1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoezo niet normaal dan omdat hij mensen benadert?

    Misschien zit er wel zo'n parasiet in die hem anders laat doen :+
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dat staat toch in het artikel? Wolven zijn normaal gezien schuw voor mensen.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ben je nou werkelijk serieus?!
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ze hadden gewoon Japan en Duitsland moeten inpikken!
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zo bizar is het idee niet, voor dat de joodse staat in Israel gesticht is er sprake van geweest om alle joden na WW2 een eigen plek ergens in de VS te geven. Maar helaas wilden ze perse naar 'het beloofe land'
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Het is allemaal de schuld van de Maya's!
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Griekenland is van plan om de grenzen richting Turkije open te gooien zodat migranten vrij doorgang krijgen. Een uitgebreide rapportage:

    http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2023315-griekse-regering-wil-open-grenzen-voor-vluchtelingen.html

    Wat vinden jullie hier van? Zelf vind ik het erg lastige materie. De kampen die je ziet waar mensen tot 2 jaar vast zitten zijn niet menswaardig te noemen. Het lijkt aannemelijk dat de mensen die op een boot de oversteek zullen wagen etc met alle gevaren van dien idd zal afnemen. Aan de andere kant is er een grote toename te verwachten in de toestroom die al erg groot is geworden. Dat gaat zeker weten de nodige problemen met zich meebrengen. Daarnaast zijn er Europese afspraken gemaakt waar ook Griekenland zich aan te houden heeft.
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Check deze docu om inzicht te krijgen in het leven van die migranten, als je ziet dat die mensen echt gevangen zitten daar, zonder paspoort, met politie die op ze jaagt, zonder ergens naartoe te kunnen. Dat wens je niemand toe. Er moet wel iets veranderen voor die mensen.


    Alleen als ik dit lees: ''Een identiteitsonderzoek moet uitwijzen in welk land iemand het beste asiel kan aanvragen.'', dan zie ik de bui voor Nederland wel hangen. 'T is inderdaad een lastig verhaal. Beter hoeven vluchtelingen niet weg omdat hun eigen land kansen biedt. Het is wel goed dat ze de gevangen migranten vrijlaten, maar de grenzen openzetten vind ik discutabel. Moeten wij een mate van verantwoordelijkheid nemen over de vluchtelingen? Ik vind het mooi dat Europa dat relatief veel doet, maar tegelijkertijd gaat het wel ten koste van dingen.
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Las gister op nu.nl dat het een dreigement was.

    http://www.nu.nl/algemeen/4006790/griekenland-dreigt-europa-met-vluchtelingenstroom.html

    Geen idee of dat inderdaad zo gedreigd is maar als dat wel zo is gedaan, moeten ze zo'n vent opsluiten voor indirect dreigen met terrorisme. Voor zijn uitspraak "De Griekse minister van Defensie, Panos Kammenos, dreigt de vluchtelingensluis naar Europa open te draaien als de Europese Unie zijn land niet onder zijn voorwaarden helpt. Onder de mensenstroom zullen zich ongetwijfeld ook terroristen van Islamitische Staat bevinden, waarschuwde hij zondag.". Als ik als burger zulke dreigementen zou doen dan zou ik direct aangehouden worden.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Opstelten hopelijk nu eindelijk weg als minister van justitie
     
  13. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Opstelten en Teeven stappen op :D
     
    WinterBase en Dedemsvaart vinden dit leuk.
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Opstelten eindelijk weg. Deze man was echt een fossiel, zijn houding naar het gedoogbeleid en de absurde nieuwe opiumwet was daar een goed bewijs van.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Voor de VVD alleen maar beter gok ik.
     
  16. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Precies, hopen dat er nu eindelijk iets gaat veranderen aan dat kromme gedoogbegeleid..
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Aan de ene kant vind ik het ook wel zwak dat ze dan beide opstappen, zijn ze meteen van het probleem af... In plaats van nog iets proberen recht te zetten.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo werkt de politiek nou eenmaal! En ik ben het eigenlijk met je eens. Een paar jaar geleden stapte ook een minister op (ik weet al niet meer wie!) in de nasleep van een brand in een asielzoekerscentrum bij Schiphol. Ik vroeg me toen echt af waarom je als minister daarvoor verantwoordelijkheid neemt ipv het oplost.

    Nu met die deal met Cees H. krab ik mij echt achter de oren, hoe knullig is dit? Was het ministerie er echt bij gebaat om dit geheim te houden? Of was het echt zo knullig dat men de documenten oprecht niet kon vinden? Beide scenario's vind ik een beetje stom.



    Oh, en:
    [​IMG]

    :D
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2015
    Kevf vindt dit leuk.
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, dat plaatje! 8)
     
  20. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Mogen ze samen lekker OpTeeven!
     

Deel Deze Pagina