1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Verschrikkelijk en de daders zijn zo te horen nog niet eens gepakt. En dit is ongetwijfeld ook niet de laatste keer. Ze gaan dus de grenzen sluiten, maar gaat dat ook maar iets helpen? Hoe lang nog en dat ons landje ook met dit soort vreselijke dingen te maken gaat krijgen? Mega fucked up allemaal hoor.

    En de twee daders van het theater zijn nu dood volgens berichten en weer schoten gehoord in een winkelcentrum.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2015
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    "Wij zijn gevlucht. Toen we vertrokken, stapten we over de lijken heen. U begrijpt het, het was een nachtmerrie.'' Dit heeft een ooggetuige die vrijdagnacht met zijn moeder wist weg te komen uit de concertzaal Bataclan, gezegd op nieuwszender France Info.

    "Tijdens het concert kwamen mannen binnen. Zij begonnen te schieten. Zij schoten volop in de menigte en riepen allahoe akbar. Het concert is gestopt. Iedereen is op de grond gaan liggen, en zij gingen maar door met het schieten op de mensen.'' (ANP)

    Vreselijk..
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kom net thuis van het stappen. Helemaal niks van meegekregen.

    Ik ben in shock. Geen grap.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is het ook man. En gvd altijd moeten onschuldige mensen gepakt worden....nah man.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Pfff...
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ja ik weet ook niet wat ik moet zeggen of wat ik er mee moet, schiet een hele hoop door mn hoofd.
    Vooral de moslimhaat die steeds groter word mede door dit soort situaties, echt heel fucked up en complex.
    Ben nu nog Skynews aan het kijken, straks persco van Hollande


    Ook gewoon 100 dood in die concerthal :mad:
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Ik lees t ook net...een grote slachtpartij daar gebeurd, gasten hebben daar gewoon staan sprayen.
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Iemand op reddit die zegt in bataclan zijn te geweest: https://www.reddit.com/user/weadmonkey

    "Was at the Bataclan like an hour ago during the shooting. The guy entered through the front door, probably firing like 60 rounds by clips of 30 I would say. The crowd collapsed and we were all laying on the ground.

    The guy just fucking spread on the pit, I just prayed not to get hit. People managed to get out by crawling on the stairs of the nearest exit. I just did the same, crawling over other people on the stairs like a fucking cockroach fighting for his life.

    Don't know about the performers."
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Exact man. En dan die grenzen maar dichtgooien....is dat de oplossing? Moeilijk allemaal en zeker heel erg complex wat jij al zei.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb me serieus nog nooit zo wazig gevoeld na een dergelijke gebeurtenis. Ik begrijp er niks van.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Te ziek voor woorden.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Alleen al 100 doden in het theater word nu gemeld. Plus de doden in de rest van Parijs nog. Dit gaat nog erger worden dan Madrid ben ik bang.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het is helemaal niet complex. Deze aanslagen zijn er juist om spanning te veroorzaken. Ze willen juist dat er een grote strijd komt tussen moslims en niet moslims in het Westen. Ga ik nu een hekel krijgen aan moslims? Tuurlijk niet. En ik ga ook niet anders denken over integratiebeleid.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Godverdomme zeg
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Misschien jij niet en ik niet maar er zullen er genoeg zijn die weer gaan roepen zie je wel de islam is het kwaad.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    De ellende schijnt voorbij te zijn met de volgens de laatste berichtgeving die ik gelezen heb 146 doden. Dit gaat flinke onrust in Europa teweeg brengen ben ik bang.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Juist. Je hebt plenty van die lui die zo lopen te kletsen en een paar ervan die dan ook ernaar gaan handelen. Afwachten maar.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Eindelijk een beetje bijgekomen van al dat nieuws. Komende morgen weer een nieuwe dag met nieuws over afgelopen nacht. Had echt even last van pijn in mijn buik, zo misselijk ben ik er van.

    In de opvoeding die ik heb gehad kwam één bekende tekst bij mij naar boven: Wat de toekomst ook brenge moge.

    Het is een lied, maar het gaat mij alleen om de titel. Wat zal de toekomst ons brengen na zoiets verschrikkelijks als afgelopen nacht. Ik weet het niet, maar ik kan alleen maar zeggen: Rust zacht mensen en rust in vrede!
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je bent niet alleen maat. Word er naar van, walgelijke dingen. Was aan het werk, maar heb weinig werk verricht. Beetje op de hoogte gebleven, maar raakte me ook harder dan normaal.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Holy shit wat is er allemaal gebeurd. Ben net wakker en lees van alles over aanslagen in Parijs. Komende half uur maar eens alles goed doorlezen.
    Zieke wereld waar we in leven eigenlijk!
     

Deel Deze Pagina