1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je bedoelt in de strijd tegen de Russen. ;)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Seh

    Seh Guest

    Zou kunnen, dacht van niet. ;)
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    "Mede namens de CIA, zij leverden wapens, verslaan de moslims de Russen."

    Maar dat is geen conspiracy, dat weet iedereen al.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Waarom zouden ze inderdaad hierover liegen? Kom op mensen, ze komen echt niet zomaar met dit nieuws.

    En je gelooft dat het fake is door veel geshopte foto's? Oh my gawd :F:
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zelf geloof ik er geen flikker van, ik kan me de fotos nog herinneren in de media van Osama, en elke keer was het een andere man, zo overduidelijk te zien. Het boeit me ook allemaal vrij weinig verder, want er lopen veel ergere mensen rond en voor mij blijft de vraag ook, heeft die hele Osama wel bestaan? Ze konden hem al die tijd niet vinden en dan is hij ineens getroffen? Who are they kidding,lol.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik laat Tyrant deze wel even afhandelen. ;)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    :F:

    Dit is toch wel een van de domste argumenten over deze discussie. Omdat ze hem eerst niet konden vinden en dan ineens wel zal hij niet bestaan 8). Ze zitten er al 10 jaar achteraan, dan vind je hem niet opeens hoor. Al sinds augustus wordt dit geplant.

    En tja, ik heb gewoon het vermoeden dat mensen zoals Kabuto gewoon niet willen geloven. Realiteit is soms niet wat je wil dat het is, en zo ontstaan complottheoriën. Als jij dat wilt geloven, prima, maar als je je gaat afvragen of die uberhaupt wel heeft bestaan ben je gewoon verkeerd bezig :emo:
    Dan is Al Qaida ook verzonnen door de CIA aangezien zij ook Osama dood hebben verklaard :lol:


    Edit: Hybrid! Hoe wist jij dat! It's a conspiracy! :lol:
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    New World Order, jeweettoch! :+
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik gaf ook een andere reden waarom ik helemaal niet geloof dat er een Osama Bin Laden heeft bestaan. Al die verschillende fotos in de media waarvan ze elke keer zeiden dat hij het was, en het waren zo overduidelijk verschillende mannen. Ik heb mijn eigen gedachtes over Amerika inderdaad, over 9/11, die CIA en de FBI.

    Je mag het complot theorien noemen, en ik zeg gewoon dat ik er misschien nog wel in geloof ook. En dat is mijn mening, simpel zat :) En laten we nou niet gaan doen alsof de US lieverdjes zijn,...far from it. Het zijn motherfuckers en hebben heel wat op hun kerfstok, ik weiger het gewoon allemaal 1 2 3 te geloven...en dat is mijn goed recht. Ik geef eerlijk toe dat ik niet superveel research gedaan heb, maar ik heb dingen gelezen over dat de CIA OSama getraind zou hebben vroeger, en ik zeg alleen maar...dat ik helemaal niet verrast zou opkijken als dat ehct zo is.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Persoonlijk denk ik dat zulke dingen wel verder gaan dan mening, maar je gewoon last heb van een vertekende realiteitszin. Daarnaast vind ik het respectloos.

    En natuurlijk is de US niet braaf, maar waarom zouden ze Osama en alles er omheen verzinnen?
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat heeft dat laatste er mee te maken dan? :emo:
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja er zijn idd alleen foto's van hem...
    Misschien eens de tig interviews opzoeken met hem. ;)
    Of misschien is dat wel CGI?
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Maar hoe kan de CIA Osama hebben getraind als die man helemaal niet bestaat? :eek:
     
  16. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4

    Al Qaida is geen groepering... het is een blacklist van hele stoute mensen...
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Genaamd The Daan 500.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Breng dit alsjeblieft niet alsof het een feit is, het is een organisatie.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Waarom is het respectloos?

    Dat het mofos zijn? Dat ze dus niet vies zijn van liegen en dat er een hele hoop dingen niet kloppen. Ik heb geen idee hoe jij erover denkt..maar ik geloof niet dat 9/11 gegaan is zoals ze zeggen dat het gegaan is. Maar natuurlijk gaat dit ook weer belacheljik gemaakt worden.....

    Dan zou hij een bedacht persoon zijn, bedacht door de US en niet de terrorist die amerika beweerd dat het is. Dat lijkt me de enige verklaring. En respecteer gewoon mijn mening en hoe ik erover denk, ik ga toch ook niet jullie schapen noemen omdat jullie het allemaal maar geloven? It's fine with me...maar ik geloof het gewoon niet, simpel.
     
  20. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    toch waar hea..
     

Deel Deze Pagina