1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 okt 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben het wel met je eens, als deze thread nou in het games gedeeelte staat kan hij mooi als verzamelthread voor al die games dienen die volgens mij niet echt genoeg vragen/opmerkingen los zullen maken om een eigen thread levend te houden.

    Beetje zoals de Xbox Live arcade games thread.
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha. :b:
    Maar ben commercieel gezien en als gamer gezien gewoon super enthousiast over Kinect. Kinect is een product die een hele brede doelgroep aanspreekt en veel potentie heeft voor de toekomst. Verkooptechnisch zien wij er erg positief over.

    Als gamer gezien, ben ik zowaar nog enthousiaster! Het belangrijkste van gamen, vind ik fun hebben. En de Kinect games die ik heb mogen spelen, waren FUN! Het werkt allemaal erg goed, direct en het voelt natuurlijk aan. Met 2 spelers is het echt lachen! Zo moest je bij Kinect Adventures echt samenwerken om tot een goed einde te komen. Dat leverde gewoon echt leuke momenten op.

    Iedereen heeft op het moment al een mening over Kinect, terwijl het merendeel er nog nooit mee gegamed heeft. Je moet het gewoon echt een keer spelen en oordeel dan. Want ik was van tevoren behoorlijk sceptisch. Hmm, spelen zonder controller?? Werkt het allemaal wel?? Wel of geen lag?? Is het wel leuk??

    Een speelsessie met Kinect heeft voor mij al deze zaken van de tafel geveegd. Omdat het gewoon allemaal erg leuk is en goed werkt.

    Het viel me overigens op dat echt iedereen die aanwezig was, zichtbaar plezier had in het spelen. En na het uitwisselen van ervaringen, was iedereen het er wel over eens dat Kinect gewoon echt leuk is. Zo was mijn collega een echte Playstation liefhebber, maar hij is echt verkocht aan Kinect nu.

    Vind ik overigens wel even het vermelden waard, een dikke thumbs up voor Microsoft (en Paul!!) voor het organiseren van dit evenement. Het geeft ons als retailers ruim van tevoren een mogelijkheid om kennis te maken met Kinect, waardoor wij onze klanten ook gewoon beter kunnen bijstaan en adviseren. En voor mijzelf als gamer is het ook gewoon erg tof.

    Dit is bij de concurrentie echter een compleet ander vehaal, die doen hier nagenoeg niks aan.

    @Kevf, ik ben tegenwoordig werkzaam bij Free Record Shop.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ow ja is waar ook, was ik alweer vergeten.

    Is er al iets bekend wanneer er meer bekend wordt van: Project Draco en al die andere volwassen games die zijn aangekondigd?
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, een beetje plagen op zijn tijd, mag toch wel? Knap, dat je hem er uit viste ;)

    Je had trouwens in de vorige thread aangegeven dat je al een Kinect had gepre-orderd, dus ik was ook al in mijn nopjes met jou. Kon er niet meer op reageren want thread was closed. Uiteraard had je hem besteld voor vrouw en kinderen en blijf je er zelf met je vingers vanaf. (Nu is dat de general idea van Kinect, maar a la, je begrijpt me wel)

    Zo zoetjes aan vraag ik me af of we er wel genoeg krijgen. Sentiment in NL is echt aan het veranderen. Jullie hier zien dat niet, maar wij meten doorlopend awareness en attitude bij de doelgroep en dat begint nu echt serieuze en positieve vormen aan te nemen.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kinect is gewoon een must have voor in de woonkamer. Om zonder contoller te kunnen spelen is een unieke ervaring en heeft ook veel replay waarde.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dulle, wat een geniale startpost! Je hebt het visuee lerg mooi gemaakt, de informatie is fantastisch geordend, de vele shortcuts zijn handig en er zit de nodige humor in! _O_
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb jij het helemaal gelezen dan?
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik in ieder geval wel ;)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nope, vluchtig door heen gelezen. Maar is gewoon super strak!
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ach, ook al is het al duizend keer gezegd, ik blijf de strategie van MS bizar vinden. Natal is al een paar jaar in ontwikkeling en toen heeft niemand bedacht om er één serieuze titel bij te doen voor de hardcore gamers (toch een aanzienlijk deel van de 360 bezitters). Ik vermoed eigenlijk dat het met de hardware toch niet mogelijk is om serieuze games te spelen. Ik wilde hem eigenlijk halen voor het hoge gadget gehalte, maar als we nu nog steeds geen zicht hebben op leuke spellen (en dus niet die gimmicks) dan sla ik 'm voor die prijs toch over.
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Veel beter dan mijn startpost van Project Natal :+
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
  14. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap sowieso niet wat er voor gamers interessant is aan Kinect, de interface met je lichaam besturen het ziet er allemaal behoorlijk lame uit. Wellicht is het meer iets voor de online community, interactie met online vrienden, chats, minigames whatever. Gewoon licht vermaak voor tussen het ¨echte werk¨ door.

    Wil ik debiel doen met lijf en leden koop ik wel een Wii dus Microsoft wordt vooral niet te SOFT en richt je gewoon op de core groep namelijk game fanatics die denk ik niet zitten te wachten op Wii like futures.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kinect is meer voor de thuis speler. Games die je met vrienden wilt spelen tijdens het gamen door.
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hier nog een leuk filmpje... nou ja leuk t werkt niet goed



     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  17. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom aan hoe lame is dit?! Als dit de levensvatbaarheid van de 360 moet bepalen, een spelletje hand ping pongen_0/
     
  18. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    kweet niet wat het woord voor jullie niet goed betekent maar het ziet er perfect uit hoor... vergelijke met de vertraging van de ps3 move is dit een heel stuk beter
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22


    komen deze filmpjes wel bij jullie op de xbox?
     
  20. mbuist

    mbuist Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat microsoft de wii achterna wil gaan zitten en hun doelgroep gaan vergroten. Niet meer jongeren maar ook wat oudere met een gezin.

    Ben benieuwd wat voor een marketing campagne ze er achter gaan zetten na de release. Nintendo is hier altijd goed in geweest

    Maar ik denk alleen dat het niet gaat werken met deze prijs, een keer 80 euro is nog te doen maar dit is belachelijk
     

Deel Deze Pagina