1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat nog mooier is, is dat er een tijdje geleden een artikel in de Volkskrant stond van twee jonge Moslimmannen die het er nog net niet over hadden dat heel veel mensen in de Arabische wereld geloven dat IS een product is van de Rothschilds. Ok, waar is het bewijs? En dan bedoel ik niet de met paint overgetrokken uitspraken dat ze 500.000 miljard zouden bezitten bij elkaar. :+

    Hebt het wel eens met familie over deze samenzweringstheorie, maar ik werd echt horendol toen ik in dat artikel een zinnetje las in de trent van: ''Ga maar eens na.'' Ja, dan ben ik de weg al kwijt. :lol:

    Wil wel eens weten hoe jullie over dit soort dingen denken. :+
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Jouw seksistische, misogyne, patriarchale retoriek? :oops:

    [​IMG]
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570

    Je hebt zelf ook nog je bedenkingen mbt de Rothschilds toch?
     
    L.A. vindt dit leuk.
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Dit is zo slecht als een aflevering van GTST ... rustig aan sugar tits. Het is nog te vroeg voor dergelijke woorden. Waar haal je die toch in godsnaam vandaan :+
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    vandale.nl :eek:
     
    Tim vindt dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Samsung Galaxy S7 Edge na een kut update.
    Sorry.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Laten we het vooral hier eens over hebben. Ongelooflijk wat daar gebeurt.

    Qatari moeten de UAE binnen 2 weken verlaten. Luchtruim boven die 5 landen is gesloten voor Qatar en nu wordt er gevlogen via Iran naar EU en minutieus om UAE heen naar het Oosten.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Sowieso, SA die tegen Qatar verteld banden met terroristen te hebben. Dat is alsof Khadaffi tegen Assad zou zeggen dat hij een slechte dictator is.

    Het schijnt trouwens over een 2 hostage deals te gaan van maar liefst 1 miljard dollar.
    Daarnaast lijkt Qatar wat afbreuk te doen aan het gecreeërde vijandbeeld dat Iran de grote aggressor is in die regio.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dit soort volk is ook echt een verrijking voor de samenleving... ik hou d'r van!

     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  10. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    "Oppassen jongen!" :lol:

    Van mij mag de politie echt een stuk harder optreden dan wat ze hier doen..... :)
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, echt ook... gewoon helemaal de tyfus slaan zoals ze in die landen doen. Veeeeeel te soft hier, belachelijk. Foei, niet meer doen hè... ja goed hoor kut agent. :+
     
    Alexknl en bulletproof010 vinden dit leuk.
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    niet zo shocking toch? die beelden? weet niet wat eraan is voorafgegaan natuurlijk, maar wat te zien was is gewoon kinderspel. om dan maar meteen op te roepen ze godverdomme kapot te schieten (hoorbaar in het clipje) vind ik eigenlijk stukken enger.
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kinderspel? Schelden, agressief gedragen, verzetten tegen een agent, beledigen ambtenaar in functie en tot slot er vandoor gaan met hoge snelheid.
    Pijnlijk beeld van kinderspel heb je dan..
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kinderspel? Vind je?

    Vind dat de betreffende persoon zichzelf echt onmogelijk maakt.
    Je hoort jezelf gewoon te gedragen t.o.v de politie of het nou terecht is of niet.

    Om dan in je auto te stappen en met piepende bandjes weg te scheuren. Droevig. Wel typerend dat ze op 30 meter afstand ineens hun smoel open durven te trekken.

    Is gewoon niet mee willen werken ... hier had de politie wel iets harder op mogen treden.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    begrijp me niet verkeerd, van wat ik daar zie gebeuren lijkt het dat die knaapjes zich aardig misdragen. maar ik heb zulke situaties vaak genoeg veel ernstiger zien misgaan, dat ik hier niet zo van schrik oid
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ben jij niet van mening dat de politie in dit soort zaken (fysiek) veel harder op mag treden? Dat de politie dit nu niet doet is waarschijnlijk een van de redenen waarom die gast zo tekeer durft te gaan tegen de politie.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Dit klinkt echt als Homeland hahahaha.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha sterker nog, het betrof leden van de royal family van Qatar :+
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Geweld bedoel je? Ik zie daarin niet een oplossing voor zulk gedrag, en autoriteiten die geweld tegen burgers inzetten vind ik per definitie een pad dat met grote behoedzaamheid moet worden bewandeld. Dat doe je niet door na het zien van wat filmpjes direct te roepen dat die gastjes klappen moeten krijgen.
     

Deel Deze Pagina