1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Haha, soms hebben ze erg sterke stukken er tussen zitten :D
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hij is weer goed ja. :lol:
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi mooi.

     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mooi :)
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2014
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Partij Valt Ver!
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ze zijn niet weg 8)

    Sent from my Willem9000
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Je moet mijn post ook niet te serieus nemen Dyonko! 8)
    Wat heb jij gerookt de afgelopen dagen? :+
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Was geen reactie op jou

    Sent from my Willem9000
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ok, geen probleem, dan neem ik mijn woorden terug! :thumbs:
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Beetje aandachtstrekkerij. Heb niks tegen buitenlanders die zich gewoon inzetten en er het beste van willen maken maar als al dat tuig dat er tussen zit teruggestuurd kan worden heb ik daar geen problemen mee. Wilders is alleen een beetje doorgeschoten de laatste 2 jaar met zn kopvoddetax en dat soort dingen. Zeg gewoon waar het op staat en je had een hoop mensen achter je gehad. Want het blijkt uit onderzoeken wel dat er door marrokaanse jongeren meer criminele activiteiten plaats vinden. Als je het normaal brengt dan valt daar heus wel wat aan te doenn en dan willen andere partijen er vast ook aan mee doen.
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Aan het uitzetten van buitenlanders? 8) lol... Waar leg je de grens dan? Is een derde generatie turk een buitenlander? Is iemand die half marrokaans is buitenlands? Of een kwart? En wanneer deporteer je iemand dan? Na het stelen van een pakje kauwgom? Beroven van iemand? Of pas bij gewapende overvallen en moord? En wie bepaald dat? Etc, etc, etc... Kortzichtig gevaarlijk opportunistish gelul.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lijkt me niet zo heel erg moeilijk toch? Alleen buitenlands paspoort en een dubbel paspoort. Ik heb er echt een bloedhekel aan wat Wilders nu doet, je kan en mag een bevolkingsgroep niet zo weg zetten. Echter ik ben wel van mening dat je prima eisen kan stellen aan iemand met een buitenlands paspoort als diegene zich hier wil vestigen.
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Doet niks af aan het feit dat de criteria stellen voor uitzetting probematisch as hell is. En sinds het veelal over de zogenaamde criminele "kut Marokkanen" gaat moet ik nog zien of je hiermee het probleem oplost. Volgens mij een groep die hier gewoon geboren is... En geldt dit voor alle nationaliteiten? En wat doe je met eventuele kinderen van die groep? Wat voor eisen doel je dan eigenlijk op? En wie gaat dit in de praktijk uitvoeren? Buiten dat opportunistisch geschreeuw altijd hoor ik nooit wat over concrete plannen...
     
  15. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Uitzetten is erg lastig inderdaad, dan zal je gewoon de grenzen moeten sluiten en dus een immigratiestop invoeren, dan komen er in ieder geval geen bij.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik vind het best opmerkelijk dat er nog zoveel PVV stemmers zijn die zich distantiëren van uitspraken die eigenlijk de kern reden zijn waarom men PVV stemt (laten we eerlijk zijn). Toch?
     
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen stemmen ook op de pvv vanwege de zorg.

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind dat ze mensen die op de PVV stemmen of een IQ onder de 80 (eenmalige meting!) hebben ook uit mogen zetten.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik denk niet dat dat het geval is. Vooralsnog was vooralsnog groot tegenstander van de Islam (een sentiment wat ik overigens deel) en tegenstander van de vele problemen onder de Marokkaanse bevolking. Dat houdt echter niet in dat je een hele bevolkingsgroep op deze manier kan zetten. Dat is echt totaal wat anders. Dat mensen hier ook zo over denken zie je nu in de peilingen.

    Overigens schijnt Wilders in een toespraak gisteren het 1 en ander te hebben recht gezet. Niet gezien overigens. Hoeft ook niet, want Wilders spoort in de basis gewoon niet. Wat hij ook zegt.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nouja mensen die niet van de islam houden en tegen alle criminelen Marokkanen zijn, is niet een hele grote stap om naar zoiets te gaan toch?

    Daarom vind ik het zo raar/hypocriet dat de peilingen dan nu opeens zo anders zijn. Dat bedoelde ik te zeggen.
     

Deel Deze Pagina