1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag net deze video en please...rustig aan zeg ik alvast maar, ik zeg helemaal niet dat ik het allemaal geloof. Maar het is wel een interessante video. Degene die het gaat kijken, hoe denk jij erover?



    Is ook niet echt een nobody deze man:


    https://en.wikipedia.org/wiki/Kenneth_O'Keefe
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Blijkbaar hebben ze de grote "baas" afgemaakt.

    Overigens:
    8)
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 19 nov 2015
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan begreep ik je je verkeerd. Ik interpreteerde het alsof dat niet voor jou gold.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Kun je even een TL;DR geven?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Op dit moment niet. Maar er is ook een veel kortere versie, alleen hoor je die man in Washington niet aan het woord. Niet dat hij nou zoveel toe te voegen heeft verder.

     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Heb hem gekeken en het is vrij simpel wat ie zegt.
    Samenvatting:

    USA en het Westen vallen onrechtmatige landen binnen als Irak en Syrië onder het mom van 'we gaan die mensen redden'.
    Echter brengen we alleen maar instabiliteit. In Irak duizenden doden en geen steek verder, Afghanistan een brandhaard voor terrorisme geworden en in Syrië nu ook chaos. 'We' zijn zelf de grootste warcriminals door landen binnen te vallen zonder duidelijke of uberhaupt rechtsgeldige reden.

    We doen dit volgens hem omdat die landen niet aan onze regels, ze liggen dwars. Onder deze redenen zouden we bv. Saudi allang moeten binnenvallen want het regime daar is veel erger dan in Irak, Syrië en Afghanistan (onthoofdingen etc).
    Maarja, Saudi's zijn matties dus die laten we met rust.


    Hij heeft het ook nog over false flags etc, dat is een beetje vergezocht, maar maakt gewoon een prima punt. Heb dat ook al meerdere keren geroepen in dit topic.
    Werd alleen een beetje moe van z'n manier van praten, man man man wat irritant. Ook doet ie alsof alles 1 grote conspiracy is en dat is helemaal niet zo IMHO. Jammer dat die niet over de hypocriete NATO begint en de rol van Russia echt uitdiept.

    TLDR: Westen riskeert WOIII onder het mom de mensen in Syrië en Irak te beschermen.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies man. In wat jij hier zegt kan ik mij ook wel vinden. Hij brengt echt wel goede punten, maar draaft behoorlijk door en dit lijkt hij in elk gesprek te doen. Ook eens met dat hij alles teveel als een conspiracy brengt, maar waar zijn de bewijzen dan? Daarnaast zag ik ook een video van hem waar hij eigenlijk bij de eerste vraag al zegt dat wij gewoon ISIS zijn, wij doen dit Parijs aan en we moeten wakker worden. In die video die je zag zegt hij toch ook meerdere keren dat ISIS voor Isralian Secretive Intelligence Service staat?

    Ook wat hij zegt over de bankiers......tja. Het gaat ver, geen idee wat ik ervan moet vinden/

    Nieuws...

    http://nos.nl/artikel/2070199-verda...veiligers-halen-aboutaleb-uit-restaurant.html

    Onduidelijk of het met ISIS te maken heeft.

    En dan dit...

    French leader: Extremists may strike with chemical, bio arms

    http://www.msn.com/en-us/news/world...-may-strike-with-chemical-bio-arms/ar-BBnchBD
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nog even en dan horen we: O Herro uit Noord Korea en WW III is geboren. Wat heb ik toch een schurfthekel aan doemdenkers.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hier staat de media in mijn beleving veel te weinig bij stil

    http://edition.cnn.com/2015/11/17/world/global-terror-report/index.html
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Laatst bewerkt: 20 nov 2015
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    O come on...
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat gedoe in Mali loopt al veel langer dan de hele terreurdreiging in EU hoor :p
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Serieus? My bad dan. Is wel echt de media ook weer, nu gaat ineens alles verslagen worden. Dadelijk blaast iemand zichzelf op in Irak, ik zeg maar wat en dan wordt het ook gebracht als een link naar dit alles. Een keihard feit is gewoon dat wanneer het dichtbij thuis komt.... het ineens heel anders is. Logisch ook, maar eigenlijk gebeuren dit soort dingen of erger bijna dagelijks in sommige landen.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarnaast heeft het ook niks met IS te maken. Is meer Al-Qaeda gelieerde groep denk ik die ook even willen laten zien dat ze nog bestaan.
    @BigKabuto VN en Nederlandse militairen zitten daar ook anderhalf jaar voor een reden. :p
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha zoals Hybrid al zegt, is ebst veel in het nieuws gekomen aangezien 'onze' jongens er zitten met een basis ;)

    Verder eens met je, het continent Afrika interesseert ons geen ene reet om het even te zeggen.
    De oorlog in Yemen gaat ook voorbij iedereen, echt niemand weet daar iets van heb ik het idee.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Yeah, ik zei het al eerder hier, ik geef toe dat ik echt zeer weinig tot geen nieuws kijk. Al een hele beste tijd niet meer. Maar vorige week, tja..dat kon je gewoon niet missen. Na een tijdje heb ik gewoon besloten het niet meer te volgen, want je wordt er niet bepaald vrolijk van. Aan de ene kant goed vind ik zelf want ik heb het idee dat je dan positiever blijft kijken naar dingen, maar aan de andere kant mis je wel veel en als er een keer iemand over begint heb jij zoiets van....euh...geen idee waar jij het over hebt.

    Absoluut waar man. Helaas is dat nou eenmaal hoe het werkt. Zo vreselijk veel tragedie over de hele wereld elke dag, maar pas bij een 9/11 en Parijs schrikken we ons pas echt kapot.
     

Deel Deze Pagina