1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Inderdaad, hypocrisie ten top!
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Komt spuit elf ook nog eens aan reacties uit te lokken.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Flikker toch op. Als het een type Timothy McVeigh was geweest, dan had je precies dezelfde commotie. @fredfenster , dat geld dus ook voor jou.
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Timothy_McVeigh

    Gewoon veroordeeld als terrorist dus, zeker gezien dit zinnetje uit het Wiki artikel: ''Hoewel president Bill Clinton al had aangegeven dat er niet per se over de landsgrenzen heen gekeken moest worden, was de verdachte tot grote verbazing en angst van veel Amerikanen geen radicale extremist uit het buitenland, maar behoorde hij tot een fractie die in het binnenland ontevreden was over de manier waarop de VS werden geleid.''

    Is dus net zo goed een terrorist als een Abu Abdullah. Ja, er zit niet echt een organisatie achter, maar de daad komt perfect overheen met de aanslagen die bijv. IS keer op keer uitvoeren.

    Overigens kan ik me de commotie van deze aanslag in 1995 nog prima herinneren, dat heeft de media nog tijden beheerst daar in de states. Het is dus pure onzin om te zeggen dat dit alleen bij een Abu Abdullah gebeurt, of moeten we Breivik er ook nog even bijhalen?
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Waarom die stoere praat? :')

    Je haalt een zeer oude zaak aan, van voor de tijd dat extremistische moslims een monopolie op terrorisme werd toegedicht. Situatie toen is niet te vergelijken met nu.

    Ik snap niet waarom je dit vertelt? Het heeft niks te maken met wat ik zeg, ik heb dit nergens in twijfel getrokken of ontkend.

    Hoe oud was je dan, toen je de media daar in de states zo aandachtig volgde? Breivik mag je erbij halen, maar ik zou niet weten waarom. Ik heb namelijk niet gezegd dat terroristen die geen moslim zijn nooit voor commotie hebben gezorgd. Ik zeg over een specifieke aanslag dat die voor meer commotie had gezorgd als die was gepleegd door iemand met een een moslimnaam.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik kan me niet inbeelden hoe zwaar jij het moet hebben in deze samenleving als je denkt dat alles tegen je is.

    Kijk even in je onderbroek of je ballen al zijn ingedaald en stop met slachtoffertje spelen.


    @fredfenster
    Moslim naam had geen drol uitgemaakt... Zolang de beste man/vrouw geen rare leuzen verkondigd of aangeeft lid te zijn van IS is er niets aan de hand. Beetje raar om aan te geven dat elke Moslim nu onder een vergrootglas ligt.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256


    Furies heeeuh
     
    L.A. vindt dit leuk.
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Als de dader een moslim was zou jij het onderzoek afwachten voor je conclusies trekt? Vast. .
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Zou ie Gordon nog geknald hebben na de uitzending?
     
    Kimi NL, Alexknl, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee. Hij is geen Moslim man ... Furies knalt niet.

    Is dat boeiend dan?
    Heb je al vaker uitgelegd waarom Moslim daders (terroristen) uitgebreid worden toegelicht in de media. Je probeert nu echt constant overal maar te zeuren op Westerse media en die ervan te betichten hypocriet te zijn. Gaat nergens over.

    Gelopen discussie.
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik heb het niet gehad over media hoor.
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Waar ging het de afgelopen pagina's dan over? Aantal reactie in dit topic tav de aanslag?
     
    Rampage vindt dit leuk.
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Er zaten aardig wat moslims in de flat.

    Vandaar dat het dus niet echt groot nieuws is hier...
     
    Alexknl, Jorrie, Tim en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    [​IMG]
     
    Alexknl, Tim, Servantes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    [​IMG]

    Haha ook al een RTL contract die man.

    [​IMG]
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Reckuuza en Rampage vinden dit leuk.
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Godverdomme zeg.
    Iedere keer als ik die beelden zie krijg ik weer een brok in mijn keel.

    Ik ben écht benieuwd welk staartje dit verhaal nog krijgt n.a.v. al die klachten jegens de gebouwbeheerder, o.a. over het hebben van maar één trappenhuis.
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Lees nu ook al meerdere keren verhalen over mogelijke brandgevoeligheid van materialen die gebruikt zijn bij de gevelrenovatie, benieuwd wat daar uiteindelijk van waar is.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ja zag vanmorgen idd ook een stukje uit een Engelse krant dat het verschil in kosten tussen de materialen die ze nu gebruikt hebben en materialen die niet in brand kunnen vliegen maar €5000 waren:eek:
     
  20. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Laatst bewerkt: 16 jun 2017

Deel Deze Pagina