1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, is toch logisch? "Die earthscum" komt alleen over als ze je kunnen verstaan.:9
     
  2. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    De gein van de gehele confrontatie was toch juist dat ze niet overlegden. De Turians begonnen te schieten en 'wij' schoten terug (en daarna veroverden de Turians Shanxi, 'wij' veroverden Shanxi weer terug en toen pas kwam de Council eens in actie.)

    Hoe zullen ze eigenlijk vredig een First Contact doen? Beide soorten spreken elkaars taal niet.
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Wie zijn Zaeed en Kasumi? 8) Gister ook ME2 uitgespeeld, maar nooit van gehoord? :p
     
  4. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Beide zijn DLC-characters. Zaeed kan je gratis downloaden als je Cerberus Network hebt, Kasumi moet je kopen voor 540(P). Bij allebei krijg je een nieuwe squadmate (Zaeed = oude mercenary ; Kasumi = meesterdief) en een nieuwe Loyalty-missie (voor de squadmates).
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Zaeed maar eens downloaden dan! dankje :)
     
  6. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Bioware houdt allerlei stats bij van mensen:

    [​IMG]
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Bioware is watching you!:x
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vandaag zou Shadowbroker komen toch, iemand al gespeeld? Ik wacht wel even af, geen zin om punten te kopen. Heb toch nooit haast met DLC, wacht wel tot er eens een aanbieding komt.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    The eye is always moving. :+
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga hem vlak voor ME3 downloaden, dan doe ik een complete playthrough vanaf deel 1 t/m 3.
     
  11. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat veel mensen beginnen met soldier omdat de rest hen te ingewikkeld lijkt, of dat ze toch meer shooter fanaat zijn.

    De eerste keer toen ik ME1 speelde begon ik ook als soldier, vnl omdat ik de beschrijvingen van de andere klassen extreem vaag vond. Gaandeweg het eerste spel leerde ik de voordelen kennen van de andere klassen en speel sindsdien nooit meer soldier.
     
  12. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Achievements LotSB:
    5 achievements, 200(G)
    [​IMG]

    En ik ben zowel ME1 als ME2 begonnen als Soldier, is toch de klasse die me het meest aanspreekt :)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice, maar waarom moet ver nou verdorie weer een Hardcore or Insanity achievement tussen zitten. 8)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Lees goede verhalen over de DLC, veel mensen vinden het qua DLC al het beste van ME (Al is dat ook niet moeilijk, de DLC was tot nu toe niet zo boeiend. Al heb ik Overlord nog niet gespeeld). Duurt wel zo'n twee uurtjes, misschien wat kort maar als het verhaal goed is en het leuk is dan ben ik tevreden.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat ik begrepen heb een kleine toekomst kijk naar ME III. Ik weet het haast wel zeker omdat de SB nogal een belangrijk figuur gaat worden of spelen in ME III. Het is dus een kwestie van hem verslaan en Liara de nieuwe SB laten worden denk ik. Om die reden zeg ik dat de SB een belangrijke rol gaat spelen in ME III, als Liara in eigen persoon.
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou je er ook wat aan over qua wapens en armor van deze laatste DLC?
     
  17. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    En de Shadow Broker is/zijn...

    Spoilers voor Liar of the Shadow Broker!
    [yt]n6CdgEwa7vA[/yt]
    Doorspoelen naar ach minuten... Holy Shit!:eek:

    (die speler is wel irritant met zijn commentaar)
     
  18. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor ras is dat nu weer?
     
  19. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m gister en vannacht ik eén ruk uitgespeeld! the lair of the shadow broker, op insanity! en man het is ZO vet! echt de beste DLC ooit!!
    eén van de beste game-ervaringen die ik heb gehad! :D (en ik heb er flink wat gehad)

    je krijgt verder geen armor, wapens. verder niks dus aan je arsenaal toegevoegd.. maar echt, het is aan te raden om hem te spelen! ik heb er ongeveer 3 uur over gedaan op insanity

    als je op het schip van de shadow broker gaat, zorg dan dat je slam in je power wheel hebt, geweldig wat de bliksem kan doen :D

    het chase stuk in de taxi is echt geweldig, vol spanning en mooie omgevingen, helaas duurde het niet zo lang.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2010
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En dat moet nu net komen als ik in een bijna permanente Mass Effect dip zit. Totaal geen vooruitgang te boeken. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina