1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oddworld! _O_

    Hopelijk verschijnen er een paar goede games uit van Oddworld met de kwaliteit van vroeger.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat 1 vs 100 leek mij juist 1 van de leukere 'projecten'. Jammer.
    En Oddworld weer leven inblazen lijkt mij een goede zet!
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben benieuwd. Alles van Bizarre is sowieso awesome. :+

    Eens wachten op het press event van vandaag om te zien of het een topic waard is.

    edit:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [gt]701808[/gt]

    Vet!
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bloodstone trailert en gameplay



     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ziet er tof uit, op de een of andere manier zijn 007 games altijd wel vermakelijk. James Bond 007: Everything or Nothing was echt geniaal met Willem Dafoe als badguy _O_
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Activision needs to start charging for Call of Duty online.



    Activision needs to start charging for Call of Duty online, says Pachter:

    [​IMG]

    Michael Pachter’s told IG that the industry needs to start thinking of adding subscription models to its multiplayer experiences – with Activision and Call of Duty leading the charge. No doubt big Bobbo will be pleased to hear that.

    Following last night’s NPD results, which showed a 6 percent US sales drop year-over-year, the Wedbush Morgan analyst said it’s time publishers starting looking at plans to monetise online play.

    “We think that the overall decline was due to a very large number of people playing multiplayer online games for free on PlayStation Network, and for an annual fee with unlimited game play on Xbox Live,” said Pachter.

    “We estimate that a total of 12 million consumers are playing Call of Duty Modern Warfare 2 for an average of 10 hours per week on the two platforms’ respective networks, and the continued enjoyment of this game (along with an estimated 6 million Halo online players, 3 million EA Sports players, and 5 million players playing other games, such as Battlefield, Red Dead Redemption, Left 4 Dead and Grand Theft Auto) has sucked the available time away from what otherwise would be spent playing newly purchased games.”

    He added: “We see this as a continuing problem, and think that unless and until the publishers come up with a business model that appropriately captures the value created by the multiplayer experience, we are destined to see a migration of game playing away from packaged goods purchases and toward multiplayer online.

    “We think that it is incumbent upon Activision, with the most popular multiplayer game, to take the first step to address monetization of multiplayer. It is too early to tell whether that will be a monthly subscription, tournament entry fees, microtransaction fees, or a combination of all three, but we expect to see the company take some action by year-end, when Call of Duty Black Ops launches.”

    Modern Warfare 3 – £9.99 a month to play online, £30 for a yearly sub.


    -Bron-


    Die Pachter lult wel meer, maar toch wel iets om rekening mee te gaan houden. Op zich is het logisch dat er stappen worden genomen, aangezien ze niets verdienen aan gamers die hun spel na de launch nog spelen, afgezien van DLC.

    Ik heb zoiets van, maak gewoon betere games zodat niet iedereen enkel de AAA games blijft spelen. :b:
     
  8. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
  9. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik haak dan echt af. Ik betaal al voor mijn game (Activision houdt de prijzen al langer hoog als andere labels) en ik betaal voor Xbox Live. Dan moeten ze het daar maar mee doen hoor. Ik ga niet drie keer betalen om 1 aspect te spelen. Middelvinger.
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mja als dat betekend dat we meer en vooral sneller patches/content updates krijgen dan kan ik er nog mee leven maar als ze zo doorblijven prutsen en gemiddeld pas na 4 maanden problemen fixen dan zie ik er de waarde niet echt van in om te betalen.

    We zien het wel, dat gamen in de toekomst duurder gaat worden is toch al een feit.
     
  11. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Gaat natuurlijk helemaal nergens over...
    Meesten betalen al 60,= per jaar voor live + 65,= voor de game en dan ook nog gaan betalen voor de multiplayer.....
    En 30 pond is haast net zoveel als een jaarabo live via ebay oid.
    Dan had ik me mooi genaaid gevoeld met MW2 heb de multiplayer misschien een maandje of 2 gespeeld.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan het kloppen dat ik nog nooit van die game heb gehoord? :+
    Maar goed, heb me aangemeld.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Spec Ops, dat waren best toffe games vroeger. Ik heb me ook maar aangemeld. :)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [gt]700178[/gt]

    Ik had deze trailer nog niet gezien, heb hem net bekeken op XBL. Geniale shooter zeg. :D
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die trailer werd op de E3 nogal overschaduwd door de press conference waar ie op geshowed werd. :+
    [yt]xF8gnUQRuFI[/yt]
    :F:

    Ga em zo eens downloaden op de 360. Misschien kan ik em deze keer met een wat neutralere blik bekijken.
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nja, eerlijk gezecht vind ik het ook een erge schijt game van wat ik heb gespeelt..
    Maarja, mag niks over de inhoud vertellen volgens de voorwaarde, maar ik kan wel zeggen dat ze het nog flink moeten opknappen of het word net zoon game als turning point fall of liberty.
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Zou je denken? Dus je mocht de game spelen op voorwaarde dat je niets over zou vertellen, hoe zit dat als ik vragen mag?
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Je mag niks inhoudelijk vertellen over de game, dus niets over welke gamemodes erin zitten enz.
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Als je die beta speelt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina