1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 okt 2010.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    We hebben begin dit jaar een paar Super De Boers leeg gehaald (ombouw naar Jumbo) en uit één van de winkel heb ik een rvs-tafeltje (50x60) meegenomen op wieltjes.
    Ideaal voor de Move en straks de Kinect.

    De winkel-chel wilde hem niet houden en het tafeltje stond ook niet op mijn werkbon dus staat die nu hier in de kamer :cool:
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    [​IMG]

    het wordt zo'n tafel en dus ws geen kinect voor mij....ow well
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je Kinect in je gameroom plaatst kan je er rekening mee houden. Hangt van je woonkamer af (als je een grote woon kamer hebt) 2-3 meter van de tafel af .. heb je nog voldoende ruimte
     
  4. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zet mijn tafel wel ff opzij!

    Valt mij op dat in deze post eindelijk mensen positief zijn over Kinect!
    Het lijkt mij iig een hele gave ervaring! Helemaal ook omdat mijn zoontje dit ok echt leuk gaat vinden en mijn vriendin al 2 jaar over een Wii zit te zeuren en toen ze dit zag was ze direct om. Heb alleen iets te snel een nieuwe slim gekocht, dus zal de hoofdprijs voor de Kinect camera moeten betalen.

    Hoe dan ook, Kinect zal zeker in mijn huiskamer kamer komen.

    p.s. waarom loopt iedereen eigenlijk zo negatief te doen, dit is toch een prachtig stuk techniek?? (of zijn het alleen hardacore puber die negatief zijn en niet verder kijken dan hun pukkel lang is?)

    Greetz!
     
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen de hoofdprijs, ik zou ook meteen op dag 1 gaan kopen, want anders pies je naast de pot denk ik.

    Dat klinkt als een goedkope verkooptruc, maar ik zal hem uitleggen.

    De Kinect die bij de console zit en die we los gaan verkopen is uiteraard precies dezelfde Kinect uit dezelfde fabriek. Dan gaan wij hem feitelijk op 3 manieren verkopen: los, als bundel met de 4G en als bundel met de 250G.

    Stel nou dat we ongeveer alles 1/3 doen, dus ongeveer 1/3 van alle Kinects komt los te koop, 1/3 met de 4G en 1/3 met de 250G, dan nog zijn er 2 keer zo veel als bundel dan los te krijgen. (Bovendien hebben we wat meer gefocust op de 4G bundel, dus uiteindelijk komen er zelfs minder dan 1/3 los te koop)

    Kortom, als je al een Xbox 360 hebt en je wilt op Dag 1 Kinecten, dan zul je toch wel je best moeten doen, denk ik. Het zijn er heus wel duizenden, maar ja, met 1000 winkels staan er gemiddeld per winkel nog steeds maar 5 als je er bijvoorbeeld 5000 beschikbaar zou hebben. (Fictief aantal om aan te geven dat veel winkels zorgt voor weinig voorraad per winkel)
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  6. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    direct een pre order plaatsen dus?
     
  7. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Wijzelf organiseren geen pre-order campagne, omdat we pas sinds zeer kort weten hoeveel we er krijgen. Een officieel MS programma en vervolgens geen garanties kunnen geven vonden we niet ok.

    Ik ben niet op de hoogte van eventuele pre-order campagnes van retailers zelf, daar zul je zelf achteraan moeten gaan.
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    En wat als een retailer Kinect eerst aanbood als Project Natal voor een lagere prijs dan 150 euro en zich nu onder die pre-order uit wil lullen door te zeggen dat het een ander product is? Dat is toch de grootste onzin? In voorwaarde stond dat de wanneer de prijs hoger is bij release dat je het product gewoon voor de pre-order prijs krijgt, vandaar.
     
  9. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee eigenlijk.
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Dat is inderdaad niet legitiem. Het product is immers niet veranderd, alleen de naam. Wettelijk gezien zijn ze, als het inderdaad zo in de voorwaarde stond, verplicht Kinect te leveren voor de prijs die zij voor Natal hebben gevraagd.
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Toch ben ik benieuwd naar je reactie over deze poll. Kinect moet toch echt met goede games komen om de echte gamers over te halen. Of is het puur en alleen om het Wii volk over te trekken?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hij heeft al vaker op die uitslag gereageerd. De leden van XBW zijn niet de doelgroep voor de release window. ;) Maar ik denk dat wanneer je er echt meegespeeld hebt verkocht bent. Het is een leuke toevoeging ook voor de hardcore gamer.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ziet er toch geinig uit:
    [GT]706034[/GT]

    Ben tegelijkertijd ook blij dat niet de gehele game zo werkt, maar voor zo erbij zeker leuk.

    edit: Zal vast al eens eerder zijn gezegd, maar hoe awesome zou een Kinect Black & White wel niet zijn? :D


    De bewegingen die je met je hand zou moeten doen zitten al in de game. Ideaal toch! :9
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  14. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Als market researcher zou ik vraagtekens hebben bij je steekproef, die is niet erg representatief voor de NL bevolking: qua interesses, geslacht, leeftijd, etc.

    Ten tweede vind ik de antwoorden erg suggestief zodat je wel gedwongen wordt in een bepaalde richting te antwoorden. Daarnaast is er geen balans in de antwoorden, er is 1 ja mogelijkheid en 3 nee. Kortom, waardeloze poll.

    Verder vind ik het ook niet verrassend dat er met name negatieve reacties opgeschreven worden. Slecht nieuws is altijd leuker dan goed nieuws, trek de krant maar eens open. Mensen die positief zijn zullen veel minder geneigd zijn hem in te vullen dan mensen die dat niet zijn.

    Kortom, waardeloze poll waar ik geen waarde aan hecht. Het is ook meer een tool om de sense of community te onderstrepen, saamhorigheid zeg maar (en dus nog meer richting negatief te duwen) dan dat het iets zegt over Kinect.

    Heb ik dus geen oren voor mijn achterban? Zeker wel, waarom denk je dat ik hier zo vaak kom? Ik betwijfel of de baas van Nintendo of PlayStation in NL net zo vaak online hun achterban checken als ik.

    Maar zoals Fardo heeft gezegd is Kinect in eerste instantie niet voor hardcore gamers. En daar kan over gemopperd worden, maar, en nu chargeer ik even, stel dat de levensduur en daarmee de winstgevendheid van Xbox360 met Kinect wordt verlengd en verbeterd, waardoor de kans op een Xbox 3 toeneemt. Ben je dan als hardcore gamer blij of juist niet met Kinect, hoewel Kinect zelf niet voor jou is? Ik zeg niet dat dit zo is, maar je zult toegeven dan een succesvolle verbreding van de doelgroep van Xbox360 voor de toekomst van Xbox360 positief is.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ach ja dat is dan wel weer zo. Maar aan de andere kant: door Kinect moeten we weer langer wachten op een nieuwe console.

    Hoe lang van tevoren werd de 360 eigenlijk aangekondigd?
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Mei 2005
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    7 maanden dus.....gelukkig nog redelijk kort
     
  18. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwao mwao, je kunt ook zeggen dat door Kinect er uberhaupt een volgende Xbox kan komen.
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Maarja, dat betekent dan ook dat de xbox 3 nog meer casual moet worden, anders komt er geen xbox 4..

    Uiteindelijk verliezen de hardcore gamers toch.


    En btw. Ik geloof niet dat MS een hardcore xbox3 gaat maken als Kinect aanslaat.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De xbox3 (als deze er komt) richt zich in eerste instantie op de early adaptor (gadget freaks en hard core gamers) Als de Xbox3 goedkoper wordt zul je zien dat er meer casual games gaan verschijnen, omdat dan de massa overtuigd moet worden.

    Op starten is duur. Next Gen wordt denk gaming in the cloud (dus er komt geen echte console meer) Eerder worden de bestaande diensten uitgebreid. Dat betekend dat het Live Platform belangrijker gaat worden, dan de techniek.
     

Deel Deze Pagina