1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Machinima, Game Capture & Game Montages

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ben benieuwd hoe die bevalt
     
  2. halo3master3

    halo3master3 If it moves kill it

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    heey ben bezig met een halo 3 montage maar mijn geluid van de video is traag als er met een sniper word geschoten duurt het 2 sec voor dat je het geluid hoort kan iemand mij vertellen hoe ik het kan veranderen
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2008
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Op zoek naar een site waar je echt hi-res video (zelfs HD) + stereo kan uploaden kwam ik op vimeo.com uit. Fraaie site en uploaden etc werkt prettig en snel. Check deze link maar ff van mijn Dazzle s-video capture van GRID ... dat ziet er al lekker strak uit die kwaliteit:)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ziet er goed uit :).. wat is de max upload en tijd?
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Check de help daar, maar ik begrijp dat je PER WEEK 500MB mag uploaden en dat er verder geen tijdslimiet aan je video zit. Verder MOETEN het EIGEN gemaakte video's zijn ... redelijk perfect dus voor ons soort gasten:) ... Alleen 'ietsjes minder' bezoekers dan bij YouTube hahaha:)

    (Aanmelden, uploaden, en conversie ging allemaal lekker vlot ... zeker in vergelijking met gt want dat is een redelijk drama, ik krijg mijn videos nauwelijks meer geupload, loopt vast op 'compressing'!? en ik ben niet de enige die daar last van heeft)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb al een feature verzoek aangevraagdom de embeded code ook hier te kunnen gebruiken ;)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Thnx voor de link. Heb dezelfde CC als jij alleen zonder S video. Ben erg tevreden over de capture kwaliteit. Ook is het USB snoer van de CC best lang zodat je hem nog een beetje kan wegwerken. Absoluut het geld waar voor mensen, zoals ik bijvoorbeeld, die met een laptop zitten en niet zo snel of vaak helemaal niet, een kaart kunnen inbouwen.
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Vwb die S-VIDEO ... check deze post maar ff, dan zie je welke kabel ik heb. SCART op tv, en S-VIDEO op de Dazzle ... S-VIDEO is toch weer een stukkie beter dan composiet en imo het maximale wat je met low-budget apparatuur (Dazzle, etc.) kan bereiken.

    (Btw, ik dacht in een paradigit blaadje deze week de Dazzle Platinum te zien staan voor 50E ... maar het was me niet helemaal duidelijk of het de Platinum was)
     
  9. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ola,
    Ik wilde een harddisk/dvdrecorder kopen met zowel component "in" als "out".
    Is het dan mogelijk om met mijn xbox360 zowel HD op mijn scherm te gamen en Hd op te nemen te gelijk?
    En zo ja, heeft iemand een tip met welke recorder dat het beste kan?

    BVD
     
  10. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    als het een HD-dvd recorder is kun je ook hd op nemen anders is het niet mogelijk ;)
    en HD-dvd recorders heb ik zelf nog niet zo veel zien liggen en die zijn erg prijzig dus je kunt beter voor iets anders kijken ;)
     
  11. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je advies:b:
     
  12. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    graag gedaan ;)
     
  13. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus net gekeken naar een normale harddisk/dvd recorders maar zie door de bomen de bos niet meer.

    Wie kan mij vertellen wat een goede harddisk/dvd recorder is voor o.a het opnemen van de xbox360 games.

    Is het ook zo dat ik HD kan gamen op mijn scherm en dan door de overgebleven gele tulpstekker van mijn component kabel aan te sluiten op de harddisk/dvd recorder kan opnemen?

    Wederom BVD
     
  14. Thomassie

    Thomassie Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
  15. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ik zou persoonlijk niet filmen meet een dvd recorder omdat het heel veel werk iis om het op de computer te krijgen in een normaal bestand, heb er zelf ervaring mee maar het is wel mogelijk om SD op te nemen en HD te gamen, gewoon component op HD aan sluiten en de gele tulp in de dvd recorder, voor de rest als je toch een harddisk/dvd recorder wilt zou ik je er geen specifiek aan kunnen wijzen maar let er wel op dat ze PAL 60 ondersteunen want je hebt er ook een aantal die PAL 50 alleen kunnen.
    suc6!



    met de Dazzle video creator platinum kun je dit doen die gebruik ik zelf ook.
    zeer goed kwaliteit in die prijscategorie.
    alleen wel enorme vertraging dus koop er gelijk een splitter kabel bij anders is het zeer moeilijk filmen.

    met vriendelijke groet,

    ScarLuuk
     
  16. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat eerste wat je zegt lijkt me onlogisch Scarluuk. Wanneer je de 360 met component heb aangesloten, en je de 360 op HDTV hebt ingesteld, stuurt hij neem ik aan alleen een signaal door de 5 component kabels? Hij stuurt toch niet de beelden ook nog naar de gele kabel?

    Anders kan ik net zo goed een dazzle platinum kopen, ipv de Blitzbox B1-HD. Wacht nog steeds op review van Fardo ^^
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Orange - als de xbox op HDTV staat dan stuurt hij het signaal over de component kabels (en wit rood voor geluid)... Over de gele tulp loopt dan geen signaal. Als je hem op TV zet dan loopt het signaal over alle tulp stekkers.

    Als je via de HD recorder wilt gamen kan je niet meer in HD gamen ... De bron wordt dan analoog .. dus helaas. A Als je in HD wilt gamen en bij je tv staat een pc in de buurt of een laptop kan je ook overwegen om met een externe capture kaart te gaan werken. ..

    Het is tevens handiger om direct op de pc te gaan capturen, omdat je dan gelijk aan de slag kan gaan :)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  18. Thomassie

    Thomassie Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt, en weet je misschien waar je een goede splitter kabel kan kopen :D alvast heel erg bedankt
     
  19. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ikzelf gebruik persoonlijk deze:
    Speedlink - Xbox 360 Cable Pro (Scart / S-Video / Optical)
    zie link voor meer info.
    als je het signaal op s-video zet wordt het signaal naar de s-video uitgang gestuurd en naar de scart kabel.
    let op dat je dvd recorder/capture card dus wel een s-video ingang heeft.
    veel suc6 ermee.

    @orange NL
    ja sorry mijn fout verkeerd uit gelegd zat toen niet echt op te letten en zat uitleg te geven over een andere kabel tegelijkertijd 8)
    my bad:thumbs:
     
  20. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ola,
    Ik heb inmiddels even een medion capturecard voor op de laptop geleend van een buurjongen, wou immers geem miskoop doen:)

    Alleen doe ik dat via "power dvd 6" zo stond hij bij zijn laptop ook geinstalleerd.
    Ik vind het geen prettig programma en vroeg mijn af kan ik met deze mediion capturecard ook met ander programma's werken.

    Dus wie kan mijn vertellen welk programma goed is voor capturen, bewerken en montage en niet zo ingewikkeld is voor een leek als ik:D

    En uiteraard worden jullie weer bedankt_O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina