1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Geweldig man
     
    Kevf vindt dit leuk.
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Like het dan!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    NU BLIJ?
     
    Kevf vindt dit leuk.
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nog zo'n droefje die het al jaren niet lukt iets fatsoenlijks uit zn toetsenbord te krijgen en hier beetje komt klagen over het niveau.

    :lol:
     
    L.A. vindt dit leuk.
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ben al lang blij dat ik niet de enige ben daarin, maar je commentaar is legit. Nu maar weer nieuws toch? :)
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Toch prachtig dat je nu al een week bezig bent om mensen af te zeiken omdat hun mening niet overeenkomt met die van jou.

    Over droefje gesproken ;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wauw. Die school heeft een klein beetje een identiteitscrisis denk ik. Harstikke goed als zo'n school bijvoorbeeld in de kantine zelf geen vettig-en zoetigheid te verkopen, maar een school bepaald toch echt niet wat mijn kinderen te eten meekrijgen. Moeten mijn kinderen boeten omdat andere kinderen overgewicht hebben? Denk het even niet. En wat doen ze dan met kinderen die juist te mager zijn? Moeten die ook aan het water?
     
  10. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Onze Jonairo in ieder geval niet! Water is vor honden! As onze Jonairo golden power wil dan kregtie golden power!
     
    Dex, Tyrant, L.A. en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Want nu wordt er door het huidige assortiment wat er ligt in de scholen niet bepaald wat je kinderen te eten krijgen?
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, want ik kan nog altijd iets anders meegeven. Dat bepaal ik nog altijd zelf. Mijn dochters krijgen mee wat ik ze mee wil geven.
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik vind het top van die school. Hoe kun je als kind geen water lusten? Krijgt alleen maar cola, energiedrank te drinken. Een school zou het juiste voorbeeld moeten geven.

    Dat je ook niks mag meegeven kun je over discussieren, maar als ze alleen maar rotzooi meenemen is dat ook niet bevorderlijk voor de concentratie.

    Water is voor honden :*)
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Gewoon rijst met broccoli en kip meegeven.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Gaat niet over meningsverschillen maar gewoon over manier van discussiƫren.
    Ik zou niet weten wat de mening van Geel is tbf.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Is ook niet gezond kil.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Fair point.

    @fredfenster

    ... broccoli en kip? Gefrituurde kip dan?
    Vind overigens dat een school niet mag/kan bepalen wat jou kind gaat eten of moet eten.
     
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Nou ik vind dat een school wel een verplichting heeft om een gezonde lunch aan te bieden.
    Daar mogen ze natuurlijk best beleid op maken. Aangezien veel scholen nog koek, chips, cola en allerlei ongezond voedsel verkopen juich ik dit tegengeluid alleen maar toe.

    Als iemand het er niet mee eens is en zijn kind toch vol wil stoppen met rotzooi kan ie dat in eigen tijd doen of gewoon een andere school gaan zoeken.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Aanbieden, sure. Dat mag.
    Verplichting? Nee. Dat vind ik dan een tikkeltje te ver gaan. Bovendien is het drinken van cola, energiedrank en noem zo maar op ook niet slecht. Ligt er maar net aan hoeveel zo'n kind ervan drinkt.

    M'n kids thuis krijgen geen cola. Dat vind ik ook niet bepaald nodig om 4 en 3 jarige leeftijd ;) Ken echter maar zat kindjes die dat wel krijgen .. en veel ook. Een snoepje op z'n tijd? Sure... maar fruit > snoep.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wie zegt dat als ik mijn kind geen water meegeef en iets te eten dat dit per definitie rotzooi is? Dat is het hele probleem dus. Overal moet ruimte zijn voor individualiteit tegenwoordig, maar een school gaat even bepalen dat er geen ander drinken dan water mag worden meegegeven door de ouders. Nogmaals, er zijn genoeg kinderen die gewoon gezond eten, een normaal gewicht hebben, maar ook weleens wat lekkers tussendoor eten. Wat een school zelf in de kantine aanbiedt, dat moeten ze idd zelf weten en ik hoop dat het zo gezond mogelijk is.
     

Deel Deze Pagina