1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dan nog maar te zwijgen over de overvolle Facebook pagina's van je vrienden die dit soort shit maandenlang zouden delen. En nog niet eens verwijderen ook als het niet meer relevant is. 8)
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ben ik ff blij dat ik niet meer op de basisschool zit blijkbaar moeten middelbare scholen het nu maar doen met advies van de basisschool docenten in plaats van de CITO toets of cijferlijsten.

    Als dat bij mij het geval was geweest had ik het advies gehad met "ja ze kan amper de mavo aan", alleen maar omdat ik een stil en verlegen persoon was en de docenten en een hekel aan me hadden op de basisschool.

    Terwijl mijn cijferlijst van Havo-Vwo niveau was en de CITO toets duidelijk Vwo was. Dus thank god voor de CITO toets.

    Het erge was alleen wel dat die basisschool mensen mijn ouders daar ook nog van konden overtuigen dat ik geen enkele kans van slagen had, waarna mijn ouders geen enkele vertrouwen in me hadden tot ik de middelbare met vlag en wimpel had gehaald. :")
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Hahahaha ik was ook de lul geweest. Scoorde 546 (kan je mee naar het gymnasium) en kreeg het advies om naar de havo te gaan 8) Alleen maar omdat ik me de tering verveelde op de basisschool en zodoende ging klooien... Na lang zeuren kreeg ik een havo/vwo advies 8) Vwo zonder veel problemen afgemaakt.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Idem, 548 en havo advies.
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik kreeg het advies dat ik beter maar meteen naar Harvard of Oxford kon gaan, maar toen haalde ik op mijn cito toets 545.

    Toch maar VWO gedaan uiteindelijk.
     
  6. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    550, 2 fout, en werd gekroond tot ultrasuperslimste ooit van de basisschool. Kreeg een interview in de schoolkrant, en er ging een aangetekende VWO-aanbeveling die dag nog naar de middelbare school. Die avond verzoop ik in pussy. Ik was zo in de war dat ik er zelfs Latijn en Grieks bijnam. Daarna zoop ik spijtig de helft van m'n hersencellen kapot.

    Als we toch aan het ver-pissen zijn
     
    Tyrant en Jingga vinden dit leuk.
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    is echt waar or djeez

    havo'er
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kreeg ook herhaaldelijk een advies om naar school te gaan, maar had daar nooit zin in
     
    Gdzr, Mallakai, Tripletth en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ben je daarom gedumpt in Sneek?
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee, daar woon je voor je plezier en de gunstige huisprijzen.

    Om vervolgens tijdens sneekweek heerlijk dronken te worden en blij te zijn dat je huis aardig dichtbij is.
     
    Delphiki vindt dit leuk.
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Misschien ben ik scheel, maar ik lees hier nog niets over de executie van die Jordaanse piloot door IS. Ik weet dat het al ouder nieuws is, maar dan nog.. thefuck. Levend verbrand. Het wordt met de dag zieker wat ze doen, godverdegodver. Verschrikkelijk man, wat een onmenselijke gestoorde klootzakken. Dat filmpje op Dumpert/GS ook, dit keer een veel langere en professionelere video met al die trotste gestoorden in beeld en dan de levende verbranding. Daar heb ik hem uitgezet, want ik heb niet vaak zoiets gruwelijks gezien. :mad:
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja was een fijn filmpje. Vooral als zijn huid eraf valt..
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dumpert heeft het filmpje? Zelfs LiveLeak staat die video's van IS niet toe, om hen geen aandacht te gunnen.
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Linkje? :p
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Zoek hem zelf maar op gek :cmS:
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Best ziek ja. Maar sta nergens meer van te kijken wat er tegenwoordig gebeurt. Op zo'n andere site staan ziekere filmpjes.
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Al-Qaida-leider Jemen gedood door Amerikaanse drone
    Amerika heeft een belangrijke leider van al-Qaida in Jemen gedood door middel van een drone.


    Dat heeft al-Qaida donderdag naar buiten gebracht meldt AP.

    Harith bin Ghasi al-Nadhari kwam op 31 januari om toen hij samen met drie anderen in een auto door een Amerikaanse drone onder vuur werd genomen. Alle vier de inzittenden kwamen om.

    Al-Nadhari prees in een videoboodschap van al-Qaida de aanval op het satirische tijdschrift Charlie Hebdo, waarbij twaalf mensen omkwamen.

    Al-Qaida in Jemen eiste de aanslag op Charlie Hebdo ook op. Volgens de zegsman pleegde al-Qaida de aanval "als wraak voor de schending van de eer van de profeet Mohammed" door spotprenten in Charlie Hebdo.

    _____________________________________________________________________________________________________

    Ik vind beetje vreemd dat Al-Qaida dit naar buiten brengt :+
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nm link doet het blijkbaar niet.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2015
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

Deel Deze Pagina