1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Lego Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2012.

  1. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Je kunt inderdaad karakters (geen gadgets of voertuigen) huren voor dertig seconden. Vond het wel jammer dat dit pas later werd geïntroduceerd aangezien ik de game toen al had uitgespeeld. Ik heb dus veel locaties niet kunnen ontdekken omdat deze verborgen zaten achter speciale kwaliteiten van karakters die ik niet had.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik hoop nog altijd op een Lego The Hobbit met alle films erin, of hebben ze de laatste wel als DLC uitgebracht? Laatste voor mij was Lego Lord of the Rings en die was heel erg tof.
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Geen idee eigenlijk. Ik zal het me eens vragen. Ik hoor hem steeds dat je die shizzle moet kopen. Maar dat kan ook gewoon een excuus zijn om alle poppetjes te verzamelen ;)
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Nee die laatste film is nooit gemaakt. Zou eerst als DLC uitkomen maar die is volgens mij gecancelled. Kwam ik ook pas achter toen ik het laatste level van de tweede film had uitgespeeld en ineens de aftiteling in beeld zag -_-
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    Speelt iemand The Force Awakens? En zo ja, hoe kom je in de open wereld in free play? Ik druk op driehoekje/Y om character wheel te openen maar de onderste optie is niet zichtbaar.. Is dit een glitch?
     
  6. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Je moet de game eerst uitgespeeld hebben voordat je Free Play hebt in de hub werelden.
     

Deel Deze Pagina