1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Die kerel sponsort toch ook 't halve Senaat? :p
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mag wmb best geliquideerd worden.
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Klaarblijkelijk ook diegene die heeft verzonnen dat iedereen exact 4 minuten krijgt. Had het net even live opstaan en dan is er iemand kritische vragen aan het stellen en dan wordt hij letterlijk na 4 minuten afgekapt en moet hij zijn vraagstelling stoppen.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Over 4 minuten Bye Bye Facebook...
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hoezo dat nou weer??

    Snap die FB haat niet echt. Is een keuze om te gebruiken en altijd een vrije keuze geweest.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Google weet toch net zoveel van ons, zo niet meer?
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mwah keuze ben ik het niet mee eens, iig niet als bedrijf (dan graaf je je eigen graf). Persoonlijk heb ik al 6 jaar geen facebook meer, dat is goed te doen, maar heb wel bedrijvenpagina's waardoor ze zelfs alles van me kunnen tracken als persoon.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Joh je wordt getrackt door Twitter en Google, en zelfs zonder Facebook account.
    Maar je gebruikt dus ook geen Whatsapp of Instagram meer?

    En bedrijven kunnen ook prima zonder Facebook, zijn er zat.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ik heb geen FB maar app en Insta nog wel

    Hihi
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Leugenaar! :+

    Mag ik hem van je linken? ;)
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Secret fb page om te fappen op je ex en haar vriendinnen telt niet als personal fb page
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Haat aan Facebook hebben maar zelf bedrijfspagina's (het gezwel van FB) hebben... that's pretty hypocrite man. Heb je toevallig ook nog doelgroep gerichte advertenties met die bedrijfspagina's geplaatst? Want dan moet je helemaal je mond houden.

    Dat ligt weer een beetje aan het type bedrijf. Een machinebouwer die levert aan andere bedrijven zal er niet zoveel aan hebben, maar veel dingen die particulier gericht zijn hebben er erg veel aan.

    Heb trouwens mijn eigen log-bestand van Facebook gedownload om te kijken wat ze nou allemaal van me wisten, maar heel schrikbarend is dat niet. Beetje shady dat ze m'n belgeschiedenis hebben, maar soit. Zelf gebruik ik dit soort data ook om doelgericht ads te spammen voor m'n bedrijf, dus erover klagen zal ik ook niet doen. Het enige waar ik bang voor ben is als Google mijn GPS data lekt naar de overheid en ik met terugwerkende kracht verkeersboetes op de mat krijg. Maar zo ver zijn we nog niet volgens mij :p
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Waar check je dat? :p
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Belgeschiedenis komt van de Messenger app, daarom ook zo min mogelijk apps op je foon zetten. Er is tegewoordig een app voor dit en dat die zelfs soms de microfoon open gooit (vooral gratis apps en games). Misschien heb je niks te verbergen, maar dat gaat te ver toch? Terwijl het ook makkelijk via de mobiele site kan die vrijwel op de app lay-out lijkt.

    Gewoon incognito of via een browser zoals "Brave" surfen zodat ze je niet tracken en eventueel VPN gebruiken. Als je via de normale browser naar FB gaat en je logt uit, sta je nog steeds actief en tracken ze je.

    Je log kun je via je accountinstellingen downloaden. Staat helemaal onderaan...
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Kan ik ook ergens opvragen welke vrouwen mijn profiel veel bezoeken? Dat is nou data die makkelijk is. Of als ik ook hun profiel veel bezoek dat er een match wordt gemaakt.
     
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Op dat drop-down pijltje rechtsboven > Instellingen > En dan staat daar onderaan 'Een kopie downloaden van je Facebook-gegevens.'

    Messenger app is chill. Gebruik ik vaker dan Whatsapp. Apps die ook makkelijk een site kunnen zijn haat ik ja, maar niet vanwege het tracken. Gewoon omdat het onnodig is. Maar nogmaals; niet echt schokkend wat Facebook van me weet. Google weet meer. En ook dat is niet echt schokkend.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ah ff gedaan, dit is gewoon allemaal halfbakken data waar niks bijzonder in staat. Ze weten veel meer man.
    Ik ken trouwens niemand die dat messenger gebruikt.
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Ze weten idd meer, maar dat boeit me echt niet. Heb het idee dat @Lethal AK47 soms denkt dat een echt iemand die shit leest of meeluistert als hij z'n telefoon gebruikt. Zo belangrijk ben ik niet.

    Bij Messenger kon je vanaf het begin je gesprekken vervolgen op de PC (met een fysiek toetsenbord dus) zonder je telefoon daarvoor te hoeven gebruiken. Whatsapp Web kwam later maar werkt maar half zo goed. De meeste 'nieuwe' mensen die me aanspreken doen dat ook bijna allemaal via m'n FB profiel (en dus Messenger).

    En je kunt reageren met GIFjes :p
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, dat niet. Maar je doet toch ook je huis op slot of laat niet overal je persoonlijke spullen slingeren. Waarom zou je dan willen dat bedrijven je data hebben zoals met wie je belt of wat je locatie was/is. Toch onzin. Vrij land en zo. :+

    Ga je naar een speciale locatie of vergaderruimte om iets te bespreken en dan slaat een app, bedrijfje erachter dat gesprek op. Iedereen heeft dat ding in z'n broekzak tegenwoordig. Waar is 007 als je 'm nodig hebt...
     
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Ik doe m'n deur op slot zodat ze m'n TV niet van de muur trekken. Als je hier wilt komen om wat spullen te kopiƫren en de indeling van m'n inrichting op te slaan ben je van harte welkom hoor.
     

Deel Deze Pagina