1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oei, daar zag ik laatst een docu over. Moet ik die posten? Bush senoir was woordvoerder oid van zo'n wapenclubje. Toevallig verdiende het clubje flink wat geld met de oorlog.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    :thumbs:
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat is de grootste Amerikaanse door de overheid gefundeerde industrie? We hebben het hier niet over je maandelijkse zakgeld dat je van je pa krijgt he :+
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    @kabuto: je zegt net dat je dit topic geschikt vind voor discussies over 911 maar je post er zelf weer filmpjes over... Wat wil je nou? :p

    En wat zou een reden kunnen zijn om Osama's dood eerst 5 jaar te verbergen maar er nu opeens mee naar buiten komen? Ik durf te wedden dan Bush dit nieuws maar al te geaag had bekend gemaakt...
    Ook komen er weer randzaken aan te pas die er niet direct tot doen (getraind door CIA etc, wat heeft dat met vandaag te maken?)
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Vind je het niet kortzichtig van jezelf om alles wat in het nieuws is gekomen maar gelijk als waarheid aan te nemen? Want zo kom je nu een beetje over..
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Over complottheorieën is het aloude ''zoekt en gij zult vinden'' van toepassing. Als je iets wilt vinden wat volgens jou niet klopt, dan zal dat ook gevonden kunnen worden. Dat komt omdat regeringen en de autoriteiten simpelweg nooit honderd procent open zijn over bepaalde gebeurtenissen en incidenten. Daarom kan de officiële berichtgeving ook nooit helemaal kloppen.
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Zeker waar..
    Maar denk je niet dat ''de massa'' voorgelogen word op bepaalde punten? Vroegâh deed de Kerk het bijvoorbeeld om macht te krijgen/behouden en het volk mak te houden.
    Wat is er precies veranderd dat dat nu niet meer zou gebeuren door machthebbende (lees mensen met geld)?
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Tuurlijk hebben alle politici hun eigen agenda. Probleem is dat het zo moeilijk is om te weten wat nou de echte waarheid is. Complotten kan je overal bij bedenken. Neemt niet weg dat over elke gebeurtenis uitgebreid gediscussieerd moet worden. We gaan toch niet de media ons laten brainfeeden met hun hapklare maaltijden! :mad:

    Kerk is inderdaad een goed voorbeeld van een instituut dat de populatie voorloog om aan de macht te blijven. Geeft maar weer aan hoe effectief liegen en het weerhouden van informatie is.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Tuurlijk worden er zat dingen achter gehouden, kijk maar eens naar Goudzoekers op VPRO.
    Maar dit is niet zomaar iets achterhouden om macht te krijgen. Hier wordt beweerd dat de overheid 3000 eigen mensen heeft afgeslacht en dat op een ander afschuift zonder duidelijk motief. Dat is toch wel een tikkie anders.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Dit bericht geeft wel aan dat je niet echt in de conspiracy theorieën van 9/11 hebt verdiept, of wel? Er zijn er namelijk ook veel die beweren dat er geen 1 slachtoffer is gevallen, maar dat zelfs die gefaked zijn. Evenals de vliegtuigen.

    Overigens neem ik hier geen standpunt in.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Waarom?

    Reden voor oorlog
    Angst
    Geld
    Patriot act (kan bij angst eigenlijk)
    Olie


    Hier en check dit bijvoorbeeld eens...

    http://www.wanttoknow.nl/politiek/9-11/osam-bin-laden-niet-gezocht-voor-de-119-aanslagen/

    Daar zie je dus oa ook fotos (ook uit interviews) waarvan ze beweerden dat het allemaal zelfde Bin laden waren....riiiiiiiiiight!

