1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Is het al bekend wat er bij die CE editie in NL zit? Bij Gamemania staat, artbook etc als (Digitaal) erbij 8) Krijg je bij de gamemania alles digitaal? Bij de freerecordshop staat dat namelijk niet erbij.

    Iemand die hier iets meer van weet?
     
  2. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Vroeg ik me dus ook af. Ik denk dus dat bij de freerecordshop het niet digitaal is , en bij de Gamemania wel.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik ga toch voor de gewonen versie, want ik denk dat ik me daar ook prima mee kan vermaken. CE's nemen zoveel ruimte in en meestal vind ik ze niet zo bijzonder. Bovendien zijn ze vaak duurder en heb ik die paar extra's er toch meestal niet voor over. ;)
     
  5. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Dit worden mijn party members 8), lol

    [​IMG]

    Bij Free Record Shop zag ik nu dit staan:
    Cerberus Network card zie ik er niet tussen staan ?
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2009
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    De versies van de CE zullen heus wel overal hetzelfde zijn. Het is denk ik niet zo dat je net als met COD of Halo een tig aantal CE's hebt. Gotta catch ém all is hier niet van toepassing. ;)
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.532
    Zit deze game nu al een tijdje te checken en t ziet er echt tof uit eigenlijk..
    ik ga dan wel eerst beginnen aan deel 1. Ik had die vraag ooit al eens gesteld, maar, nja, ik hou niet echt van 10000en dialogen houden enzo en dat zit er toch vol mee in deel 1?
    Verder is t toch niet turn based enzo? de gevechten, hoe snel/traag verlopen die?
    Jah ik heb t nog nooit gespeeld. en waar is ie t goedkoopst te vinden?
    :+
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2010
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hé, iets over die Miranda ( Zo heet die nieuwe vrouw toch? :+ )

    Ik heb weinig trailers/screens/info bekeken/gelezen maar in die trailer zie je haar bij die Illusive Man staan en dat is de badguy toch. Zal ze dus undercover werken? Daar kan Bioware mooie dingen mee doen en leuke keuzes mee maken. Bijvoorbeeld dat ze uiteindelijk toch met Shepard verder wilt en dat ze niet meer voor Illusive Man wil werken.
     
  9. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of je na het einde van deel 1 (dus nadat je tegen de eindbaas hebt gevochten) erna nog verder kunt met de game? dus side missions etc.

    want als ik elke keer die autosave laad dan kom ik wederom bij de eindbaas uit.

    thanks!
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Nope, is niet mogelijk.
     
  11. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    dat houdt dus in dat je overnieuw zou moeten beginnen om weer in het verhaal, characters enzo te komen?

    maar is het niet zo dat deel 2 de savegame van deel 1 meeneemt? ik vind mijn keuzes van deel 1 wel eigenlijk goed zo en wil niets wijzigen naar deel 2 toe.

    hoe doen jullie dat?
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Er is ook weinig over haar bekend. Maar..

    In Mass Effect Galaxy krijg je al te horen dat zij voor Cerberus werkt. (Jacob volgens mij ook, maar dat terzijde).
    In me2 moet je dus nieuwe squadmembers zoeken voor je missie en Cerberus is zo aardig om je al gelijk wat members te geven. Wat je allemaal met haar kunt doen is dus nog onbekend.

    Als het goed is zou er ergens in Januari nog een character reveal van haar moeten komen(die eigenlijk al een maand geleden had moeten komen).
     
  13. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet van dialogen houdt kan je beter niet beginnen aan spellen van Bioware, die gaan juist om de boeiende conversaties en quests die erop volgen. Het spel is niet turn-based, vergelijk het maar met een iets minder combat-gerichte variant van Gears Of War met veel meer verkenningselementen. Ik denk dat ie bij de Bart Smit wel voor 2 tientjes is te vinden, en anders is ie on demand beschikbaar.

    Wat betreft de CE, op bol.com staat van alles erbij wat erin zit. Kan niet wachten in elk geval, heb deel 1 tot in den treure gespeeld en kijk ernaar uit dat ook met deel 2 te doen. Heb bewust niet gekeken naar de nieuwe karakters, dat zie ik wel als het spel uit komt.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat is nu juist de kracht van spellen van BioWare. Dragon Age heeft het ook, Mass Effect heeft het. Het is juist leuk omdat te volgen, op die manier leef je in met de personages en heb je verdriet als er een dood gaat. Persoonlijk vind ik het juist vet cool. Als je bijvoorbeeld naar de WC moet en je zit midden in een dialoog, dan wacht je even tot ze uitgesproken zijn en kun je gaan. Daarna pak je alles weer gewoon op bij hetzelfde punt. Die onderbrekingen vind ik juist vet aan dit soort spellen, want eigenlijks mis je dan helemaal niks van de totale beleving. Je zou het ook als een extra pauze moment kunnen betitelen. De gesprekken zijn ook gewoon cool en in deel II kom je straks helemaal niks meer te kort. ;)
     
  15. ON 360

    ON 360 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    mass effect pre -order

    heeft iemand al een mass effect 2 pre- order gezien van rond de 35€ staat nog steeds niet bij gamehubs of anderen op site. Kan dit komen omdat hij nu wordt uitgegeven door EA en dus mischien niet regio-vrij is??
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Is nog niet zeker of hij regiovrij is. Maar de laatste tijd zijn EA games wel regiovrij dus er is een kans van wel, dus het is even afwachten of Gamehubs en andere sites hem gaan verkopen.
     
  17. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb hem ergens voor 49 euro incl verzenden besteld, zie budgetgaming.nl
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik echter wel vind is dat ze moeten ophouden met dat zogenaamde relatie gebeuren, want dat geeft totaal geen vordering en verderen diepgang in het spel. Het zou mooi zijn als ze daar echt iets mee zouden doen, dat als je met iemand verkering hebt in het spel je dat ook in gameplay merkt, bijvoorbeeld dat je partner soms wel eens tijdens een gevecht, 'Look out darling' zegt. Of dat je hem of haar voorstelt, this is my Gunnery chief and partner - van dat soort dingen. Maar dat je het ook merkt aan je stats, als je een relatie hebt lijken de problemen om je heen vaak vergeeflijker en krijg je een soort boost door die liefde, en dat zou mooi zijn als ze dat zo maken dat dat ergens in je level gaat zitten.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ze zeiden wel dat de liefdesscene in deel II beter zou zijn. Hopelijk is de liefde, zoals jij dat voorstelt, zelf ook beter. Ik denk dat, als we het echt zo willen, we beter kunnen gaan spammen op een BioWare forum.

    Bij WoW heb je zo'n suggestions forum waarop je mogelijk spelverbeteringen kan posten. Ik postte bijvoorbeeld Flying Mounts een keer en dat krijgen we nu ook met de nieuwe uitbreiding. Als je met genoeg mensen die kenbaar zal maken zullen ze er echt wel wat aan doen. ;)
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat is zeker geen slecht idee dat te doen, en misschien kun je op die manier ook Bioware aansporen op ander van soort RPG games te maken. Zat laatst nog te denken, hoe vet zou het zijn als ze een StarTrek game zouden maken en jij als de Captain van het schip al die beslissingen moet maken tijdens missies, en dan ook nog dat van je crewleden.

    Tja het is de vraag of daar behoefte aan is, maar op zo'n spel zit ik wel te wachten om je brave of evil neigende crew samen te stellen. :cool:;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina