1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Ik heb Rijles

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders moet je eens een speelgoed autotje pakken en echt eens goed kijken hoe een auto reageert. Je moet begrijpen wat de auto kan/doet. Probeer te snappen waar de draaipunten zitten.

    Bij achteruit inparkeren is het van belang dat je snapt hoe de wagen indraait. Dat je eigenlijk heel scherpe bochten kan maken achteruit, maar daar en tegen heb je voor weer wel meer ruimte nodig.

    Bij fileparkeren moet je indraaien als je achterwiel net voorbij de geparkeerde auto zijn. Als je ongeveer 45 graden schuin staat moet je weer terug draaien. Bij de meeste lesauto's kom je dan wel goed uit. Op let puntjes: Je kan tegenligger hinderen als er niet genoeg ruimte is (voorkant kan iets hun kant op komen).

    Ga gewoon een keer met een speelgoed autotje spelen of op een parkeerplaats staan kijken. Kijk dan naar de 'lijnen' die de auto rijden bij het parkeren. Kijk naar de draaicircels, enzovoort. Je moet eerst een plaatje in je hoofd kunnen maken dat klopt voordat je het idee kan uitvoeren ;)

    Als je anders specifieke punten hebt waar het fout gaat ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik heb volgens mij 9 maanden geleden voor het laatst file geparkeerd 8).
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij moet je dan wel een autotje nemen waarvan de wielen ook kunnen draaien. Anders heb je er geen zak aan.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb een vraag over het aanvragen van een praktijkexamen. Ik moet mijn rijschool machtigen via DigiD. Goed, via cbr.nl ingelogd op DigiD, dan gegevens ingevuld en vervolgens staar ik minuten, al dan niet uren naar "Uw aanvraag wordt nog verwerkt... even geduld a.u.b."
    Heb 't nu al een paar keer geprobeerd, nu tijdens het eten zelfs aan laten staan. En er gebeurt gewoon niks. :F:

    Iemand ervaring mee?
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Probeer hetzelfde eens, maar dan met Internet Explorer ;) Dan werkt het wel.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, nu werkt het! Bedankt voor de tip. Wat een idiote site.
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mooi :) Ja, IE kan (helaas) wel omgaan met .aspx pagina's blijkbaar :+
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha ikben dr ookecht 2 dagen mee bezig geweest om erachter te komen dat Chrome ook niet werkte verdomme8)
     
  9. Jeroenjanssens

    Jeroenjanssens Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Online theorie oefenen

    Ik heb ook op de site van het bcr geoefend en op die theorieconcurrent.nl en is allemaal hetzelfde. Die laatste is wel iets goedkoper. Heeft toch wel geholpen moet ik zeggen:thumbs:
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina