1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je een ME1-save importeert, krijg je in ME2 inderdaad niet het zelfde level. Je krijgt wel wat bonussen (extra geld en grondstoffen aan het begin) en je begint op een iets hoger level (ik gok dat je op level 3 begon?). Het belangrijkste is natuurlijk dat je keuzes uit ME1 worden overgebracht naar het verhaal van ME2. Zo zullen best veel dingen veranderen op basis van je keuzes (soms heel klein (bijvoorbeeld alleen een zinnetje waarin ze snel refereren naar je keuze), soms heel groot (council bijvoorbeeld)). Al denk ik dat je een hele hoop personages waarschijnlijk niet meer kent na zo'n tweeënhalf jaar.
    Het is overigens Kaidan, geen Kaider.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dit zijn de bonussen die niet genoemt zijn mocht je ook nog eens een level 60 importeren:

    350.000 credits.
    60.000 van elke grondstof.
    Gelijk level 5, wat handig is voor sommige achievements.

    Het is gewoon een goede zet geweest dit te doen, door BioWare. Je zult er toch een ander, wel goed, gevoel van spelen door krijgen. ;)
     
  3. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeg het dan allemaal, zeker als hij geen level 60 heeft8)

    Dikgedrukte geldt dus voor jou (@boss)

    (Jouw info klopt dan trouwens niet Yellow, die grondstof bonus geldt dan alleen als je ook ME2 al uitgespeeld hebt en de geldbonus geldt dan alleen als je ook nog én de Rich-achievement hebt én ME2 al uitgespeeld hebt.)

    Hier staat trouwens alles wat er verandert, best wel veel eigenlijk :p Zitten wel een aantal spoilers van ME2 tussen!
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, bedoelde natuurlijk Kaidan. Typfoutje, anyways, herinner me toch nog alles vrij goed. Als het verhaal echt goed is, vergeet ik het niet snel, zo weet ik van resident evil 2 alles nog perfect, en van re4 en 5 practisch niets meer terwijl die vrij recent zijn, aangezien die qua verhaal toch sucken in mijn ogen, om maar een voorbeeld te geven...
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Jij je zin, ben ook niet de Guru van deze game. :+
     
  6. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren ook eindelijk begonnen met Mass Effect 2. Moet zeggen dat het me weer prima bevalt. Ik heb nog getwijfeld of ik mijn ME1 character zou importeren, maar heb uiteindelijk een nieuw character aangemaakt. Wellicht speel ik hem nog een keer uit met mijn ME1 character, maar dan wil ik eigenlijk een level 60 character hebben. Hij is nu level 49. Wat raar is, want ik heb level 50 gehaald. Nou ja, zal wel vergeten zijn te saven.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Als je dat pas haalt nadat je Saren hebt verslagen, dan telt die niet meer mee. Het kan inderdaad zijn dat je nog wel het levelgeluidje hoort, maar dat is echt een fout van BioWare. Heb hetzelfde als jij al een aantal keren meegemaakt. ;)
     
  8. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben level 50 geworden tijdens de 2e playthrough. Kort daarna ben ik gestopt.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Probleem opgelost? ;)
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt een superspel. Heb nu 25 uur gespeeld. Ben level 19 nu. Heb mijn team samengesteld. Ben nu de missies aan het doen om hen te helpen. En doe ook veel scans van planeten, zitten soms ook wel mooie missies tussen. De werelden en steden zijn echt wel supermooi. Het spel is echt verslavend.

    Wel even een vraagje. Als je de storyline uitspeelt is het ook gewoon afgelopen? Dan kan je niet meer sidequests doen he?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina