1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Jij noemt mij racistisch omdat ik vraagtekens zet bij een onsamenhangend verhaal wat nu gelogen blijkt, en noemt mij nu vooringenomen?! Apart wel.



    Het blijft interessant dat je Smollett hier als slachtoffer ziet, de man die een hate crime verzint en in scene zet om een politiek punt probeert te maken. Dat is walgelijk gedrag en als het gelogen is hoop ik dat hij serieus de bak in draait. Dat heeft niks met huidskleur te maken..

    https://nos.nl/artikel/2272842-juss...erdacht-van-in-scene-zetten-mishandeling.html
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2019
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Inhoudelijk reageren kan bij iemand van jouw niveau simpelweg niet. Je hebt een gigantisch bord voor je kop, het maakt niet uit wat ik (of wie dan ook for that matter) tegen je zegt. Argumenten zijn je vaak gegeven, maar die negeer je eigenlijk altijd.

    Je roept iets, we moeten het van je googlen en dan heb je eigenlijk steevast ongelijk. En dat negeer je dan en alles begint weer opnieuw. Je bent een racist en spreekt constant kleinerend over mensen met een blanke huidskleur. Je ontkent dat je het doet of dat het een (racistische) bijbedoeling heeft. Precies zoals de blanken dat vroeger deden. Kleinerend praten over donkere mensen en dan ontkennen dat het racistisch bedoelt is. Je doet echt precies hetzelfde en je bent te stom om het te zien al wijst iedereen je erop.

    Je kunt strooien met mooie en dure woorden, maar in essentie ben je niets meer dan een racist die er niets van begrijpt en denkt dat de witte man erop uit is om zijn superieure huidskleur uit te buiten. Je beschuldigt ons van niets doen tegen racisme, maar je doet geheimzinnig over wat je zelf doet. Je schreeuwt om het schreeuwen, maar je zegt eigenlijk niets. Je lijkt op iemand in de politiek, die gilt ook steeds en geeft alle mensen van een bepaalde groepering de schuld. Doe jij ook, je denkt dat je vele malen beter bent dan de blanke mensen die volgens jou niets doen.

    Je hebt de grootste mond over materialistisch gedrag, maar je voelt je te goed voor 2de hands spullen en koopt zelf graag mooi spul. Je spreekt over haten, hoezo denk je dat jij beter bent dan hen die je beschuldigd van racisme. Dat begint met haat vriend en de enige die haat uitspreekt jegens een groep mensen, dat ben jij. Dus nee man, een discussie met jou is allang niet inhoudelijk meer.

    Je gebruikt de geschiedenis zoals het jou uitkomt, maar je ziet gewoon niet dat jijzelf een herhaling van zetten bent.
     
    Kimi NL, Reson en ArtificialFaith vinden dit leuk.
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Prima verhaal hoor, maar haal dat vroeger maar weg.
     
    Cyndris en Cyrax vinden dit leuk.
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik doel er meer op dat men vroeger ontkende dat het spreken over zwartje, aapje, roetmop of wat dan ook een racistische inslag had. Dat kleinerende gedrag werd geaccepteerd en niet gezien als per definitie slecht of racistisch. Precies zoals Fredje nu doet richting de blanken.

    Ik hoef nu echt niet naar buiten (heb ik ook geen behoefte aan) en een donker iemand een aap te noemen. Want dan heb ik een -wettelijk- probleem. Dat was vroeger natuurlijk niet zo en dan werd het weggelachen.

    Ik ontken ook niet dat er racisme en uitbuiting is door blanken, zeker niet. Dat is er en flink ook. Maar kunnen we ophouden met doen alsof racisme alleen is voorbehouden aan de blanken?
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik heb je racistisch genoemd omdat je met twee maten meet. Jij veroordeelt Smollett terwijl er nog vrij weinig duidelijk is, dat doe je uit racistische motieven. Je was snel om op die hoax bandwagon te springen, omdat ik dat nieuwsbericht had geplaatst en je dacht het triomfantelijk te kunnen verwerpen. Je ijver om mijn signaleringen van racisme te bestrijden is tekenend. Dat heeft alles met huidskleur te maken.

    Jij hebt nooit inhoudelijk gereageerd, kun je een lang verhaal typen waarin je weer niks zegt, maar je zegt niks.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Omdat ik wit zeg in plaats blank? Ga huilen man snowflake :')
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zoals jij.

    Racist.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat je toch iets beter moet lezen. Er wordt genoeg inhoudelijks gezegd, alleen kies jij er altijd voor om dat buiten beschouwing te laten of te bagatelliseren.


    Ik denk dat je zelf heel goed weet dat dat niet het enige is. Je bent een haatdragend, zielig en klein mannetje met het brein van een kakkerlak (in elke willekeurige kleur). Ik beledig je met liefde, maar niet vanwege je huidskleur. Dat is vanwege je haatzaaierij, je racisme en je hypocrisie. Jij blijft maar beledigen vanwege iemands huidskleur, wie is er nou de racist. Oh wacht, je kunt een blanke niet discrimineren toch?
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Geef voorbeelden in plaats loze claims. Zo kan ik ook iedereen diskwalificeren.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zijn geen loze claims.
    Zijn gewoon feiten die je nota bene zelf hier neer dumpt.

    Maar hey, lekker genieten van het getroll Fredje!

    @Jorrie ... stuur deze man aub gewoon op vakantie.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dit is even een hele kleine greep van een dagje ofzo. Ik wil best wel al je citaten van de afgelopen paar weken even citeren als je er echt op staat hoor. Dan haal ik die quote over de Holocaust er ook nog even bij.

    Jij bent hier de racist met je haat tegen alles dat blank is. Wat zit je nou tof te doen over dat je in het dagelijkse leven andere actie onderneemt tegen "ons". Wie is ons? Beetje dappere Hans uithangen achter je schermpje. Je doet geen moer man, niet meer dan hier achter je scherm alles wat blank is te haten.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2019
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoezo bannen? Schiet je toch niets mee op.

    Als je je écht aangesproken voelt kan je beter een aanklacht indienen. Hebben we ook weer een leuke soap te volgen.
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Grappig, allemaal voorbeelden waar ik met argumenten op in ben gegaan. Met jou valt niet te discussiëren blijkt maar weer.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat doe je dus niet. Als jij dit ziet als voorbeelden voor jou haatzaaierij, prima. Dan is er echt iets mis in je bovenkamer :)

    @Jorrie ... haatzaaien op 'n forum. Nice man!
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je bent zo verblind door haat dat je niet meer ziet wat je zelf nou eigenlijk zegt. Al je post zijn doorspekt met haat jegens blanke mensen. For no reason. Je kent me niet, ik beledig je niet vanwege je huidskleur maar toch roep je binnen 1 post dat ik een racist ben.

    Je doet alsof je schijnheilig bent, maar spreekt constant kleinerend en vol agressie over blanken, haalt zelfs de holocaust erbij en dan nog zijn andere (blanken uiteraard) de racisten. En wat is "irl onderneem ik andere acties jegens jullie". Wat? Moet ik nu meer respect voor je krijgen? Bang worden? Je roept dat je "iets" doet maar zegt nooit wat je dan doet, maar je veroordeelt ons omdat we "niets" doen. Spreek je dan uit man! Wat doe je dan om jou het recht te geven zo uit te halen naar alles wat blank is. Behalve dure spullen kopen en je te goed voelen voor 2de hands spullen.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Van de vrachtwagen gevallen.
     
  17. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    [​IMG]
     
    Cyrax vindt dit leuk.
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Twee maten? Wat is de andere maat dan?
    Dit is toch een aanname van heb je me daar?
    Ik heb verschillende redenen aangegeven waarom ik aan het verhaal twijfelde. Die waren niet gebaseerd op huidskleur, maar op basis van wat er toen al bekend was (Chicago, 2 uur 's nachts, geen camerabeelden, gay/black wijk, raar verhaal).
    Nu blijkt, niet geheel verrassend, dat het inderdaad verzonnen is!

    En toch probeer je mij nu nog te framen als racist. Dat is toch bizar vergezocht?? Het verhaal is nota bene gelogen en toch zit je mij hier te targetten als racist, het moet niet veel gekker worden. Ik vind dat echt vrij storend van je. Lukt het je echt niet om een beter voorbeeld te vinden van mijn racistisch gedrag behalve deze aanname?
    Of, zoals je zelf zegt:
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Fredje gaat niet reageren meer vandaag. Die is met blanke vla aan het gooien in de Vomar.
     
    CrazY, RO3Li, Jimmy J. en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Er bestaat geen racisme tegen witten. Haha, dat zijn gewoon alt-right samenzweringstheorieën. Wees niet zo paranoïde, stelletje fragiele sneeuwvlokken. WHITE GENOCIDE NOW!
     

Deel Deze Pagina