1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Machinima, Game Capture & Game Montages

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SysanApse

    SysanApse Guest

    Heel artikel , http://tellmewhy.xooit.eu/t366-ZOLID-DVD-Maker-TEVION-DVD-Maker.htm

    stukje ervan met een mogelijke oplossing
    Code:
    I managed to get it to work now. Since I did several things, I'm not sure which one did it in the end, but for future reference, here it is:
    
    
       1. I uninstalled the driver(s) completely, which turned out to be not such an easy task [cleaned registry and all related *.inf files]. I uninstalled the old driver before installing the new, updated driver, but apparently that uninstall wasn't as complete as required. I uninstalled the new, updated driver, as well.
    
          (I basically cleaned the system of every trace or hint of both the old and the new driver.)
       2. reboot
       3. I uninstalled the software, completely.
       4. reboot
       5. With much trouble I installed an update for the USB 2.0 host controller. [VT6212, VIA USB host controller, vendor: Digitus. Downloaded 98/ME driver, unpacked and installed driver from msusb_xp.cab]
       6. reboot
       7. Re-installed old driver for the DVD Maker.
       8. Reinstalled software + software patch.
       9. reboot
    
    
    Et voila, Pal-60/Pal-N video from VCR via composite in color. 
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2008
  2. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je kabels voor je xbox dat je je composiet signaal kan verdubbelen naar 2 composiet signalen( voor het maken van gameplay dvd´s van de xbox terwijl je toch ziet wat je doet)?
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je bedoelt een Y-kabel ;)
     
  4. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    O, dat heet dus een Y-kabel, maar heb je dat dan voor de xbox? Dan kan ik met dat ding van de aldi gemeplay video´s op mijn pc zetten.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo'n kabel bedoel ik ,[​IMG]

    Op de rode vrouwtje stekker sluit je de gele composiet-kabel van de xbox360/ps3/dvd/video.
    De rode mannetje gaat naar de tv en de zwarte mannetje gaat naar de dvd-maker.
     
  6. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Kun je zo´n kabel bij de mm kopen?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  8. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb op dit moment de Hauppage WinTV-PVR 150 op het oog alleen ik heb zoveel site's gezien maar nergens staat duidelijk of deze kaart 60hz ondersteund. Weet iemand dit toevallig?
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Aangezien ik met de Dazzle 170 niet kan streamen vroeg ik mij af of er hier iemand is die ervaring heeft met de Dazzle 100 aangezien het daarmee wel kan. Weet iemand toevallig een shop waar hij voor een mooie prijs te krijgen is?

    Dazzle 100 heeft wel problemen met pal60 maar deze zijn op te lossen dus dat zal verder geen problemen geven.
     
  10. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Hey cookie, heb even gekeken naar het filmpje wat je hebt gestuurd voor de Dazzle 100, maar het is een drama. Heb geprobeerd wat ze zeiden maar pal 60 kreeg ik toch echt niet in kleur.

    Nou las ik dat de Dazzle 130 wél Pal 60 ondersteund. (Dit is hopelijk zonder dat je allerlei instellingen moet aanpassen?)

    Klopt het dat dit de Dazzle 130 is?
    http://www.alternate.nl/html/produc...DWARE&l1=TV- & Videokaarten&l2=Videobewerking

    Zie echt door de bomen het bos niet meer, bij veel site's staat namelijk niet welke versie Dazzle het is (100, 130 etc).

    P.S
    De Hauppauge WinTV-PVR 150 ondersteund dus geen Pal 60.
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Dazzle PLATINUM ... PLATINUM! ... die werkt met PAL-60 (probeer eens marktplaats of zo ... ik heb um daar ooit voor 50E)
     
  12. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Spijtig, maar er zijn meer versies.
    Had er een, maar dat was de DVC 100
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het moet werken. Dazzle 170 (platinum) werkt trouwens niet op 64bit mocht je dit overwegen. Doe je je Dazzle 100 van de hand dan? :+ Want het zou gewoon moeten werken. Er zijn verschillende mogelijkheden om het aan de praat te krijgen.
     
  14. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb denk alle youtube filmpjes gehad, alle software is geprobeerd maar spijtig genoeg wilde het bij mij gewoon echt niet werken. (werk eigenlijk ook op 64bit vista maar heb alles uitgeprobeerd op xp) Wil niet al te moeilijk doen om het werkend te krijgen, heb hem al weer teruggebracht naar de winkel. Sorry :):

    Maar die Dazzle 130 moet toch wel werken? (Dat is toch degene die in mijn bovenstaande post staat?)

    Pfff.. Tijd voor een koekje :+
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is idd de 130. Deze zou moeten werken op pal 60. In mijn "zoektocht" naar een CC kwam ik geregeld fora tegen waarin men zei dat hij op pal 60 werkte. Van de 170 weet ik het zeker aangezien ik deze zelf gebruik.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Iemand hier ervaring met de Pinnalce PCTV Hybrid Pro Stick ??

    Bij deze stick zit namelijk ook een Capture kabel !!
     
  17. SysanApse

    SysanApse Guest

    Weet iemand waar ik een Dazzle kan krijgen ?
    De DVC 100 of 90 ?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  19. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ik weet niet of ditonder Machinima valt.
    Maar ik vind hem wel dope =D

    [yt]pg7CPZUax3I[/yt]
     
  20. Dominic

    Dominic Fariko Dominic

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje ik gebruik een HDD DVD recorder en ik kan wel op pal50 opnemen maar zodra ik het verander in pal 60 om Gears of War te spelen zegt mijn recorder dat het tv systeem onjuist is :confused: Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina