1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nee geen geweld als in slaan oid maar even goed " in de kraag grijpen" en in de boeien slaan. Dan even laten afkoelen in de politie auto en als dat niet lukt mee naar het bureau

    Dit is uiteraard voor deze situatie, in ergere situaties kan het wel zo zijn dat ze met geweld op moeten treden
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2017
  2. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Jij gaat dus liever thee drinken met dit soort gasten man man man... In wat voor droomwereld leef jij gast?? Word is wakker man!

    Dit soort lui heeft juist een harde hand of liever harde knuppel nodig om respect te gaan tonen tegen ambtenaren en anderen mensen...
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Dat mag toch gewoon?

    Wie heeft het over thee drinken? Als dit gedrag zo enorm problematisch moet er strenger tegen worden opgereden, maar ik voel er meer voor om dat binnen het strafrecht op te lossen in plaats van met de politieknuppel.
     
  4. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Dit soort lui als in dit filmpje, die totaaal 0 respect tonen voor politie en dergelijke, denk jij nou als hun een boete krijgen of ff mee naar t bureau moeten dat ze daar iets van leren?
    Kan je nu al melden dat ze daar NIKS van leren en het een volgende x weer doen.

    Agenten zouden JUIST in dit soort situaties hard, heel hard moeten optreden dmv van een knuppel of iets van een taser te gebruiken zodat die ventjes de eerst volgende x wel ff acher hun oren krabben of ze dit soort gedrag weer tonen.
    Maar nu doen ze niks en laten in feiten overzich heen lopen op deze manier.

    Respect moet je soms afdwingen en vooral bij dit soort kansloze figuren zoals in dit filmpje.
    Die zijn nogal hardleers en snappen het anders niet.
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Haha. Nouja je kunt je wel afvragen of ze wel meer respect krijgen als je ze volledig afrost.

    Die nekklem hebben ze ook weleens toegepast..respect is nou niet direct enorm toegenomen daarna.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dit zou ik ook heel graag willen, gewoon keihard afstraffen met een knuppel.

    Wedden dat ze dit niet durven tegen de Gaurdia Civil? (Spanje)

    Echter het probleem schilt in het feit dat geweld doet geweld aanwakkeren.

    Ja, ze krijgen dan een knuppel. Maar de kans dat ze dat dan op iemand anders gaan afreageren (die onschuldig is) is vrij groot.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Dan liever lijfstraffen bij succesvolle vervolging dan iedere politieagent ook nog eens rechter en beul maken.
     
    L.A., AnubisNefer en Tyrant vinden dit leuk.
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Iraanse media: schoten in parlementsgebouw en bij mausoleum

    In het parlementsgebouw van Iran in Teheran heeft een man het vuur geopend. Iraanse media melden dat een bewaker om het leven is gedood. Twee burgers zijn gewond geraakt, meldt het Iraanse persbureau Tasnim.

    De schutter zou daarna zijn weggerend, maar er zijn ook berichten dat de schietpartij nog gaande is en dat mensen worden gegijzeld. Ook buiten het parlement zou worden geschoten, maar daarvoor is naar verluidt de politie verantwoordelijk, die mensen uiteen wil drijven.

    Ook bij het mausoleum van ayatollah Khomeini in de Iraanse hoofdstad zijn schoten gehoord. De Iraanse staatstelevisie spreekt over vier terroristen, onder wie een zelfmoordenaar.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Stopt ook nooit in die landen ... kansloos wereldje
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ah fuck Iran nu ook.
    Ontploffing bij metrostation.


    Ging al opvallend lang goed met die Perzen, vond het al bizar dat Arabiertjes nooit hebben kunnen toeslaan daar.

    Ah je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee. Ik volg het nieuws m.b.t Iran, Irak, Qatar en al die landen wellicht niet zo nauwlettend. Ver-van-mijn-bed-show en het is al jaren één grote puinzooi.
    Dat er wederom dode moeten vallen vanwege een geschil vind ik al te gek voor woorden ... of dat nu in het Parlementsgebouw is of het lokale frietkotje.

    Vraag me elke keer weer af ... "waarom?"

    Dus, grote XBW Fuhrer, enlighten me please.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Weet niet of je het nog weet, maar nog niet zo extreem lang geleden, denk dat het maanden is, was er volgens mij ook een aanslag in Medina, SA. Die stad is volgens mij heilig omdat het de stad zou zijn waar de profeet Mohammed is overleden. Dat vond ik destijds wel bijzonder, omdat er ook relatief weinig aanslagen zijn in SA en al helemaal niet in steden die belangrijk zijn voor de Islam, Jeruzalem uitgezonderd.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Iran is sjietisch en SA/Qatar is vooral soennistisch.

    Sinds de Arabische Lente zijn de spanningen tussen deze 2 verder opgelopen. Iran en SA zijn aartsvijanden en vechten al 2 proxy oorlogen in Syrië en Jemen.

    Meeste terreurgroepen zijn soennistisch of afgeleide daarvan, wahabistisch of salafistisch. Die hebben allemaal een teringhekel aan Iran, vandaar dat het Iraanse leger ze ook bestrijd in Syrië. Met hulp van Rusland.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En dat allemaal vanwege een geloofsovertuiging. Ja, geloof zelf ook, maar meer in een @Tyrant , dan een godheid. Fysieke zaken zijn zoveel tastbaarder en aannemelijker dan een geloofsovertuiging. Natuurlijk kan Tyrant een bot zijn vanaf mijn PC, maar je moet wel echt een plaat voor je kop hebben omdat te geloven. Nee, hou het inderdaad liever bij goed onderzochte zaken zoals Tyrant uitlegt.

    En Tyrant: Hoewel mijn posts ook niet foutloos zijn: Het is Sjiitisch, niet sjietisch. :+
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    The fuck heb jij gerookt?
     
    Cyndris, Dex, Mallakai en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dus @Tyrant is jouw god?

    En hij was al blij met een Platinum Trophy:D
     
    Alexknl, Maddmonkey en Rampage vinden dit leuk.
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik word eerst een god genoemd en daarna wordt er de mogelijkheid geopperd dat ik een bot ben.

    Mooi man.
     
    Alexknl en Reckuuza vinden dit leuk.
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Forumquote 2017 _O__O__O_

    Tyrant is ook zo lekker tastbaar.
     
    Tyrant, Alexknl, Matrix en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Zeker eerst nog moeten googelen.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, zonder. ;)

    Godverdomme, het is weer een heerlijke ochtend voor mij. :+
     

Deel Deze Pagina