1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Buy2Win zie je steeds minder ;).

    Waarschijnlijk kun je extra levels / xp etc kopen wat je tijd zou kunnen besparen.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat er geen Campagne modus in gaat zitten?
    En mensen zijn bang dat het dan wel F2P word maar ook Pay to Win. Ook al zegt elke ontwikkelaar van F2P games dat het niet zo gaat worden. Er zijn voorbeelden dat het dan wel gebeurd. Al gebeurd dat nu minder.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Gelukkig wel inderdaad, dan is het wel een stuk aantrekkelijker :)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Assassin’s Creed IV Is All About Pirates, According To This Poster

    Is the next Assassin's Creed all about pirates? A tipster just sent over marketing materials for something called Assassin's Creed IV: Black Flag.

    Ubisoft hasn't announced anything about the next Assassin's Creed just yet, other than the fact that it will star a new character and a new setting, and it will be out next fiscal year.

    [​IMG]

    According to our tipster, this poster will be on store walls on Monday, March 4.

    The poster shows a white-hooded assassin—presumably the protagonist of Assassin's Creed IV—on a pirate ship, surrounded by gruff-looking buccaneers. There's a black pirate flag in the background.

    The full poster:

    [​IMG]

    Earlier this month, a Redditor claimed to have seen the name Assassin's Creed IV: Black Flags on an airplane while peaking at a powerpoint presentation by the woman who sat in front of him.

    "I was on a flight where the lady in the row in front of me was working on a powerpoint presentation on marketing strategies of several gaming titles," Redditor photoacoustic wrote. "And one that stood out the most was AC4: Black Flags, aimed for release 2013 Holiday season according to her slide. It already had a cool looking logo for it."
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2013
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nope, na III ben ik klaar met Assassins Creed. :) Of ze moeten het roer drastisch om gaan gooien (pun intended :+), wat ik betwijfel als ik deze poster zie...
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    AC4 ook nog, had wel verwacht dat het gewoon een spinoff zou zijn ofzo.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm...dus dan krijgen we soort shipbattles zoals in AC3 onder andere? Afwachten maar. Wat denken jullie...next-gen of nog helaas current-gen?
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Beide denk ik. Net zoals Watch Dogs. Beide ook Ubisoft
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    AC uitmelken zonder uit te brengen op de huidige gen is wel heel dom. Komt natuurlijk gewoon ook nog op de huidige consoles.

    The main characters name is Edward Kenway, father of Haytham Kenway from Assassin's Creed 3. Edward is known as a Privateer, Assassin and occasional pirate. The games location is set in the Caribbean on multiple island including Jamaica, Cuba and the Bahamas

    Fuck jullie Ubisoft, daar gaat Red Beard Redemption van Rockstar in een piraten-tijd! Morgen is sowieso de aankondiging van de game.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2013
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Piraten AC? Bring it on! :cool:
    Maak Desmond wel wat minder lelijk pls
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Begin er zelf eerlijk gezegd best moe van te worden. Het begint gewoon echt Assassin's of Duty te worden. Ik durf nu al te wedden dat het gigantisch als ACIII gaat aanvoelen en weinig vernieuwend. Al zegt de Ubi baas dat het helemaal geweldig wordt...maar ja...natuurlijk zegt hij dat.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ga eerst maar eens ACIII spelen, of het einde bekijken en heel hard huilen omdat het slecht is. Sowieso zou dit niks meer te maken hebben met Desmond.
     
  14. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    AC4:
    [​IMG]
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben een paar dagen geleden begonnen met ACIII. ;) En dan speel ik tegelijk ook nog eens AC Liberation, dus nee. Ik ben er nog niet moe van.

    Jammer van het einde, en het verhaal op zich. Heeft altijd veel potentie gehad. Hebben ze goed weten te verpesten.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En gewoon nog altijd geen Feudal Japan ook...gewoon kut.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Awh, waar is m'n Nederlandse setting met Arend!
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Als je bij AC3 dat speciale wapen krijgt waarmee je vijanden kan hangen aan bomen ed krijg je ook een stukje info van een vrouwelijke japanse assassin. Dat zou echt een harde AC game zijn. Met samoerai's en shit. Gruwelijk

    Dit was de assassin. Shao Jun

    [​IMG]
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit. Fuck Japan, kom verdorie eens naar NL toe. Dát is eens uniek. :cool:

    edit: Een groot probleem van ACIII (en Liberation dan natuurlijk ook) blijft gewoon de setting. Die is oersaai. Zei ik voor de release al en vind ik nog steeds. Als ze precies dezelfde game (zonder de bugs) hadden afgeleverd maar dan met Ezio in Italië zouden al heel wat minder mensen hebben geklaagd.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2013
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Renaissance is dan ook echt uniek, nooit eerder gedaan en bovendien uitermate sfeervol. Amerikaanse revolutie is gewoon fucking saai en in ACIII is het nou ook niet als of je er echt veel van merkt.

    Piraten-shit met de Gouden Eeuw kan toch ook, dat is echt awesome. Ik ben Piet Arends, net zoals mijn vader voor mij, ben ik een assassin! :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina