1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had geen idee dat hij die ziekte had man, echt fucked up. Behoorlijk onverwacht, voor mij althans. Ik volg verder totaal geen voetbal nieuws.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En veel werk voor het goede doel, dat zelfs Pele en Maradonna niet onbekend was. ;)
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  3. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik vind het achterlijk dat de normale programmering ervoor word onderbroken ja.

    Ik snap ook echt wel dat hij veel heeft betekend voor het Nederlands voetbal en sport in het algemeen, het woordje maar staat niet voor niets tussen aanhalingstekens. Ik vind het alleen niet nieuwswaardig genoeg om de complete programmering om te gooien.

    Maar gelukkig vinden jullie het een groter drama dan hetgeen wat 2 dagen geleden gebeurd is.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jezus, 1 fucking dag zeg, je leven zal wel onderste boven staan dat jij je fijne avondje even anders in moet delen.
    Mijn god waar maak jij je druk om.

    Ga klagen bij de nieuwszender, dat je dit niet normaal vind, en wie zegt dat wij dit een groter drama vinden dan wat er 2 dagen geleden gebeurt is of zit je nu nog meer lulkoek uit te kramen?
     
    AnubisNefer en WinterBase vinden dit leuk.
  5. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik vind het gewoon onvoorstelbaar dat als een voetballer sterft aan een ziekte (waar helaas vele mensen vroegtijdig door overlijden) er mensen de moeite nemen om hier Rip te komen plaatsen terwijl er hier niks geplaatst word als er 30 mensen overlijden en honderden gewonden vallen.

    Dat geeft ook precies aan waarom nu wel de programmering omgegooid word en we waarschijnlijk tig docus te zijn krijgen vanaf nu.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    En ik vind het onvoorstelbaar dat jij loopt te bitchen over een programmering.
    Wat is jouw probleem nu? even serieus, heb je nu niet door hoe treurig je zelf eigenlijk bezig ben...

    Edit: laat eigenlijk ook maar, begrijp ook niet waarom ik überhaupt met jou in discussie gaat hierover.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2016
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Prima, vermijden wij jou! Opgelost.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Mij kan de programmering een worst wezen, vind het persoonlijk wel bizar dat er in de middag ineens het nieuws onderbroken wordt voor een live uitzending met repoters en deskundigen overal die de situatie en gebeurtenissen nauwlettend in de gaten houden.

    Toen ik het nieuws zat te kijken en ineens alles onderbroken werd en over ging naar calamiteiten setup, dacht dat er weer een aanslag gepleegd werd of een bizar ongeluk gebeurd is.

    Dat er documentaires of programmering op aangepast wordt in de avond vind ik meer dan normaal (althans voor nederlandse standaarden) want dat gebeurd altijd als een nederlandse persoonlijkheid overlijd. Maar de manier dat de situatie behandeld werd met een live calamiteiten setup gaat mij iets te ver.
     
    Kapitein_Merijn vindt dit leuk.
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Pfff het kwam bij mij ook wel erg hard aan vanmiddag. Ik ken maar weinig sporthelden die zich altijd zo volledig inzetten voor het verbeteren van een hele club. Cruijff was zo'n eentje!
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    True, helemaal mee eens, maar mensen noemden hem ook wel eens bemoeizuchtig, terwijl die formeel al met pensioen was.

    Ik snap aan de ene kant de drukte wel rond zijn overleden, maar de media pappen het lekker aan en het publiek reageert er naar wens van de media massaal op.

    Laat wel duidelijk zijn dat ik het wel kan snappen, maar dat ik voornamelijk de media veel te ver vind gaan soms. Amper 4 uur na de bekendmaking kwam er al een bericht over het hernoemen van de Amsterdam Arena van de Telegraaf en nu lijkt het amper 24 uur naar zijn overlijden ook te gaan gebeuren.

    Voor mij is hier de grens, en ik weet voor JC zelf ook, want anders zou die zijn hele ziekte niet bijna in zijn geheel van de media hebben afgeschermd. Laten we eerlijk wezen: Cruijff heeft ook wel eens de volle mep van de media gehad en dat was niet altijd geheel zijn fout. Heb op dit moment gewoon medelijden met familie en andere nabestaanden.

    Mijn hoop is dat het snel overwaait, hopelijk niet door nog meer slecht nieuws.
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Plus hij heeft best lang gerookt. En hij schreef voor Telegraaf.
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Maar hij had wel altijd gelijk.

    Dat is in principe natuurlijk gewoon logisch
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Haha elke keer als iemand komt te overlijden blijf ik toch gniffelen om dit soort idiote reacties :')
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Begrijpelijk. Ze zijn ook totaal niet te vergelijken.

    Ben wel klaar met die Cruijff soap van de media. Laat Ajax eerst maar eens zorgen dat ze de titel halen, dan kunnen we die 2-0 stand tegen Frankrijk tijdens het eerbetoon ook door de plee spoelen.

    Jammer genoeg word Daley Blind aanvoerder tegen Engeland. :F::F::F::F:
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]
     
    Servantes vindt dit leuk.
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hij knoopt 3 weinig samenhangende dingen aan elkaar die alleen Yellow begrijpt.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Russell Crowe, komkommer en Lord of the Rings?

    Of was het Mass Effect? Zijn dat al 3 dingen? Wtf? Ik ga slapen.
     
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik ben ook wel klaar met de 'idiote reacties'.. De media doet gewoon waar het volk om vraagt.
    Als er een bekend persoon, in dit geval zelfs de bekendste nederlander, komt te overlijden is het logisch dat ze daar veel aandacht aan besteden.

    En de mensen die niks met hem hadden kunnen toch ook gewoon wat anders gaat kijken?
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Gevangenis personeel gaat massaal met bussen naar Den Haag om te protesteren tegen sluiting van gevangenissen.

    Nou als ze masaal met zijn alle een dag vrij kunnen nemen zegt mij genoeg dat er minder personeel nodig is als inderdaad 1/3de kampt met leegstand.
     

Deel Deze Pagina