1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vertel
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nou, die stond in de Playboy en dat is een blad gemaakt van bomen. Dus.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die heeft meermaals Zwarte Piet gespeeld en toen de discussie over het feest een aantal jaren terug kwam, in de media bedoel ik dan, was zei ineens fel tegen en had een anti racisme kleding aan. Erger is nog dat dat iedere keer weer het geval is met BN'ers na één of andere ramp, happening of maatschappelijke discussie. Vandaar dat ik vroeg naar Georgina Verbaan, maar het had iedere BNer kunnen zijn. We weten immers ook wel dat ze tweederangs BNer is. Ik ga in elk geval niet hypocriet doen over de amazone en waarom dat komt.
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vreemd inderdaad dat mensen gedurende hun leven van mening/standpunt veranderen. Hypocriete kut dat ze is!
     
    Racerblade01, Cyndris en fredfenster vinden dit leuk.
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Anderzijds... Is het ook mooi en prijzenswaardig als iemand van mening kan veranderen, over je eigen schaduw heen kunt stappen. Dat je tien jaar geleden X zegt maakt niet dat het perse zwak/slecht/hypocriet is wanneer je nu niet meer x zegt.

    Edit. Mijn reactie kruiste die van @Killamonkey
     
    Cyndris en Killamonkey vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Veranderen is ook een proces van jaren. Jullie standpunten zijn duidelijk. Overigens maakt het mij niet uit hoe de discussie over het feest eindigt. Ik blijf liever zo neutraal mogelijk. Wat betreft het regenwoud van de Amazone en BN'ers blijf ik het makkelijk scoren vinden, maar daarin ben ik niet de enige hier. En het zijn ook niet alleen BN'ers. Hopen dat Brazilië snel hun president wegstuurd.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hoezo moet je neutraal blijven?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik moet niet. Ik kies ervoor.
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Makkelijk scoren? Die mensen denken heus niet: laat ik nou eens laten zien hoe goed ik ben door een of andere hashtag te tweeten. Zo'n hashtag ontstaat om awareness te creëren en als dat slaagt groeit het uit tot een manier om betrokkenheid te tonen op een kuddemanier. Jammere alleen is dat awareness en betrokkenheid niks verandert, zoals tyrant al aangaf.
     
  10. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    #KEEPXBWALIVE
     
    Yerewn, Reckuuza, Daz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hoe dat zo? 1 sterk argument waar je zelf nog niet echt aan had gedacht, of een plotselinge gebeurtenis/ervaring, een eye-opener, kan genoeg zijn om van visie over iets te veranderen. Hoeft toch geen jaren te duren?
     
    Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat klopt, maar qua karakter veranderen en je hele leven veranderen en leren omgaan met, bijvoorbeeld die visie, is niet iets wat veel mensen evenzo gemakkelijk afgaat. Het kan allemaal wat je zegt, maar hoe groot acht je de kans dat de mens in zijn geheel veranderd t.o.v. van een individu of kleine groep als het bijvoorbeeld gaat om consumptie, waar de branden in het Amazone gebied wel een gevolg van zijn?

    Die kans acht ik nog veel te klein, al hoorde ik laatst wel dat AH, ook voor het eerst, een stuk goedkoper aantal alternatieven heeft t.o.v. vlees in vergelijking met mijn plaatselijke super. Toch maar eens proberen en kijken of het wat kan worden. Om nog even een kleine toevoeging aan het consumptiegedrag toe te voegen: Vlees bij de super achter mijn woning, kost per twee burgers soms nog geen 2 euro, tegen bijna 4 euro voor het alternatief. AH heeft meer en is goedkoper, dus wat dat betreft heb ook jij me weer wat meer aan het denken gezet.

    De overstap echter, en aanpassing leven, is iets wat veel mensen gewoon rustiger aan moeten pakken, anders gaat het voor sommige te snel. Ik zelf ben overigens met veel andere zaken wel heel erg bewust bezig, maar dit verhaal is al te lang, dus als je vragen hebt beantwoord ik ze wel in een andere post.
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Kan ik mijn "vertel" nog terugtrekken :+
     
    Reckuuza, Chrizzle en Zeepsop vinden dit leuk.
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    You'd be surprised.
    Maar ook de mensen die denken 'ik kan lekker slapen ik heb vandaag echt iets goeds gedaan', die zijn wellicht nog hatelijker.
    Ze posten een plaatje op 22 augustus dat 'ze de media er niet over horen' terwijl het hele verhaal allang in t nieuws is.


    Enige reden dat Brazilianen zelf nu beetje mad word is omdat Noorwegen niet meer wil betalen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja die zullen er best een hoop tussen zitten.

    Niet alleen Noorwegen meer dacht ik te lezen. En inmiddels ook trade deals die in het gedrang komen met Macron als aanvoerder van moraliteit.
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905


    Spijker op zijn kop
     
    Cyndris, Yellow 13, Kimi NL en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Probleem is dat die journalisten het juist onwijs goed doen voor de baas: iedereen klikt er op.
    Ons nieuws wordt redelijk bepaald door advertenties.
     
  18. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Nog erger vind ik dat ze twitterberichten van niets zeggende mensen en/of trollaccounts gebruiken als aanleiding van een nieuwsbericht.

    "Er is ophef ontstaan over een twitterbericht van ........
    Op Twitter zijn de volgende reacties te lezen namelijk ... en ... Zoals je kunt lezen zijn de reacties niet mals "

    Naar mijn mening verdient iedere journalist die op deze manier schrijft een standrechtelijke executie. Geen genade voor dit soort walgelijke praktijken die puur en alleen maar bedoeld zijn om de meningen van burgers een bepaalde hoek in te drukken. En dat dus heel vaak op basis van een niet bestaande mening van een niet bestaand persoon.

    Deze journalisten verpesten echt de wereld in mijn ogen, die zijn we liever kwijt dan rijk.
     
    Yellow 13 en B Tender vinden dit leuk.
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hun doel is helemaal niet om je ene bepaalde mening aan te smeren.

    Persoonlijk vind ik mensen die online tot executies oproepen tikje ergerlijker.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635

Deel Deze Pagina