1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Tsja, directe concurrentie was toch geen sprake omdat ze niet in dezelfde gebieden concurreren. Ik hoop dat ze op de Ziggo weg doorgaan want als ik de horrorverhalen van UPC hoor :'-(
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, maar qua snelheid en andere diensten liepen ze wel elkaar te concurreren en dat is dan pleite natuurlijk. Mijn UPC aansluiting werkt opzich prima nu, maar in het verleden was het ronduit kut ja! Als het tegenzit werkt niks meer...
     
  3. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Klinkt bekend Lethal.
    Als het een keer werkt, werkt het. Maar zodra je een probleem krijgt ben je de sjaak.

    Zal mij benieuwen hoe het gaat lopen als het goedgekeurd is.
    Hopelijk mogen we die Horizonbox terugsturen en zelf een decoder gaan uitzoeken. Al bekruipt mij het vermoeden dat dit misschien nog wel enkele jaren kan gaan duren.
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb sinds 3 maanden alles van UPC en tot nu toe nog 0 problemen gehad. Verbinding is stabiel en altijd de volle snelheid.
     
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Mooi zo, dat Brein maar gauw mag opflikkeren.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zo is dat

    fucktimkuik.org

    Niet dat we er wat mee opschieten, iedereen zei direct al dat zo'n blokkade 0,0 effect zo hebben

    Maar Brein blijft gewoon lekker z'n zakken vullen met dit soort onzin

    Ik zou me er niet aan ergeren als het geld nu nog bij de juiste mensen terecht kwam (makers van aantoonbaar vaak in NL gedownloade series/films/albums whatever) maar de artiesten die zich door Brein laten betalen zijn nou niet meteen de artiesten waar mensen expres iets van op gaan zoeken op internet :+
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2014
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, bierdopje.com weer toelaten. Let's go!
     
  10. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    I know. Een signaal naar BREIN
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ah dat zou ook fijn zijn idd!

    Maar ik vrees dat dat een andere discussie is.
     
  12. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234

    Een blokkade heeft toch geen zin, net zoals usenet servers sluiten. Er gaat 1 weg en komen er 3 tot ?? voor terug.

    Brein mag wel de proceskosten van 326.000 euro betalen :x
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ongelooflijk dit. Elke normaal denkende Nederlander zag dit aankomen maar vanuit Den Haag kwam het geluid 'het valt allemaal wel mee'. En nog geen maand na het openstellen van de grenzen komen ze tot de conclusie 'dit gaat niet goed zo, dit ging vorige keer ook niet goed'. Dit soort zaken bedenk je toch van te voren?

    http://www.nu.nl/economie/3686505/asscher-voelt-zich-gesteund-chique-wrr.html

    http://www.wrr.nl/fileadmin/nl/publicaties/PDF-WRR-Policy_Briefs/2014-01_WRR_Policy_Brief_1_DEF.pdf
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @ Kevf: Het kabinet weet niet wat het wil, heeft geen duidelijke visie en moddert wat aan. Ik geef je een klopje op je schouder en: Nog even, dan kun je weer een krabbeltje zetten. Ergens hoop ik van niet, wat moet je dan??? Alleen als ik dit zo lees, dan denk ik ook: Wat een achterlijke figuren daar in Den Haag. Wat voor rendabel idee is er nu überhaupt uit Den Haag gekomen de afgelopen 3,5 jaar??? Rutte I meerekenend.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat was echt de grootste naaistreek ooit ja :mad:
    Is daar al iets van een mirror van? :+
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind het spijtig om te zien dat de regering vaak zo aanmoddert. Ik ben het met grote regelmaat niet met ze eens en met mij wel meer Nederlanders. Vooral veel van de EU problematiek irriteert mij mateloos. Vervelend want ik ben nl voor een land met een relatief grote invloed van de regering en bijv dus ook tegen het privatiseren van van alles en nog wat.

    De 'problematiek' rondom de Bulgaren en Roemenen is ook niet te stoppen op deze manier. Werkgevers kiezen uiteindelijk toch voor zichzelf en dan gaan ze voor goedkope krachten die vaak ook nog eens veel harder werken dan de gemiddelde Nederlander.

    Klopt helemaal, de Bulgaren doen vaak werk waar een Nederlander geen zin in heeft en die voor dat werk ws liever op de bank blijft zitten. Ik heb vaak zat Poolse arbeiders aan het werk gezien en die pakken echt hard door.

    Het is veel te kort door de bocht om te zeggen 'dan moeten de Nederlanders maar harder werken en anders gebeurt dit'. Zo werkt een massa nooit. De overheid moet hierin een activerend beleid hebben. Want onderhand zitten we met een gigantisch (jeugd)werkloosheid en halen we aan de andere kant goedkope arbeidskrachten in. Elke malloot ziet toch de overeenkomsten die we met de Turkse en Marokkaans medemens hadden eind jaren 70?

    Door juist de import van arbeidskrachten te stoppen, werkgevers geen andere keus te geven dan Nederlanders in te huren en het versoberen van bijstandsuitkeringen voor mensen die het eigenlijk niet nodig hebben (en dus de ouderen en gehandicapten buiten schot laten) zorg je er voor dat er weer een gezondere arbeidsethos ontstaat. Dat gebeurt niet vanzelf en ook al helemaal niet onder de vlag van de farce die de EU heet waarbinnen de verschillen veel en veel te groot zijn.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Andere keuze is om het land te verlaten.
    Oja, en met Nederlandse arbeidskrachten worden de aardbeien weer duurder waarna iedereen weer gaat klagen over inflatie dit dat.

    En dan ga ik niet eens in op het feit dat niet elke buitenlandse arbeidskracht een handarbeider is.

    Oei, ik ga er stiekem vanuit dat dit vooral geschoolde jeugd is. Daarnaast is de werkloosheid voornamelijk in de Randstad en dit type werk vooral buiten de Randstad. Maar ik ken de cijfers niet uit m'n hoofd.

    Daarnaast, wat is de overeenkomst met Turken en Marokkanen?
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2014
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    We hebben eind jaren 70 veel gastarbeiders naar Nederland gehaald met min of meer dezelfde beweegredenen als we nu veel mensen uit Oost-Europa naar binnen halen. De integratieproblemen die daaruit voortvloeiden zijn nu nog dagelijks onderwerp van het nieuws. Nederland lijkt nu weer dezelfde fout te begaan.

    Ik weet ook niet uit mijn hoofd waar de werkloosheid voornamelijk zit in Nederland, wel dat de nieuwe gastarbeiders veel in de tuinbouw (dus Randstad) zitten. Zover ik heb begrepen zit de jeugdwerkloosheid voornamelijk bij mensen met een lage opleiding:

    http://www.journalistiekonderzoeksb...loren-generatie/jeugdwerkloosheid-de-cijfers/

    [​IMG]

    Deze mensen worden nu dus nog eens een keer extra verdrongen (naast de crisis) door de import van gastarbeiders.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Uit deze tabel blijkt toch dat de jeugdwerkloosheid onder hoog opgeleiden 2x zo hoog is als onder laag opgeleiden? :confused:
    Of is dit niet cummulatief?
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2014

Deel Deze Pagina