1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Bijeenkomsten nog forbidden tot 1 JUNO?!?!
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Bill Withers overleden. Fucking legend. 81 jaar geworden dus wel respectabele leeftijd.

    Aint no sunshine, Lean on me, Lovely day, en nog een zooi prachtige nummers zijn van hem. Heb ze veel geluisterd.
     
    Zifnap en Jorrie vinden dit leuk.
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Harlem
    Grandma's hands

    rip =(
     
  6. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    De regels zijn openbaar gemaakt. Het volledig stoppen van alle reanimaties vind ik toch wel onverwacht. Ik zou bijna gaan denken aan een "burgerwacht' bestaande uit vrijwilligers die de reanimaties zo goed mogelijk zullen uitvoeren. Genoeg opgeleide BHVers die nu thuiszitten en daar kun je een hoop mensen mee redden denk ik.

    https://nos.nl/artikel/2329320-verd...r-opname-intensive-care-bij-beddentekort.html
     
  7. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Het gaat niet om gebrek aan capaciteit voor mensen die kunnen reanimeren, maar het feit dat iemand die gereanimeerd moet worden daarna alsnog langdurig op de IC moet blijven liggen. Dan kan je misschien in diezelfde tijd op de IC 2 anderen helpen.

    Ik ben meer verbaasd over deze:

     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Volgens mij kun je in zo'n situatie alleen maar uit twee kwaden kiezen. Hoeveel IC bedden zijn nu bezet en wat is het huidige maximum?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Amsterdam Oud West is gewoon fissa weer hoor. Ten Kate-markt gigantisch druk. Lekker aan het winkelen, amper afstand, cafe onder mij die dicht is maar bankjes buiten hebben staan gewoon vol met mensen. Iedereen in de rij aan het wachten voor zijn latte. Have fun y'all.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    FOK QUARANTINE
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    FOTOS

    EDIT:

     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2020
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    En het dan gek vinden dat Amsterdammers +41% coronagevallen hadden vorige week.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Deze is wel weer lekker, vooral dat einde ook. Over onze Italiaanse vrienden, Corona en de eurobonds.

     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Ik vraag me af wie nu eigenlijk de lul is. Hoekstra of de Italianen. Lubach snijdt weer goede punten aan. Italianen helpen, best, maar niet te lang zoals aangekaart door Lubach. Dit deden ze ook bij de vorige crisis. Zielig doen en dan zeggen dat onze minister van financiën een lul is en het plaatje vervolgens via bondgenoten of de EU spelen. Dijsselbloem en Griekenland, om maar een voorbeeld te noemen. Echt: Hoop echt dat de crisis snel voorbij is.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    B Tender vindt dit leuk.
  17. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Wat ik wel erg zwak vond van Lubach is dat hij alle wereldleiders belachelijk ging maken aangezien ze corona te laat serieus hebben genomen maar dat die niet de Nederlandse regering keihard heeft aan gepakt maar wel weer trump, poetin enco

    Dat is echt zo makkelijk, echt jammer. Dat in Nederland het carnaval is doorgegaan, dat is ook echt een gigantische kapitale misser geweest maar daar hoor je niemand over terwijl het al lang en breed duidelijk was wat er gaande was in de wereld.
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nederland wil Italië ook helpen maar Italië wilt nu geld zien zonder dat daar verdere toekomstige verplichtingen aan zitten en dat terwijl ze, het gechargeerd gezegd, het economisch gezien al jaren een puinzooi van hebben gemaakt en ze de begrotingsregels, die binnen de EU zijn afgesproken, aan hun Italiaanse laars lappen terwijl Italië zich geconfirmeerd heeft aan deze regels.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Dat is bij bijna alle landen rond de Middellandse Zee het geval, de EU landen dan vooral. En over gepassioneerde Italianen kan ik meepraten. Ongelooflijk hoe moeilijk ze kunnen doen als je niet even vraagt hoe het met ze is, die confrontatie heb ik vaak genoeg meegemaakt, maar dient slechts als voorbeeld voor hun passionele karakter. Je kunt ook moeilijk eeuwig blijven bijdragen en nu wij onze staatsschuld op orde hebben, kan ik mij Hoekstra wel voorstellen dat hij geen trek heeft in Europese Bonds. Dat zou betekenen dat onze staatsschuld gaat oplopen op termijn. Van mij mag er nog wel een tandje bij, in elk geval op financieel gebied.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoewel van mij carnaval altijd wel mag worden afgelast, was er op dat moment gewoon nog niet echt een goede reden voor.
     

Deel Deze Pagina