1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de game nu voor de tweede keer aan het spelen. Wat blijft het toch een wereldse game he.

    Zit nu wel eventjes vast in de missie waarbij je naar het "verlaten" collectors schip moet. Speel op Insanity en kom niet voorbij het stuk wanneer je op zo'n zwefend platform staat en er vier andere platformen met collectors aankomen.
    Mijn teammaten worden de hele tijd door de collector die een lijn met bommen naar je afschiet gedood.

    Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verkomen of hoe deze snel te kunnen doden. Ben zelf een sentinel en heb Miranda en Kasumi mee.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Miranda en Thane moet je meenemen en beide laten concentreren op die grote dudes. Ook degene die transformeren moet je eerst laten zitten en die kleinere aanpakken. Goed dekking zoeken achter die stukken die je kunt gebruiken. Laat Miranda en Thane lekker op die grotere gasten schieten terwijl jezelf die kleinere onder handen neemt.

    Ik kan je als het moet wel een samenvatting geven waar je het beste op moet letten, maar helaas loopt die tot het collector's schip/basis en niet verder.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm....daarmee zou het toch moeten lukken.

    Was zelf ook Sentinel, en had ook Miranda bij me, alleen had ik ipv Kasumi Thane bij me.

    Veel achter cover blijven en elke keer je powers gebruiken (bij die laatste twee dikke zobiedingen op afstand blijven; die komen nooit dichterbij!

    EDIT: ME freak yellow is me weer eens voor! Had het kunnen weten. heb je een alarm op dit topic of zo??:+
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2010
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Tuurlijk. Een sixth sense voor dit soort dingen. Niemand mag in nood zitten bij Mass Effect of Oblivion. Vooral die eerste. :+:+
     
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie weten hier ook af van de stasis 'glitch'? Erg handig op insanity.
     
  6. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de adviezen.

    Heb me inderdaad eerst de "normale" collectors assisins geconcentreerd en later op de harbinger. Daarna met Mirande de hele tijd Warp op de Scions toegepast en toen ging het lekker snel.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Tss, topic is al op de tweede pagina. Is het dan zo erg met mij gesteld dat ik de game nu pas speel?

    Anyways, ik zit nu op Omega om de scientist en Archangel te vinden. Sfeertje bevalt me erg goed! De voice act is ook onwijs goed gedaan, en de opties die je tijdens deze missie krijgt is ook gaaf. Zo heb ik daarnet een robot gehacked zodat die weer gebruikt kan worden als ik moet ontsnappen. Ben benieuwd, het is tot nu toe een toffe missie!
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt de YMIR gehackt bedoel je? Daar ga je nog veel plezier van krijgen :D

    Ook leuk dat Bioware toch nog altijd een nieuw nieuwsberichtje plaatst. Het bericht van vandaag is ook weer geinig om te lezen, ik check altijd wel even ME2 zelf of de ME wiki voor het daily news :+
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Die missie was echt gaaf! Toen ik Archangel met z'n sniper zag had ik al een voorgevoel.. Leuk! Ook tof dat je allemaal upgrades kunt kopen, zoals armor e.d. Heb nu een visor gekocht en speciale chest plate.

    Weet nu al dat ik verslaaft ben, haha. Deze game gaat voorlopig niet m'n Xbox uit!
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Jouw enthousiasme had ik in het begin ook. De drang om door te spelen was heel erg groot in ME en ME2. Ik kan daarom ook niet wachten om voor de eerste keer ME3 te spelen wetend dat het dan nog allemaal onbekend is.

    Jammer dat na het uitspelen van ME3 het allemaal over is.
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet, alhoewel de huidige serie een trilogie is kunnen ze natuurlijk ook een ander verhaal 'beginnen'... Alhoewel ik niet zou weten hoe het mogelijk is om het epische gevoel van het verhaal van ME1 en die enorme dreiging kan overtreffen. Oh, en beter krijgt ME3 weer een échte bad guy. Die harbinger... 'I know this hurts you'. Die is beter als wekker toon dan als uitspraak van een villain.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2010
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Het is ook moeilijk om Saren te overtreffen denk ik, wat een geweldige karakter was dat. _O_
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Saren was inderdaad badass van wat ik me kan herinneren. Nu heb ik eigenlijk geen idee wie de echte schurk is in deel 2, wel weet ik dat ik tegen de Collectors moet vechten. Maar goed, daar kom ik vanzelf achter. Ik hoop zelf dat ik geen spoilers lees hier in dit topic. ;)
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Eindelijk kunnen beginnen met deel 2. Zit er nu zo'n 20 uur in en hij is geweldig. Had wel ff een vraagje. Bij het harvesten van planeten staat er rechts bovenin beeld "scanner result: Good, Moderate, Poor of rich. Waar slaat deze classificatie op? Want als ik ga harvesten geeft ie op een gegeven moment aan als ie "Depleted" is. Dit is echt BS, want ik had nog een halve planeet te gaan en heb daar zodoende nadat ie "Depleted" was nog een shitload aan element zero vandaan gehaald...
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Rich is veel grondstoffen, de rest steeds minder.

    Een heilige tip: Zoek een guide of koop de officiele en ga alleen Rich planeten bij af. ;)
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Zover was ik wel :+ Gaat meer om het punt dat ik bij de mededeling depleted nog een sloot aan Element Zero (toch wel de meest zeldzame grondstof) uit de grond trok. Fuck Guides btw. Ga alle planeten sowieso wel leeg halen :D
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja, maar neem maar van mij aan dat al die planeten afgaan sterk gaat vervelen naarmate je verder in de game komt.

    Ik zeg ook alleen Rich omdat je dan meer dan voldoende geld hebt om alles te kopen. Misschien ook wel handig een level 60 te importeren, maar tis maar net waar je van houd.
     
  18. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Het heeft er niet per se mee te maken dat er helemaal geen mineralen meer aanwezig zijn (al kan dit wel). Het heeft er volgens mij mee te maken hoe ver de meter uitslaat. Bij een 'Rich' planeet slaat de meter nauwelijks uit bij bijvoorbeeld 100 eenheden Element Zero. Als hij op depleted staat, raakt de meter bij 100 Element Zero bijvoorbeeld de top. Het staat er nu een beetje vaag, maar ik hoop dat je het snapt. Als je bij een depleted planeet gaat scannen, krijg je dus veel minder grondstoffen als bij een rich plannet, ook al slaat de scanner net zo ver uit.
     
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat planeet scannen sowieso saai, ik had het leuker gevonden als je die grondstoffen gewoon tijdens missies had gevonden.

    En serieus: schijt aan guides. Wiki's FTW:+
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Lol had een leuk moment vandaag (of beter gezegd gister ;) ) Kwam Liara tegen die ik in deel 1 aan de paal genageld had en zij gaf me een welverdiende natte slobber. Helaas had ik mijn helm nog op waardoor de scene er nogal gaar uit zag :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina