1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Klopt, bij een level 60 kreeg je idd de eerste 5 levels, kwam precies uit bij de laatste missie.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik vind ze nog erger tegenvallen dan in deel een die zijmissies. Shepard zegt in geen zijmissies een woord, net als je teamleden. Meestal betreft het alleen wat oppikken, dingen uitschakelen of iemand redden. Voor de rest zitten er wel erg veel tropische locaties tussen. =(
     
  3. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg nu m'n eerste Loyalty missions binnen die van Jacob net gedaan nu ga ik die van Jack doen maar toen vroeg ik me iets af
    Hebben jullie eerst de loyalty missions gedaan of eerst de 2e pack dossiers gerecruit?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik heb eerst de hele zooi binnen gehaald voor ik met die andere missies begon. ;)
     
  5. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: dan ga ik dat ook maar doen denk ik, vind Thane er namelijk zo bruut uit zien
     
  6. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf ook beetje kansloos als Vanuard gaan spelen (had beter gewoon adept en dan soldier of andersom kunnen doen). Charge is de power die ik het minste gebruik, maarrrrrr het is wel handing als een soort finisher move. Als ik een wat moeilijkere vijand al behoorlijk wat schade heb aangericht, dan pak ik nog even mn shotgun ->charge->KABOOM :)
    Overigens heb ik al erg veel weapon en armor upgrades gevonden en 'gekocht' maar ik heb nog steeds geen betere shotgun :mad: beetje jammer als je Vanguard bent... wel al wat extra's toegevoegd aan mn arsenaal middels de advanced training, dus ik heb nu ook de Slam die Miranda heeft en incendiary grenades.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb net de Krogan gehaald en op de Normandy kreeg ik een msg dat the illusive man me wil spreken in de debriefing room. Ik heb dat gesprek gedaan en dan krijg je een lange cutscene en dan ben je op een mission.

    Ik heb alleen nog niet alle sterrestelsel verkend. Kan dat nog of moet ik dat eerst doen voordat ik met de illusive man praat ?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat kan altijd nog. Zelfs na de verhaallijn kun je nog doorspelen en alles verkennen. ;)

    Ik heb gisteren alle planeten en zo'n beetje alle missies gehad. Nog steeds geen level 30 achievement. Ben 28 ofzo, maar zou niet weten hoe ik die laatste twee levels moet halen.

    Misschien moet ik toch maar eens mijn Mass Effect 1 soldier op level 60 zien te krijgen voor die bonus.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ok, thanks! Ik heb een l48 soldier geimporteerd. Geen idee of ik dan de 30 kan halen.

    Ik speel het spel nu als een sci-fi tactical shooter met een goed verhaal ;)
     
  10. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een level 60 character importeerd, begin je op level 5, en haal je als je alle missies en side quests doet precies level 30.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb geen l60 ME1 char. Dan maar geen l30 ...
    Ook belachelijk dat iemand die 1 niet heeft gespeeld geen l30 kan halen...
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Kan je geen new game+ doen in ME2? Dacht uit een vrij recent (ietjes voor de release van de game) nieuwsbericht over ME2 dat het wel ging
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Vind het echt jammer dat de armor en wapens niet zo werken als in deel 1.
    Mja..
    weet iemand in godsnaam welke assault rifle wordt gebruikt in de trailer van The Soldier?
    waar is die te vinden?
    check hem linkonderin vanaf 0:43. Dat is niet de standaard assault rifle iig..
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net Horizon gedaan. Voor het eerst dat de gevechten uitdagend waren...
    zeker dat vliegende ding
     
  15. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat vliegende ding vond ik nogal meevallen alleen die combinatie van husks + scions in het begin vond ik verdomd irritant. En HARBINGER is sowieso een snotaap! :+
     
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk ga ik m binnekort halen. En ik wil dan ook gebruik maken van het importeren van je character van mass effect 1. Nou had ik ergens een keer hier gelezen dat dat alleen kan met een ''end game save''.. Ik heb mass effect 1 net voor de 3de keer uitgespeeld, maar ik zie nergens een end game save staan. Hij ging na de credits direct terug naar de homepage... dus hoe zit dat met dat importeren van je char?
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan zit je goed.
    Dus dan kan je gewoon je character importeren.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Maak je geen zorgen. Wat jij zegt klopt niet helemaal. Je moet na het uitspelen van ME 1 ff die credits zien en dat is het dan. Als je dus je level 60 char selecteert in ME 2, dan kun je gewoon met zijn keuzes verder in ME 2. Jij hebt hem 3x uitgespeeld, dus je moet drie mogelijkheden hebben. Ik ga er vanuit dat daar wel een 60 char inzit. Zou die eerst kiezen, je krijgt namelijk bonussen.

    Wat zijn die bonussen eigenlijks als je een level 60 char importeert? :eek:
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    lvl 59 8) had net niet genoeg missies kunnen doen om m lvl 60 te maken :+ ach ja. dan importeer ik die wel gewoon.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Waar kan ik de armor van squad members wijzigen ? Jacob heeft een nieuwe armor gekregen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina