1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    2 Dingen:

    From the guys who made Mass Effect... Comes Mass Effect. Denk het niet.

    ME2 is nog niet uit voor de PS3. Denk dat ze deze marketing move niet maken.
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste: Dat slaat nergens op. Je wilt je eigen studio wel 'promoten' door te laten zien wat voor goede games je studio heeft gemaakt. Dan noem je uiteraard Mass Effect.

    Tweede: Als je alle info leest dan kan je zeker wel concluderen dat het om een Mass Effect title gaat. Een spinoff/prequel bekend maken zou een nog mindere logische marketing stap zijn, althans gezien vanaf mijn PoV.
     
  4. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Mee eens, ze zullen eerst de originele trilogie afmaken en dan pas aan prequels/spinoffs beginnen. Zie bijvoorbeeld Halo: eerst 1, 2 en 3 en dan pas Wars, ODST en Reach.

    Toch denk ik eigenlijk niet dat de hints naar Aequitas leiden. We zijn immers al op die planeet geweest (in de missie: N7: Abandoned Mine in ME2), dus als ze iets 'geheims' op een planeet verbergen zal het een andere planeet zijn. Waarom zou je immers planeten hergebruiken als je er miljoenen tot je beschikking hebt? En verder is er eigenlijk niks te vinden daar behalve een paar mijnen.

    Ik ben eigenlijk geneigd te denken dat het om een nieuwe IP gaat, vooral omdat het er qua sfeer niet erg ME-achtig uitziet. Helaas lijkt die gun wel heel erg op die sniper rifle, zo'n grote studio als Bioware is echt niet zo lui om eventjes een rifle van de ene naar de andere game te kopiëren, dus een ME-game lijkt dan logisch.

    Dan heb je ook nog de volgende hint: -128.5°F is de laagste temperatuur ooit gemeten op aarde op Antarctica, bij het Russische weerstation Vostok. Toevallig blijkt dat er ook een Vostok-system in ME is. Van de vier planeten in het systeem is niet veel interessants te melden. De belangrijkste dingen: Nodacrux, een goed bewoonbare planeet en Papaiton, waar dit over staat:
    Het lijkt niet interessant genoeg voor een game, behalve als je deze tekst anders gaat interpreteren: Tali wist op dat moment nog niet af van het bestaan van Reapers etc. Stel nou dat dit schip geen oud Asari-schip was, maar een schip van een oude beschaving of misschien een Reaper? Dan wordt het wel interessant.

    Eerlijk gezegd denk ik dat ik er mijlenver vanaf zit, maar goed, speculeren is nou eenmaal leuk.

    Mocht de trailer inderdaad van ME3 zijn, dan ga ik hem niet kijken. Ik wil deze keer echt compleet verrast worden, dus ik ga van tevoren (proberen) geen enkele trailer te kijken of (p)review te lezen. Bij ME2 probeerde ik het ook, maar ik wist toen ik met het spel begon toch al een paar dingetjes die ik liever niet had willen weten, zonde.
     
  5. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het een nieuwe game of kan het ook een grote uitbreiding zijn?

    Ik zat zelf te denk aan een uitbreiding alla Awakening for Dragon Age, maar dan voor Mass Effect 2.
     
  6. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    We zullen wel zien, gewoon ff geduld hebben. :9
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Geniale comment over de tease op Youtube:

    :+

    Denk dat het verder absoluut geen Mass Effect is..
     
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe hint, barcode translated:
    Hoe kunnen mensen serieus nog niet geloven dat dit met ME te maken MOET hebben?
     
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  12. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het gewoon moeilijk om te geloven dat Bioware nóg een grote game gaat uitbrengen. Ze hebben al Dragon Age 2, The Old Republic en Mass Effect 3. Een derde titel (die misschien een shooter wordt), zou ME3 niet goed doen qua marketing. Het zou best Mass Effect 3 zelf kunnen zijn.
     
  13. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien word het wel weer een DLC :+

    En later ME 3 (begin 2012)
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  14. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor de mensen die wachten op de PS3-release (ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het iemand hier is, maar ik post het toch maar):

    21 Januari dus:)
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    .....heh, ik zit er toch serieus aan te denken om em ook voor de PS3 te halen.:9

    (als ie voor een mooie prijs bij Zavvi ligt uiteraard. de volle mep ga ik er niet voor betalen:+)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kom je op een 360 forum, voor wiens console de game al uit is, zegt die dat die misschien de PS3 versie gaat halen. Om mooiere graphics ofzo moet je het niet doen he? Als het nu een GOTY met alle DLC en een dikke vette bonus DLC ok. ;)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Het is ook inclusief alle DLC. Mooi meegenomen voor diegene die er op wachten op de PS3, blijf het dom vinden dat MS Bioware niet heeft opgekocht in die tijd dat ze nog niet bij EA waren.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben weer verder gegaan met de game, verhaal is allang uitgespeeld en nu nog alle sidequests. Ik vraag me iets af...ik zit op de galaxy map nu en zie Krogan DMZ 7% staan, planeet Tuchanka. Wat houd het in dat er 7% staat? Ik ben erheen gegaan maar er is niks te doen daar voor mij, niks nieuws.

    Ook bij Omega Nebula heb ik 45% staan, wat betekent dit?
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    uhuh... en dan vergeten ze weer een dlc op die disc :p

    dat je 7% van de planeten hebt verkend (lees gescand) in die galaxy en bij omega 45% als ik me goed herinner
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    En hier is Mass Effect 3:

    Holy shit. What are the odds? EA has posted Mass Effect 3 up on the EA Store. Someone’s gonna get fired.

    Here’s the blurb:

    Earth is burning. Striking from beyond known space, a race of terrifying machines have begun their destruction of the human race. As Commander Shepard, an Alliance Marine, your only hope for saving mankind is to rally the civilizations of the galaxy and launch one final mission to take back the Earth.

    VG247
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina