1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog steeds spoilers voor LotSB!
    Hij schijnt een Yagh te zijn. Het is een zeer slim en vooral ook sterk ras woonachtig op de planeet Parnack. Toen de Citadel het eerste contact maakte met de Yagh, vielen ze massaal de ambassadeurs aan. Sindsdien is het verboden om naar die planeet te gaan. De Yagh zijn qua technologie ongeveer net zo ver als wij nu: ze kunnen dus nog geen lange ruimtereizen maken en zijn daarom opgesloten op hun planeet (maar ze weten wel dat de Council e.d. bestaan). De oorspronkelijke Shadow Broker had hem waarschijnlijk gevangen om te bestuderen, maar hij wist op de een of andere manier de Shadow Broker te doden en zo de nieuwe Shadow Broker te worden. Meer info hier: http://masseffect.wikia.com/wiki/Yahg
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hier word mijn poesje nat van. Dit verhaal dan.

    Zeg Liara: Kunnen we nu eens eindelijk over onze toekomst gaan praten. :+
     
  3. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ugh ugh ... Er zijn ook jongere mensen op het forum...

    Alhoewel ik ergens wel begrijp wat je bedoelt!!
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Internet is bedoeld voor de ontwikkeling van jonge mensen. Als hun zieltje dat niet aan kan moeten ze papa en mama maar om uitleg vragen. :+
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben de nieuwe DLC nu aan het downloaden.....echt snel gaat het niet (niet PS3 langzaam, maar normaal gaat het sneller op de 360).

    Ach ja, kan nog wel effe wachten....:9
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ...waar/hoe begint deze DLC?

    Krijg geen mailtje binnen, en op de galaxy map is ook niets te zien....

    (ik heb een savegame gebruikt van na het uitspelen van het hoofdverhaal, met alle sidequests gedaan)

    :confused:
     
  7. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg gewoon een mailtje in mijn inbox, toen ben ik naar ilium gegaan om met Liara te praten.. probeer dat anders eens..
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lijkt mij het meest logische begin. ;)
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Opgelost!

    Ik had disc 1 erin gedaan, maar toen ik naar Illium ging moest ik disc 2 erin doen: dat gaf waarschijnlijk de 'error'.

    Vanmorgen de game opgestart met de goede disc erin en voila!\o/
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ben paar dagen geleden begonnen op Insane met Infiltrator en het gaat best aardig. Gisteravond Horizon gedaan en misschien 3 keer dood gegaan.

    Heerlijk die cloack, om ff weg te komen uit de drukte als je teammates dood zijn of krogan te ontwijken. + die extra damage boost, ideaal!
     
  11. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: Heavy warp!
    op insanity heeft iedereen armor aan, en dat werk je het makkelijkste weg met warp.. j

    EDIT: zag dat je m nog niet hebt uitgespeeld, ik zal niks spoileren :p
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  12. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Tegen Armor kan je beter Incinerate gebruiken, Warp is meer voor Barriers bestemd. Incinerate doet tegen Armor op level 1 312 damage, Warp slechts 240 (al zorgt Warp er wel voor dat andere Biotic aanvallen ook sterker worden). Op level 4 Heavy doet Incinerate zelfs 504 damage en Warp 400. (Bron: Mass Effect Wikia).
     
  13. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Miranda heeft Warp en Overload en is veelzijdiger. Mordin is overrated, al is incinerate wel een koningsskill.
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb hem al uitgespeeld, ben opnieuw begonnen ;)

    Ik geloof als infiltrator kan ik geen warp. Maar daarvoor heb ik inderdaad Miranda.

    Ik heb wel warp ammo en incinerate. :)
     
  15. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Elke mass effect fan moet sowieso LoftSB kopen, jammer dat ik hier al zie dat veel mensen al de spoilers hebben gelezen zonder het gespeeld te hebben.
    Voor mij zelf zaten er echt mooie momenten in, wat er voor zorgde dat ik het echt een okay-dit-is-echt-een- superduperawesome-dlc vind(zelfs beste dlc ooit, gruwelijk episch).
    Kan iedereen ook aanraden wie de spoilers niet gelezen heeft, het niet te doen en gewoon lekker te genieten van de dlc.
    Enigste beue was dat ik op illium mijn veteran setting veranderde tot insanity.
    Dus heb alles wel op insanity gedaan maar dus geen chievo, maar goed op mijn huidige inanity run wil ik nog graag de dlc doorspelen vooral met alle perks en toffe info die er bij krijgt ook. Geniaal wat ze gedaan hebben, zit ook een grote funfactor bij voor de fans en deze dlc zorgt er ook voor dat je extra begint te speculeren wie je eventueel als squadmembers krijgt. Hoop dat ze ook het een en ander uit Mass effect redemption in ME3 gaan stoppen. Heb voor mezelf al een vermoeden wie de soldier class als teammember gaat bekleden_O_
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Na deze DLC uitgespeelt te hebben, vraag ik me toch af of je in ME3.....
    tegen Liara moet vechten.=(

    Power corrupts, absolute power corrupts absolutely...
     
  17. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk juist van niet, denk juist dat het juist je base word in ME 3 en dat je normandy + andere schepen van allies kunnen worden opgeslagen.Dat we eruit kunnen gaan als een kodiak en we verder dan de milky way gaan.
     
  18. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    2nd that
    Denk daarom ook dat je Feron sowieso als squadmember gaat krijgen in ME3 als nieuwe drell( een awesome drell met geschiedenis), aangezien thane al ziek is en kan sterven in ME2. Lijkt hij me wel een goede vervanger voor hem.
     
  19. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld, geweldige DLC waar ik eigenlijk nog wel meer van zou willen hebben. Ik hoop dan maar dat BioWare ook nog DLC gaat uitbrengen die wat meer doet met andere squadleden van ME1 (zoals Ashley).
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoor hele goeie dingen over deze DLC, dat het de allerbeste en grootste tot nu toe is. Ik kan het gewoonweg nu niet betalen,maar ik ga deze zeker weten nog halen. Maar wat ik ervan begrijp is dat het een soort link heeft met ME3?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina