1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Waarom zeg je dit tegen mij? Wat bedoel je ermee?
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Sommige zaken staan je gewoon dichter bij. Als je in een achterstandswijk woont en overlast hebt van jongeren die mensen bij de supermarkt intimideren komt dat dichtbij. Ook als ze jouw kinderen proberen drugs te verkopen en drugsverslaafd te maken is dat iets wat je liever aangepakt ziet dat iets wat een ver van je bed show is.
     
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.776
    Die hele post was een beetje schieten met hagel en hopen dat je @BigSyke raakt. En dat is gelukt zie ik. Maar idd wat moet je anders met je vrijdag.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Weet je best. Je moppert / constateert dat jij wel moppert over tabaksfabrikanten en anderen niet, en impliceert hiermee (impliciet) dat 't jou wat boeit en ons niet. Dat is onterecht.

    En jaaaaa ik weet dat je het technisch gezegd niet letterlijk zegt maar je impliceert het en daar verschuil je je altijd achter. Net als dat een uitspraak als' blanke mensen zijn echt supersupertof' sketchy as fuck is maar dat je altijd daarna jezelf kunt verweren met 'maar ik heb niet gezegd dat anderen niet ook supersupertof zijn'. Vermoeiend en tijdrovend. Mensen staan niet altijd open voor dat soort woordkunsten(aars).


    Vraag me af of degenen die zo bezorgd zijn om de tabaksindustrie zich over kindermishandeling net zo opwinden. Niet te vergeten hun eigen verantwoordelijkheid aangezien zij kinderen en kindermishandelaars verwekken en het houden van kinderen faciliteren door te stemmen op partijen die achter kinderbijslag staan. ;)
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Roken ver van je bed? Die shit is overal te krijgen, makkelijker dan drugs.

    Nee was nav eerder argument over gederfde belasting in discussie over aanpak straatcrimineeltjes. Vind het gewoon interessant dat marokkaanse coke dealers in sommige mensen heel veel losmaken terwijl dit soort berichten hen niks doet en vroeg me af of dat ook gold voor degenen die zich hier exclusief uitlaten over die crimineeltjes


    maak jij ervan
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als mensen bij mij in de buurt roken heeft de buurt daar weinig last van. Gezondheidsproblemen zie je op de langere termijn.

    Drugsverslaafden en drugsdealers zorgen voor veel meer overlast. Intimidatie bij de supermarkt en drugsgeld heeft veel meer impact op mensen dan dat iemand rookt.

    Daarnaast is roken en tabak verkopen niet strafbaar. Je hele argument gaat mank als we het over misdaad hebben. Jouw punt ging niet over roken maar dat mensen zich drukker maken om overlast van criminele jeugd dan belasting ontduiking. Dat klopt omdat belastingontduiking in de buurt geen overlast geeft en lokale criminaliteit wel.
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Nee daar ging het niet om maar geen zin om allemaal zinnen te gaan fileren om dat duidelijk te maken, zit ondertussen ook nog bij Disney in de chat
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.776
    Niemand vragen waarom
     
    Jimmy J. en fredfenster vinden dit leuk.
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Kijken of we nog een Amber alert de lucht in kunnen krijgen natuurlijk
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    post meer
     
    Garrett vindt dit leuk.
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Imam Blauwe Moskee wil wetgeving tegen beledigen Mohammed

    https://www.parool.nl/amsterdam/imam-blauwe-moskee-wil-wetgeving-tegen-beledigen-mohammed~b0da4f9f/

    “Zoals ik in het verleden steevast aanslagen heb veroordeeld. Maar toen zei hij: ‘Yassin, leg me nou dit eens uit: als onze Joodse broeders worden aangevallen is dat al snel antisemitisme en dat wordt niet toegestaan. Dat begrijp ik. Maar waarom valt het beledigen van de profeet dan onder de vrijheid van meningsuiting?’ Dat zette me aan het denken.”

    Dus de imam gebruikt de maatschappelijke behoedzaamheid omtrent antisemitisme, die behalve het verbod op holocaustontkenning niet tot verdere juridische bescherming leidt, en die is ontstaan na een van de grootste menselijke drama's die we ons kunnen heugen, om een dode heilige te beschermen tegen spot. En dat dus bij consequentie ten koste gaat van vrijheid van expressie van alle anderen. Lekker opportuun in de nasleep van de hate crimes in Frankrijk. Chic.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    (1) Maar ik heb daar nooit iets gezegd, terwijl er hier wel members zijn die zich kritisch uitlaten over straatcrimineeltjes. Dus die vergelijking gaat al niet op.

    (2) #antinatalistgang

    (:cool: ik verwerp parlementaire democratie

    Dus leuk, maar dat gaat stuk voor stuk niet op, terwijl shit die ik zei gewoon hout snijdt.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Sean Connery dood

    KUT JAAR
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Hij was 90 en in de war. Lijkt me prima tijd om te gaan.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    31 OKTOBER

    - RIP RESTERENDE SLACHTOFFERS AARDBEVING TURKIJE
    - RIP COVIDDODEN
    - RIP YOUTUBER KASTIOP
    - RIP SEAN CONNERY
    - RIP GRIEKSE PRIESTER LYON

    JONGEENS



    2020

    PLEURISZOOI
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het ongenuanceerde van Reckuuza... altijd mooi.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Moet weer naar de psych GAAAST
     
    Yerewn en Yellow 13 vinden dit leuk.
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat vinden we eigenlijk van de KLM piloten?
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik weet er te weinig vanaf... Gaat dit alleen over de mensen die nu al 300k+ verdienen, of ook om mensen waar we medelijden mee moeten hebben?
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Het lijkt me een best fucked situatie.

    Ze kunnen gerust wat aan salaris inleveren lijkt me, maar gaat me meer om de vlieguren die ze nu niet kunnen maken. Zo behoud je je skills ook niet echt op peil lijkt me. Of wordt dat gewoon nog wel getrained?
     

Deel Deze Pagina