    En dit

    http://www.wanttoknow.nl/politiek/oorlog/osama-bin-laden-al-7-jaar-dood/

    Dit post ik puur om te laten zien waarom ik dus niet 1 2 3 geloof in alles. Eerder vandaag zei ik hier 'welke Bin Laden gaat het om?' , in die eerste link kun je er verschillende zien. Ze denken zeker dat mensen gek zijn? Hoe dan ook...er kloppen dingen echt niet. Nu ook weer met dat hij is doodgeschoten en gelijk begraven, en what about al die verhalen dat ie al eigenlijk 9 keer dood is verklaard dan? We zijn zo langzamerhand door alle Bin Laden's heen dan nu....
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Angst? De US was bang dus hebben ze maar zelf de Twin Towers opgeblazen?
    Geld? Hebben ze ermee verdient?
    Olie? Waarom dan Afghanistan binnenvallen?
    Patriot Act? Wat heeft dat ermee te maken?

    Ook al zijn dit misschien redenen, ik kan 10 betere oplossingen verzinnen dan je eigen volk te vermoorden.
    En waarom zou Bush verzwijgen dat Osama dood is, maar Obama doet dat wel? Is daar een reden voor? Ik zou het eerder andersom verwachten!
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Lees mijn post eens op de vorige pagina. ;)
    Overigens, zou jij er serieus raar van op kijken als er mensen waren die voor eigen gewin mensen uit hun eigen land omlegde? Imo heb je dan wel een heel erg positief mensbeeld. 8)
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Je snapt zelf ook wel dat dit onzinnig is. Als we nu gaan discussiëren of er wel of geen doden zijn gevallen ben ik weg :emo:
    Sorry hoor, maar jij hebt toch ook die mensen zien springen? Of werden er poppen naar beneden gegooid? Dat dit punt uberhaupt wordt aangehaald :emo:

    En ik heb een positief beeld van de mensheid? Damn hoe negatief moet jouw beeld zijn als je niet geschokt wordt door het feit dat een Westers land raketten in hun eigen ministerie knalt en met vliegtuigen en bommen hun eigen monumenten neerhaalt 8)
    Ik vrees dat jij teveel TV hebt gekeken...
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het zal in ieder geval niet de eerste overheid zijn die zoiets deed.

    Trouwens, heb nu de docu gevonden waar ik naar op zoek was net.

    klik
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Ik beweer nergens dat dit gebeurt is, feit is wel dat er vrij overtuigende dingen over te vinden zijn.

    Dus jij hebt je waarheid al klaar zonder naar de andere kant te kijken en andere argumenten en theorieën goed door te spitten?;) Lekker simpel is dat.. Dan weet ik genoeg, geen discussie over 9/11 meer van mij met jou.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Waarom beweer jij dat ik niet naar anderen kijk?
    Geef mij 1 feit op 9/11 dat wijst naar de overheid en het is te ontkrachten.
    Post mij eens die 'vrij overtuigende bewijzen' dat er geen doden zijn gevallen.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  18. Seh

    Seh Guest

    Lees hier maar even, veel plezier. Tot over een paar weken. :)
    http://forum.fok.nl/topicchain/265
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Sommige onderwerpen lees ik liever niet op Fok! 8)
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Interessant punt. De media is nog altijd het machtigste wapen wat gehanteerd kan worden. Niet voor niets is de staatsomroep bij een militaire coup als een van de eerste doelwitten aan de beurt. Het bepaalt de publieke opinie en de toekomst van politieke kopstukken. Nu zijn er natuurlijk zat gevallen waar het publiek massaal wordt voorgelogen. Dat dit dagelijkse kost is in dictaturen is natuurlijk geen geheim.

    De vraag is echter in hoeverre er gelogen is door de Amerikaanse regering rondom 9/11. Het zal best zijn dat er zaken achtergehouden zijn. Sommige dingen die niet als relevant worden beschouwd, sommige dingen die vanwege veiligheidsredenen niet naar buiten gebracht mogen worden. Als er dingen worden achtergehouden, houdt dat niet meteen in dat de regering de mensen voorliegt.
     

Deel Deze Pagina