1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben al die verwijten jegens het kabinet rondom MH17 zo zat.

    De oppositie en de media, met RTL voorop, buiten deze ramp uit om zelf als onze voorvechter in een goed daglicht te komen. Op dit moment is het allerbelangrijkste dat het onderzoek naar de ramp op de best mogelijke manier verloopt. Die commissie moet daarvoor in alle rust, gedegen de feiten nalopen. Door vooraf allerlei details en voorlopige conclusies te eisen, breng je juist die vereiste geslotenheid in gevaar, evenals de geloofwaardigheid mochten uiteindelijke conclusies afwijken van wat er nu gezegd zou worden. Daar komt nog bovenop dat werkelijk niemand baat heeft bij het ongeduld van de media. Verantwoordelijken voor mogelijke fouten (zoals de vraag of men voldoende kennis had om eigenlijk het luchtruim te moeten sluiten) kun je later ook later op hun daden afrekenen. Lessen die je mogelijk wil trekken (zoals dus strengere regels omtrent het sluiten van dat luchtruim) kun je nu ook al doorvoeren zonder dat daar een rapport aan te pas hoef te komen.

    Het kan mij dus eigenlijk weinig schelen wat Opa Ivo zoal zegt. De oppositie moet geduldig zijn; wacht dat rapport toch gewoon af!
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @Matrix : slechts deels met je eens. Ook bij de totstandkoming van het rapport mag je betrokken zijn. Zo bleek al eerder een belangrijk notam bericht uit een tussentijds rapport te zijn verdwenen. Dat soort informatie zie je niet meer terug als je alleen het definitieve rapport ziet.

    Dit is voor mij als Groninger wel even lachen :D Wat een mafketels:

    http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=145072

    Het plan incl bedrag (2,4 miljard oid) schijnt een kopie te zijn van de serie 'De Fractie' :D
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Van Rhijn die zegt dat de achterstand met de PGB's is weggewerkt, mag ik even lachen. 8):F::+
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Kut: Stadsgenoot, 38 jaar, vader van twee kinderen en echtgenoot, die sinds 6 januari vermist was is gevonden. Dood, nieuwbouw gedeelte nabij de stad wat al een hele tijd braak ligt. Triest allemaal weer. =(
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Niet echt nieuwswaardig hier, zijn andere topics voor ;)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zoals? Het was landelijk in het nieuws anders hoor. ;)

    Maar goed, laat maar weten welke topics dan, dan post ik bij eventuele andere berichtgeving daar wel.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.439
    Leuk Bevonden:
    17.536
    [​IMG]

    Jup, helemaal mooi.
     
  9. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Achterlijk volk. Word tijd dat de politie hier in Nederland ook eens ballen toont en harder optreed tegen zulke malloten.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat heeft dan ook stemrecht, sjongejonge.
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij kregen maar een aantal van de berechte supporters deze boete, toch? Het was kiezen tussen brommen of betalen.

    Vind het goed dat ze zo aangepakt worden, hopelijk nog veel meer. Vind het wel diep triest dat het überhaupt gebeurt.
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja maar een paar hebben die voorwaardelijke boete gehad. En de rest een voorwaardelijke cel straf.
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ze krijgen die boete dan pas als ze nog een keer de fout in gaan. In feite niet veel meer dan een waarschuwing dus.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gaar... ik denk dat veel van deze mannen geruïneerd zijn voor de eerste 10 jaar met zo'n boete, lijken me nou niet de types die een grote bankrekening hebben (of die weer snel kunnen aanvullen). Zou flink pijn doen. Helaas.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.439
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Die gasten moeten ze gewoon met zn allen op een voetbalveld zetten, samen met een hoop Ajax hooligans. Dan hekken eromheen, zodat niemand eruitkan. Social experiment FTW.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ziek tot op het bot, 100-en aanwezig bij de begrafenis van de schutter van Kopenhagen. Ik had verwacht dat het vooral nieuwsgierigen waren, maar het lijken voor een groot deel ook (Islamitische) steunbetuigers te zijn. Steun betuigen ('Allahu Akbar') aan een moordenaar, walgelijk.

     
    Dedemsvaart vindt dit leuk.
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mee eens, volgens mij hebben veel landen in het Midden-Oosten meer aan een wrede dictator.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Bij een Grieks-orthodox seminarie in Jeruzalem is brand gesticht. De politie spreekt van een daad van christenhaat. Op de muren van het seminarie werden in het Hebreeuws 'anti-christelijke' leuzen aangebracht.

    De badkamer van het gebouw raakte door de brand beschadigd, maar er vielen geen slachtoffers. De brandstichting volgt op een aanval op een moskee op de Westelijke Jordaanoever een dag eerder.

    De laatste jaren zijn moskeën, kerken, gematigde Israëlische groepen en zelfs Israëlische legerbases doelwit geweest van aanslagen.

    Dikwijls gaat het hierbij om acties door joodse extremisten die zich niet kunnen vinden in wat zij het pro-Palestijnse beleid van de regering noemen.

    http://www.nu.nl/buitenland/4000107/brand-in-jeruzalem-geval-van-christenhaat.html
     

Deel Deze Pagina