1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Foute boel gasten. Hoe denk je dat ik gepakt ben op mijn vorige account? Het is software die door cheaters, hackers ook gebruikt word en door sommige zelfs gemaakt is voor dit soort dingen. ;)
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, ze zullen je niet gaan bannen van een SP game. Verder doe je met deze software niks anders dan bepaalde gamestats veranderen, waar ze dus ook nooit achter kunnen komen. Je kunt niks toevoegen wat al niet in de game zit. (behalve als je op de PC speelt - en zelfs hier is het moelijk zonder toolset)
     
  3. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat de gek er voor over heeft.

    100 euro klinkt natuurlijk leuk, maar of dat ook echt iemand ervoor gaat geven.....

    Gewoon op MP zetten en kijken wat de mensen bieden.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zou wel een minimum bod instellen, anders krijg je biedingen van 0,01 wat een kennis van mij een keer met een vitrine vol automoddellen had. Die is inclusief de vitrine alleen al 500 euro waard, maar in theorie zelfs meer aangezien automodellen i.t.t. tot hun echte varianten wel in waarde stijgen naar verloop van tijd.

    Met games duurt dat helaas veel langer. :cool:
     
  6. zinthazonez

    zinthazonez Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    hp
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  7. zinthazonez

    zinthazonez Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Modio is inderdaad een tool die gebruikt wordt door hackers,modders en cheaters, zo ook xport360 etc.

    hiermee hacken ze achievements, modden ze games en kopieren ze savegames van anderen xbox-gamers. dus ben voorzichtig alvorens je met die programma's aan de slag gaat, je kun gebanned worden 4 life!!! Zonde!
    _0/
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Huh? Het is sowieso niet toegestaan om hierover te praten, en het hoort hier totaal niet thuis 8)
     
  9. zinthazonez

    zinthazonez Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_Het is ook niet toegestaan door rood te rijden en dat gebeurt ook dagelijks, lijkt mij handig mensen hierover te informeren alvorens ze iets gaan doen wat hun account, live abbo etc kan kosten hetgeen we allemaal genoeg geld voor betalen. ook een bedoeling van een forum lijkt mij?

    zag deze vraag al eerder in deze thread dus........
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Quote dan de post waar je op reageert. |:-
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die keuze op het eind van Old Blood....Mordin's missie.


    Maakt het enig verschil uit welke van de vier opties ik kies? Ik weet nog niet of ik deze save ga inladen voor ME3...maar heeft het enige impact op het verdere verhaal in ME2? Ik weet het niet meer zeker...maar vroeg me dit af.
     
  12. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor ME2 maakt het verder niks uit, maar het lijkt me dat het in ME3 zeker wel terug zal komen.

    ME3 komt ook al weer over een paar daagjes zeg. Gelukkig tot nu toe nog nauwelijks wat van gezien op enkele nieuwskopjes na en wil het ook graag zo houden. Ik heb nog geen flauw idee waar het verhaal (op het begin na) naar toe gaat, wie je squadleden zijn, welke gameplay-veranderingen ze hebben doorgevoerd etc. Kan straks lekker verrast worden door het spel. Ik vrees alleen dat ik wel echt wat tijd vrij moet gaan maken...
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Afgezien van wat trailers weet ik er ook weinig van. Geen previews gelezen, niks.Reviews ook niet...boeit me allemaal niet..gewoon kopen en spelen die hap :).

    Ik weet nog niet wat ik ga doen, misschien maak ik wel een volledig nieuwe character aan, geen savegame inladen van voorheen. En gewoon kijken wat er 'default' allemaal gebeurd, zeg maar.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat is ook wat die Priestly aanraadde. Je kon dan, wanneer je wel een save importeerde, makkelijker de verschillen zien van je keuzes etc.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, dan ga ik dat gewoon doen :D. Misschien maak ik wel een mooie custom vrouwelijke shepard en anders gewoon met default male shepard.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik kies altijd default en dat zou ik ook doen als ik een FemShep nam. Vind die default anders prima, in Dragon Age II net zo.
     
  17. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Het leuke is toch juist om met je ME1 en 2 personage verder te spelen om op die manier te zien wat de keuzes die je gemaakt hebt voor invloed hebben? Ik ga in ieder geval lekker verder met mijn Paragon Vanguard waarmee ik vorig jaar alle quests in ME1 en 2 op de imo beste manier heb gedaan. ME2 zonder een geïmporteerd personage voelde ook nogal leeg aan, bij de standaardopties gingen ze er eigenlijk vanuit dat je zo ongeveer iedereen dood hebt laten gaan/quest niet gedaan had.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies; ik doe hetzelfde met mijn femshep Sentinel.:thumbs:


    Vind het een beetje apart dat sinds die ene gast verteld heeft dat hij van mening is dat je het beter eerst zonder imported kunt doen, er nu ineens een hoop mensen dat gaan doen.....


    Het leuke van deze trilogie is juist dat je beslissingen impact hebben in het verhaal, de wereld.....dat maakt het zo sterk...beslissingen in elk deel hebben invloed op wat er in deel 3 gaat gebeuren....
    Waarom dat tenietdoen door niet met een imported te gaan spelen?:eek:


    Juist die eerste keer de game doorlopen is iets speciaals.....dat doe je toch met je imported, waar je al 2 games lief en leed mee gedeeld hebt?

    Ik snap dat echt niet...
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Precies! Doe ik ook :9
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Misschien doe ik ook wel eerst imported hoor, al was het maar om de hoogstwaarschijnlijke levelbonus. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina