1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Amerika is Afghanistan binnengevallen om het terrorisme te elimineren en Osama te pakken. Als hij helemaal niet zou bestaan zou dat toch schandalig zijn van de US? In het midden gelaten of het überhaupt wel de daadwerkelijke reden was, als het om oorlogen gaat heb je nogal recht om te weten of zulke beslissingen gegrond zijn of niet.

    En je begint over de slachtoffers, daarmee bedoel je toch de burgers die omkomen bij aanslagen? Dus wat is je punt, vanuit jouw oogpunt zou het dus betekenen dat die doden op het conto van de Amerikanen komen?

    En wat is volgens jou de werkelijke reden dat we in Afghanistan zitten dan? Olie? Machtslust? Je spreekt jezelf tegen door Amerika in twijfel te trekken over wat hun aandeel is in de war on terrorism maar je bent wel tegen het stijgend aantal slachtoffers.
     
  2. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4


    uhu :')
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waren ook lekkere duidelijke statements allemaal....
    Heb ook al 7 jaar niks meer gehoord van een oude vriend van mij. Misschien is die ook dood. Hmm.
     
  4. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    wat zou een reden kunnen zijn, behalve het verbergen. om zijn lichaam in de zee te pleuren ? :')

    also waarom zou je obama wel geloven en al die andere officials niet ? :')
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Het probleem dat als je hem begraaft het een bedevaartsoord wordt voor aanhangers. Alhoewel je met een paar snipers dan natuurlijk miss wel een zooi aanhangers kan poppen :+ Wat had je anders verwacht? Dat ze hem opzetten en in het witte huis neerplempen als aandenken?
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Ja, heeft niet echt geholpen, he? =( Terrorisme is mijn inziens niet echt minder in de wereld.
    De US zijn geen lieverdjes hoor (niemand in de wereld als het om geld/macht gaat), ome Bush is maar wat blij met de extra inkomsten voor de wapenindustrie waar hij aandelen in heeft.. Om maar een voorbeeldje te geven.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe kunnen ze het verzinnen? Zoals ik zei vanmorgen. Als het niet waar is zien we morgen wel een video van Bin Laden. Dat weet de US toch ook wel als ze verzinnen dat die dood is en met zo statement komen, dat er een video van Bin Laden komt om te zeggen dat die niet dood is. En dan staan zij mooi voor aap.
    Beetje logisch denken.
    Ook in de islamitische cultuur worden mensen snel begraven. Soms zelf op de dezelfde dag.
    Naast dat ze geen bedevaartsoord willen hebben nog een reden
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik geloof niet dat Osama een verzonnen persoon is en ik geloof niet dat de Amerikaanse overheid de aanslagen in 2001 heeft gepleegd. Dus daarom ben ik maar gelijk pro-Amerikaans. Wat een geweldige conclusie. :p
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Inkomsten? Jij denkt dat de oorlog in Afghanistan inkomsten genereerd? Kom op he, het is een zinloos conflict waar miljoenen dollars in verdwijnen.
    Als Amerika geld had gewild hadden ze wel in scène gezet dat cocainedealers uit Venezuela of oliesheiks uit Saudi Arabië een aanslag hadden gepleegd :+
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat zou je denken, maar ik denk niet dat dat priority numero uno voor hun was. Ik denk eerder aan olie inderdaad, en het is mooi meegenomen dat je dan wat terroristen in the process kunt doden..waar helaas ook godsgruwelijk veel onschuldigen door vallen.

    Ik geloof zelf steeds meer dat 9/11 een inside job was ja. Ik kom daar nog wel een keer op terug,nu echt geen zin in. Is eigenlijk ook niet de juiste thread ervoor.

    Tuurlijk ben ik er tegen dat er steeds meer slachtoffers vallen, ik denk dat ieder normaal mens dat wel is. Naar mijn mening zijn al die oorlogen in Afghanistan en Irak ook helemaal niet nodig. Uiteindelijk...heeft de VS er ook nog eens geen flikker te zoeken.

    En dat ze hem in zee dumpen vind ik wel gek....hebben ze hem eindelijk en dan dumpen ze hem gewoon in zee, niet ergens in een soort gebouw onderzoeken of wat dan ook? Ze laten dus weten dat ie dood is, zonder echte fotos of beelden..en tegenwoordig op internet heb je videos van vrijwel....alles. kom nou. En ik zei dat ik het idee kreeg dat je pro-amerikaans was, ik heb nooit gezegd dat je het was.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  11. Seh

    Seh Guest

    Jij denkt dat een Bush de kosten zelf betaald?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk je nu ook dat hij misschien een alien was? :+
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik bedoel alleen maar dat ik wel verwacht had dat ze het lichaam eerst ergens zouden houden, niet gelijk dumpen..that's all.


    Dit is ook zoiets fijns....

    [yt]lk__--5jBag[/yt]

    En dan heb je nog het incident op de George Washington bridge tijdens 9/11, allemaal van die dingen die gewoon stinken.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    OMG nu komt Hoessein er ook nog bij.
    Straks heeft Fortuyn ook niet bestaan en is die ook nooit doodgeschoten. Echt voor alles kan je een complot theorie gaan verzinnen. Ik ben klaar hier.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dit hele verhaal doet me maar denken aan Transformers 1 . Toen Megatron, nu Osama..
     
  16. Remco

    Remco Guest

    Haha :lol:
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Alinea 1: dan is het juist toch belangrijk of Osama wel of niet bestaat? Stel je voor dat men er echt voor olie zit, dan zou het bewijs dat Osama niet bestaan HET ultieme bewijs zijn dat Amerika hier ontzettend verkeerd bezig was en eigenlijk alle kaarten van Bush wegspelen. Vandaar dat ik zei dat het juist erg belangrijk was of Osama wel of niet bestaat, het is de spoel in de Afghanistan discussie.

    Laatste alinea: dat is een bewuste keuze en vind ik juist erg sterk. Bush zou gelijk de media opzoeken en met cowboy taal zeggen 'we got him'. Obama doet het juist helemaal anders enn wil juist alle heise voorkomen in verband met veiligheid. Vandaar geen beeldmateriaal, waarom hebben wij dat nodig?

    Over 9/11: waarom een inside job? Wat is de motivatie daarvoor?
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor sommige als bewijs dat hij heeft bestaan of dat hij echt dood is. Daarnaast zijn we gewoon een sensatie-zoekende maatschappij IMO.

    E: En nee, dit is niet een indirecte opmerking naar mensen in dit topic..
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De buitenlandse coalitiemacht in het Midden-Oosten zou naar huis kunnen want Osama bin Laden is dood. Maar dat was hij toch al enige jaren?

    De foto van Osama bin Laden die nu overal opduikt circuleert al enige tijd en is gefotoshopt, recent bewijsmateriaal is er niet en de vermeende terrorist zou een zeemansgraf krijgen om te voorkomen dat de plek waar hij is begraven een bedevaartsoord wordt.

    In 2001 meldde Fox News dat Osama bin Laden een vredige dood zou zijn gestorven. De Pakistan Observer liet weten dat de Al Qaida-leider al enige tijd leed aan een gecompliceerde longaandoening waar hij in december 2001 in de omgeving van Tora Bora aan zou zijn bezweken.

    Volgens de voormalig Pakistaanse politica Benazir Bhutto werd Osama bin Laden in 2007 vermoord. Zij voorkwam dat haar land in 1993 te boek kwam te staan als terroristenstaat door krachten die het democratische proces in de regio willen ondermijnen. Korte tijd na haar uitspraken werd Benazir Bhutto vermoord.

    Vorige week nog werd gedreigd met een nucleaire aanslag mocht Osama bin Laden gepakt worden. Zo zou volgens WikiLeaks door Al Qaida ergens in Europa een nucleaire bom tot ontploffing worden gebracht mocht Osama in handen vallen van het Westen.

    Het lijkt erop dat de Zionisten dit bericht bewust rond deze tijd naar buiten hebben laten komen met als waarschuwing Osama niet te pakken vanwege hun belangen in het Midden-Oosten, waar ze de westerse troepen zeer goed kunnen gebruiken.

    Training CIA

    Kort na 9/11 publiceerde de BBC al artikelen over Osama bin Laden. Zo schreef de omroep kort na de aanslagen dat Bin Laden training zou hebben gekregen van de CIA. De informatie kwam van Midden-Oosten correspondent Hazhir Teimourian. In 2004 schreef de BBC een artikel over de herkomst en banden van Al Qaida. Tijdens de anti-Sovjet jihad werden Bin Laden en zijn troepen gefinancierd door de Amerikanen en de Saoedi’s. Ook komt het aspect weer naar voren dat Osama training kreeg van de CIA.

    Volgens het Iraanse Press TV stelt FBI-vertaalster Sibel Edmonds dat de Verenigde Staten nauw samenwerken met de Taliban en Al Qaida om hun doelen in Centraal-Azië na te streven. Edmonds werd vervolgens ontslagen bij de FBI omdat ze 'gevoelige informatie had onthuld'.

    Daarnaast zijn de Bush en Bin Laden families zakenpartners binnen de Carlyle Group. Ze maakten samen de video met de nep-Osama die de verklaring aflegde verantwoordelijk te zijn voor 9/11 (zie video onder). Overigens wordt Bin Laden op de website van de FBI niet eens gezocht voor 9/11.

    De Amerikaanse Carlyle Group voorziet de coalitiemacht in het Midden-Oosten van wapens. De groep wordt geleid door een aantal voormalige leden van de Amerikaanse regering en voormalige werknemers van inlichtingendiensten. Ook bekleden diverse andere prominente voormalige politici functies binnen de organisatie, zoals John Major, de voormalige Britse minister-president en George Bush senior, voormalig CIA-directeur en voormalig president van de Verenigde Staten.

    Fotoshop

    De foto die nu massaal op internet opduikt en die gebruikt wordt als bewijsmateriaal is al oud. Het gaat om een slecht gefotoshopte foto die in 2010 al op de website a-w-i-p.com verscheen. Zie ook het volgende artikel op Veteranstoday over het feit dat de bevolking al jaren misleid wordt omdat Osama bin Laden al lang dood is.

    En natuurlijk krijgt Osama nu een zeemansgraf zodat niemand kan zien waar hij begraven wordt. Onder het voorwendsel dat de plaats waar Osama wordt begraven geen bedevaartsoord wordt krijgt hij nu een zeemansgraf zodat al het bewijsmateriaal kan worden verdoezeld.

    Voor president Obama komt dit bericht goed uit, gezien de verkiezingen volgend jaar. We kunnen de zaak voorts van twee kanten bekijken. Aan de ene kant is de dood van Osama bin Laden geen nieuws omdat de man al lang overleden is en er 10 jaar lang geen nieuw echt beeldmateriaal is opgedoken. Geruchten deden al jaren de ronde dat Osama ergens in een vriezer werd bewaard en dat gewacht werd op deze dag.

    Aan de andere kant is het een dooddoener voor de ‘war on terror’ en worden de plannen van de Illuminati gedwarsboomd nu hun ‘opper-terrorist’ gepakt is.


    [yt]41UAnkQARFs[/yt]

    [yt]UnychOXj9Tg[/yt]


    http://www.niburu.nl/index.php?opti...t-het-vriesvak&catid=20:het-complot&Itemid=33
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Bush maakt zo'n beslissing echt niet alleen hoor 8)
    Of heeft iedereen in de senaat aandelen in de wapenhandel? Daarnaast, bush heeft wel makkelijkere manieren om aan geld te komen gast. Dit is ook weer een mooi voorbeeld van sensatie praat. Bush die de hele US en NAVO overhaalt om Afghanistan binnen te vallen omdat hij toevallig wat geld nodig had :lol:
     

Deel Deze Pagina