grens, zodat er niet of nauwelijks tunen uit de AH kunnen worden gehaald en misschien wat gewichts- en bouwjaarrestricties. Het zou weer eens een nieuw element toevoegen aan de cup :)

    Ik zou upgrades mét tuning doen, omdat nauwelijks valt te controleren of mensen wel of niet tunen, en het veel te aanlokkelijk is om een paar tweaks aan je setup aan te brengen als dat kan. De basis moet natuurlijk vertrouwen zijn, maar voorkomen is beter dan vertrouwen. Dan kan iedereen ook eens laten zien dat hij het qua setups zoveel beter weet ;)

    Voor de mensen die niet willen of kunnen tunen: Wellicht kunnen de (zelfbenoemde) toptuners hun auto'(s) in hun winkel zetten, deze hier promoten en anderen overtuigen om met jou auto te gaan rijden, zodat er ook een tuner-klassement komt!! Nu ik erover nadenk vind ik dat eigenlijk best een goed idee!
     
  7. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Heb misschien nog een leuke cup:
    Japanese R2 Cup.
    Dit zijn dan de auto's
    2008 Lexus #6 ENEOS SC430 (PI 857)
    2008 Lexus #25 ECLIPSE ADVAN SC430 (PI 857)
    2010 Lexus #1 PetronAS TOm'S SC430 (PI 857)
    2003 Nissan #12 CALSAONIC SKYLINE (PI 858)
    2008 Nissan #3 YellowHat YMS TOMICA GT-R (PI 859)
    2008 Nissan #24 WOODONE ADDVAN Clarion GT-R (PI 859)
    2008 Nissan #23 XANAVI NISMO GT-R (PI 859)
    2010 Nissan #12 CALSONIC IMPUL GT-R (PI 859)
    2010 Hyundai Forza Motorsport Genesis Coupe (PI 859)
    2005 Honda #18 TAKATA DOME NSX (PI 859)

    Dit is wel een grote lijst met 10 auto's waar uit gekozen kan worden haha, maar keuze genoeg dan, en ze zijn allemaal relatief gelijk, alleen de Hyundai heeft iets minder snelheid maar de rest is iets beter dan de andere auto's in deze lijst:thumbs:
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja dat is Super GT500. We hebben wel eens gekeken naar de Super GT300 met de Subaru en Nissan 350Z uit de R3 klasse, maar toen voor de zomer in 2012 kozen we voor de DTM cup.

    Dan hebben we:

    [noparse](R1) Protoype Le Mans cup
    (R2) Super GT500
    (R:cool: V8 Supercars Cup
    (R:cool: Nascar cup
    (A/S) New Muscle Cup
    (A/S) Group B Cup
    (A/S) Open Track day cup
    (A/S) maserati trophy cup
    (A) Classic Muscle Trans Am Cup[/noparse]

    Als we nog 1 kunnen verzinnen kunnen we 2 cups per avond proberen. Dan hebben we een Summer Showdown van 5 weekjes.

    BTW, zet je tekst tussen de [noparse][noparse] [/noparse][/noparse] tags. Dan worden er geen smileys weergeven. :)


    En dan nog voor de woensdag, maar daar word maar 1 auto voor gekozen dus is minder voorbereiding. Kanshebbers daar voor zijn wat mij betreft de BMW M3 of de Clio V6 van Denvan. Dan kan de woensdag cup ook een beetje omhoog qua level.
     
  9. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik heb van de week niet zo heel veel tijd, maar ik ga nog ff kijken om nog 2 cups te verzinnen :)
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Eentje. :) Was nascar vergeten toe te voegen. Was best spannend vorige Showdown, maar weet niet of dat 8-10 weken leuk is.
     
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik denk zelf dat het iets te lang is, misschien willen wel een paar mensen een paar weekjes rust van Forza haha :)
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Showdown komt ook pas in september ongeveer. Eerst vakantie. :)
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik zou nascar niet zo lang doen.. gewoon 4x ofzo.. maar dan wel echt een race van 40 minuten ofzo.. is echt fucking intensief en foutjes maken gebeurt heel snel..

    Als je dit in teamverband zou doen, met standaard auto's, dan is dit heel interessant..

    Wij deden bij 360racing met Pontiac GTO's en Holden Monaro's (FM2, zijn dezelfde auto's) en een keer met Viper Competition Coup'es en Stockcars...
     
  14. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Ik kan niet wachten weer lekker forza op woensdag, ik zou alleen wel bij FWD of 4WD houden voor de iets mindere goden. Hp achterwielaandrijving kan ik ook gewoon iets minder mee uit de voeten
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja dat is ook zo. Naja nog tijd zat om te bepalen. Anders doen we de M3 en Clio V6 bij elkaar voor de showdown, dan hebben we daarvoor 10 cups om te proberen.
     
  16. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Moet ik dan nog een competitie verzinnen die een beetje met Level 1 Racing te maken heb als ik het goed begrijp?
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yup dat moet ook nog idd. asjemenou en ik zouden weer een keer de zondag willen doen met teams en alles. Dan zou jij kunnen kijken of er iets leuks is voor op de woensdag. Een paar pagina's terug stonden ook al wat dingen. :)

    Maar er is nog tijd zat hoor. Heel juli en augustus vakantie en dan september level 1 cup beginnen en oktober level 2 (daarvoor in september ook de showdown natuurlijk).
     
  18. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Aha, okee. Ik zou ook best wel een keer een cup willen organiseren omdat ik graag ook wil organiseren in Forza 5, dan kan ik er alvast een beetje aan ruiken hahaha.
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Geeeeeeeeeen R1 ;)
     
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Dat zijn juist de leuke auto's haha :)
    Heb al wel een leuke cup in gedachten, maar dat is geen level 1 racing
     

Deel Deze Pagina