1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.761
    ja keurmerk van de orkestbond
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat wist ik niet :)
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Valt niet over te discussiëren.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Geen idee heb er geen verstand van.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.529
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.529
    OH HANS WE MOGEN WEER NAAR DE KAPPER HANS
     
    stilwater2 vindt dit leuk.
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Wat een domme onzin weer. Even snel doorheen geskipt, kom je op dat stuk met de kappers, waar duidelijk staat dat tussen de KLANTEN 1.5 meter afstand gehouden moet worden. En dan gaat meneer beginnen over dat de kappers 1.5 meter afstand moeten houden en dan toch niet kunnen werken. En de wakkere mensen er maar achteraan rennen. :lol:

    En nog steeds niet het licht gefixt...
     
    Zeepsop en Reckuuza vinden dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.529
    Ik wacht gewoon op die oh hans quotes
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Fiasco vindt dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.529
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Protesteren omdat je niet met 10 euro mocht betalen bij de Mac. :lol:
     
    Alexknl en Reckuuza vinden dit leuk.
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Nu al beste 15 minuten van de dag
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die maatregels ... daar is toch geen touw aan vast te knopen?

    Verder heeft 'n Belg wel de primeur. Die had als één van de eerste COVID-19, hersteld ... maar kan opnieuw ziek worden want er zijn 0 antistoffen aangetroffen in z'n bloed.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    De man is echter nooit ziek geweest, terwijl hij een hartpatient is. Zelfs geen kuchje of een loopneus. Grote kans dat deze meneer dus een false positive is, zoals ook een aantal mensen in Zuid-Korea:
    https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-southkorea-explain-idUSKBN22J0HR
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    https://nos.nl/artikel/2333206-middelbare-school-amersfoort-krikte-eindexamencijfers-op.html

    Waarschijnlijk niet de wenselijke mening... maar ik vind dit uitstekend verdedigbaar! Er zijn, zo is mijn beeld althans, genoeg middelbare scholen waarbij de (normering van) schoolexamens toch wel wat lastiger zijn dan de centrale examens, en scholieren hun eindcijfer gemiddeld flink opkrikken met de centrale examens (waaronder mijn middelbare school destijds). Was algemeen bekend op m'n school, dat je je nog niet persé zorgen moest maken als je een 5je stond omdat je het met de 'makkelijkere' centrale examens vermoedelijk nog wel kon opkrikken. Met gegevens uit het verleden is dat ook prima aan te tonen door scholen.

    Wat ik kwalijker vind persoonlijk, is dat er niet wordt gekeken dat eindcijfers dit jaar niet neerwaarts worden bijgesteld op twijfelachtige scholen die, binnen de normen en regels, de schoolexamens zo makkelijk mogelijk maken/normeren en waar de resultaten van schoolexamens in het verleden dus structureel hoger liggen dan die van de centrale examens.

    NB: Ik vermoed dat de afgelopen jaren door scherper toezicht en meer inzicht van inspectie het verschil tussen schoolexamens en centrale examens wel steeds kleiner is geworden, dat het 'vroeger' erger was.

    Die zijn dus niet gelijk, wat de school ook aantoont. Vandaar de correctie.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Rampage vindt dit leuk.
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Ik heb niks tegen de Islam fredje ... rustig aan maar ... heb wel een hekel aan mensen die de Islam verheerlijken. Beetje zoals Jehova's. Opdringerig enzo.

    Of moest ik me nu niet identificeren? :+
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik had geen specifieke namen in gedachten, maar ik heb hier bijvoorbeeld weleens posts voorbij zien komen die neerkwamen op de extreemrechtse complottheorie over omvolking met als doel de stichting van een sharia Europa, nadat ik wees op de opkomst en normalisering van extreemrechts en het geweld dat daar van uitgaat.
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Zit een kern van waarheid in maar als je dit gaat tolereren is het hek van de dam. 0,6 is ook nog eens een zeer riante afwijking. Je gaat nu cijfers aanpassen obv statistische cijfers. Er zijn tevens besluiten genomen hoe om te gaan met deze unieke situatie en daar leggen, zover te beoordelen, alle scholen zich bij neer. Dan kun je niet op eigen houtje hiervan afwijken.
     
    B Tender vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina