1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madd4

    madd4 Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    1
    kan je dan niet van allemaal de romance scene doen ??
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Nee je moet kiezen.
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel :), maar niet tegelijkertijd
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ben ik het helemaal mee eens.

    Ze hebben over het algemeen veel RPG elementen zo erg versimpeld om de massa aan te spreken dat het niet echt meer een rpg is zoals het eerste deel was, en dat is erg jammer. maar veel dingen hebben ze wel weer goed aangepakt, maar idd het verhaal is minder sterk dan het eerste deel, maar dat komt misschien ook want het eerste deel het eerste deel was.

    Kijk nu alweer uit naar het derde deel en natuurlijk uit te spelen op Insanity. Zelfs die easy robots aan het begin zijn moeilijk als je alleen een pistooltje hebt. Moest ze elk 6/7 headshots geven, terwijl ze op normal al met 1/2 headshots dood zijn en moest nu echt cover houden. Dus als die al zo sterk zijn ben ik benieuwd hoe het einde gaat zijn. Al is die gast ook niet zo sterk, met 1 nuke was de helft van zn armor al weg :+
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Stond er zelf van te kijken toen de achievement verscheen van Head Hunter. Richt niet echt specifiek op de hoofden, maar als ze achter cover zitten en hun kop er boven steken is er weinig anders wat je kan raken hehe.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Als je op Insanity gaat spelen moet je echt headshots maken. Anders ben je zo door je ammo heen zoveel kogels neemt het dan. Maar deed ik op normal ook al omdat ik het gewend ben, gaan ze het snelste neer.

    Zijn hier nog meer mensen die al op Insanity zijn begonnen?
     
  7. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik weet nog wel hoe lang ik aan het schieten was op insanity bij deeltje één. Helaas heb je nu geen onbeperkte ammo. (Vind ik trouwens toch wel toffer hoor!)
     
  8. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er zijn sporadisch stukjes waar ik het echt moeilijk heb (doodga). Tot nu toe wel op een hand te tellen. Nog een loyalty missie en 2 side quests en ik kan me volgens mij helemaal gaan richten op de hoofdmissie. Geen idee hoe lang ik al bezig ben.
    Ben trouwens een vanguard, niet de meest relaxe klasse heb ik wel gemerkt, charge is suicide op insanity, shockwaves doen haast geen dmg, pull kan wel handig zijn om de enemies over een railing te trekken. Ik vind Miranda verdomd nuttige powers bezitten, Warp en Overload, echt ideaal, is dat ook een klasse die je kan zijn?
    Mag je trouwens met je 2e playthrough een andere klasse kiezen, ik neem aan van wel? Dan ga ik trouwens denk ik wel full renegade ipv paragon :D
     
  9. Ashavan

    Ashavan Guest

    Aan het einde vraagt de game of je terug wilt gaan en alle missies die nog open staan afronden en dergelijke. Of dat je een nieuwe sheppard laat en opnieuw mee gaat spelen. En in het begin kun je kiezen voor implantaten en shit zodat je iedere keer een andere class kan kiezen.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ben zelf ook Vanguard, en idd in ME2 is dat niet echt een goede klasse voor Insanity. Die aanval gebruikte ik zelfs op normal al niet want je dan gewoon suicide pleegt. Snap ook niet dat ze die "power" hebben gemaakt want hij slaat nergens op, sta je midden tussen de vijanden zonder een kans dat je weg kan komen.

    Als je hem uitspeelt en je wil verder met je character kan je niet van klasse veranderen, dan moet je een nieuw personage aanmaken en alles opnieuw doen.
     
  11. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Dus je hoeft niet perse alle missies te doen voordat je aan de laatste begint?
     
  12. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, momenteel vind ik niet echt veel side quests. Komt dit omdat ik nog niet zo ver ben in het verhaal? Net als in deel 1?
     
  13. Aerodynamisch

    Aerodynamisch Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist uitgespeeld op Veteran als een Male Paragon Soldier. Wat een heerlijk spel, heb mij de afgelopen week helemaal vermaakt.

    Enige achievement die nog rest is de Insanity achievement, ik begin daar maar eens aan. Renegade lijkt mij de logische keuze.

    Zeker al mijn verwachtingen waar gemaakt en ik kijk nu al uit naar DLC en Mass Effect 3.
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Je hoeft niet alle missies gedaan te hebben nee. Je kan later alles nog doen als je wilt.

    En side quests zijn er gewoon heel weinig. Dus als je denkt weinig tegen te komen dan klopt dat wel.
     
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik, maar worden sommige side-quests ook getriggerd door de hoofdverhaallijn?
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoevaak ga je dat nog zeggen?
    Door er hier over te blijven bitchen komen er heus niet spontaan side-quests bij hoor:):
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Alle sidequests gedaan/alle planeten 100%, mijn level; Net level 29 geworden fuuuuu. Dan maar wachten op wat content want ben nog niet van plan om een 2e run te gaan maken, over een paar maanden maar weer een nieuwe game doen en dan op insanity.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Als je echt alle quests en missies etc hebt gedaan kan je precies op level 30 komen als je een character uit ME1 hebt meegenomen, heb je waarschijnlijk ergens nog een paar gemist. Ik kwam precies op level 30 uit :thumbs: Helaas kan je daarna niet meer levelen...
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ja maar jij hebt zeker een level 60 personage geïmporteerd right? Dan ben je meteen al level 5 toch? Ik had mijn level 56 personage geïmporteerd en begon op level 3.

    Ik heb in ieder geval alles op 100%, alle sidequest gedaan dat ik kan doen. Alleen geen medical bay gekocht voor mijn Normandy, maar kan me niet voorstellen dat alleen dat mij 900 exp geeft. :+
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dan kun je ook de vraag stellen: "waarom stelt iedereen steeds dezelfde vragen ipv terug te lezen?". Ik geef gewoon antwoord op andermans vragen. Of is dat ook al tegen de regels?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina