1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 okt 2010.

  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat filmpje van Oprah... lijkt wel alsof ze de loterij hebben gewonnen :F:.
     
  2. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht geen algemeen bekend feit, maar Microsoft is juist degene met de minste marketingdollars. Zo worden wij in Nederland bijvoorbeeld doorgaans 5 tot 10 tegen 1 weggeblazen qua spenderen tov zowel Nintendo als Sony.

    Ms geeft ontzettend veel geld uit aan R&D ($10 miljard per jaar), maar, net als Philips, heeft vervolgens moeite om het aan de man te brengen. Marketing zit niet in het DNA van het bedrijf.

    Wie zegt dat MS er wel weer geld tegenaan smijt heeft het volkomen bij het verkeerde eind.

    Als je tegen een Heineken of Coca Cola, of Unilever vertelt wat wij hebben uitgegeven aan bijvoorbeeld de launch van Windows 7 of Office 2010, of Xbox360 of nu Kinect, dan zakt hun de broek af. Dat is slechts een fractie waar normaal marketeers bij een consumer organisatie over beschikken.

    Sony bijvoorbeeld spendeert aan de sponsoring van de Championsleague in Europa meer dan Microsoft aan totale marketing heeft voor Xbox 360 en Kinect in heel Europa. En dat is dus slechts hun sponsor deal met de UEFA.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eerste ad:


    edit: Deze dan ook maar:
    Sonic Free Riders trailer
    [yt]81A3sHCufKI[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik vind de sonic free riders overtuigen!
    Ben zeker benieuwd!
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Dat is met Kinect dus dikke onzin

    500 miljoen dollar !!! is er aan marketing besteed en dat geintje met Opera (weer eens duidelijk wie de target audience is) heeft daar ws het nodige van opgeslokt

    http://www.vg247.com/2010/10/18/ms-to-spend-500-million-on-kinect-marketing/

    Ik weet het budget van de Move campagne niet, maar we weten allemaal dat die niet in de buurt komt van 500 miljoen dollar.

    dit zie je ook terug in Kinect's roadshows, opera een event op Times Square (!!), midnights launches etc
     
  6. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Totaal niet enthousiast over Kinect tot gistermiddag. In Eindhoven stond er een stand en hier kon je hiet uitproberen. Werkte prima maar ik game toch liever met een controller....
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Is allemaal in scene gezet. Zie je duidelijk....
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  9. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus een wereldwijd budget, niet Europa, wij krijgen daar nog geen 40% van. Als je het hebt over UEFA championsleague, dan praat je al over $200 miljoen enkel in europa, enkel aan die sponsordeal.


    Quote van Twitter (Gamekings JJ): GKJJ: Ik ben onder de indruk van Kinect. Gewion in thuissetting werkt die shit echt als een beest. Bewegingen, stem, ti's vrijwel flawless.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  10. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Gameking JJ GKJJ zegt ook: niet te vergelijken. Althans er zitten meer mogelijheden in de Kinect.
    En iemand vroeg: Beter als Playstation Move? Of niet te vergelijken..

    Dus volgens mij is het ook zo xD

    Edit: Of waren jullie er al over eens dat kinect gewoon beter is dan move?
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  11. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter durf ik nu niet te zeggen omdat ik nog geen 1 van beiden getest heb.

    Wat ik wel vind dat is dat de technologie van kinect toch al wat verder is dan die van Move.
    Ik zie move als een kleine wii rip.
    En kinect als iets nieuw wat ik echt nooit verwacht had. Zo'n dom klein camera'tje die even je lichaam scant en het in het spel stopt :eek: + nog is die micro..
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Toch zijn dit soort posts altijd geruststellend. Bijna iedereen die er uiteindelijk zelf mee heeft kunnen spelen is er positief over (dat het iig werkt). Goiz laatst ook al in het Poll topic. http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3990826&postcount=32
    De techniek werkt dus, nu mogen de creatieve games gaan komen. :9 (en dan bedoel ik dus ervaringen die je niet met een controller zou kunnen krijgen, daar heb ik Kinect niet voor besteld)

    En voor de mensen die nog steeds geloven dat het gewoon een anders verpakte Eyetoy / Xbox Live Vision Cam is:

    [​IMG]
    vs
    [​IMG]
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Kleine Wii rip? Noem het maar een volledige Wii rip. Microsoft brengt tenminste wat nieuws. Terwijl sony qua hardware bij PS3 veel heeft overgenomen van Xbox 360/Wii. Nintendo en Microsoft doen tenminste orgineel en proberen zelf iets nieuws te maken. Sony kijkt en aapt alleen maar na. Voor de fans van PS3 wel goed mja. Probeer zelf eens iets ook vind ik.

    Ik hoop wel dat Microsoft Kinect veel gaat ondersteunen. Op alle vlaken en vooral genoeg games ervoor gaan maken. Niet alleen dansen en kinderspelletjes. Maar ook andere games. Kinect heeft mogelijkheiden genoeg vind ik.
     
  14. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens !
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Andersom gebeurt dat ook !

    De Move gaat verder waar de Wii is gestopt en Microsoft neemt het stokje over van Sony wat betreft de EyeToy (Eye).

    Hoop niet dat we worden dood gegooid met bagger games zoals bij de Wii.
    EA heeft voor de Wii behoorlijk voor troep uitgebracht !
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [yt]7AVYGiL_bnY[/yt]

    Dit was bij de studio van Rare. Ziet er goed uit hoor.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ubisoft ook..
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Het ziet er niet alleen goed uit ;)
     
  19. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net zo'n speelgoed boekje doorbladert die hier in de bus zat.
    En ik zag zo'n paar kinect games al vanaf 30 tot 35 €.

    Dat zal vast ook mensen aantrekken, 30 tot 40 € vind ik persoonlijk een mooie prijs voor een spel.
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die net zoals ik kinect hebben gereserveerd ?
     

Deel Deze Pagina