1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik gebruik de kabels vd ps4 zelf, die de data weer naar de lcd doorsluist.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703

     
    Tyrant vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo, die gast is slecht.
    Maar ziet er echt goed uit! De stijl en lighting is top; zelfs een step-up van n-sane trilogy.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb niets met Crash Bandicoot, maar ik vind het er juist ongeinspireerd uitzien. Beetje standaard, qua omgevingen.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Weet je wel hoe oud deze games zijn? :lol:
     
  7. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    TISSEU?!?!
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Jawel, maar als ze dan terugkeren naar die games/wereld, dan mag het wat mij betreft allemaal wel iets flitsender. Het is nu allemaal een beetje 'veilig'. Natuurlijk zullen de mensen die dit als kind hebben gespeeld alsnog geweldig vinden, want het is een flinke oppoetsbeurt, maar zoals ik al zei, ik kijk er met andere ogen naar, en dan ziet het er aardig verouderd en ongeinspireerd uit.

    Als je dan nagaat dat er een serieus gebrek aan coole kart-games is voor het systeem, dan is dat een beetje jammer...
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Er komt ook nog een nieuwe Sonic Kart game in Mei als het goed is. En deze game had misschien technisch hoogstaander gemaakt kunnen worden, maar als je bedenkt hoe goede de oorspronkelijke Crash games zijn ontvangen, dan hoeft er in mijn ogen niets te veranderen. Sommige games zijn tijdloos en daar moet je niet teveel risico's mee nemen, kijk wat de die luie hand met de Ezio games heeft gedaan, of Rogue. Ook AC III ziet er grafisch kut uit, dan heb ik veel liever een safe build.

    Ik wacht overigens nog op een hedendaagse remake van de 1996 GOTY Wing Over. Die game kent bijna niemand en een safe remake zou al goed zijn, ook kon je daar niet rollen zoals in Ace Combat. Die game zou geweldig zijn in co op MP, of zelfs local co op. Er zijn gewoon tal van titels die beter op safe kunnen spelen bij een remake of remaster, het kan zoals ik uitgelegd heb ook verkeerd aflopen.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hoezo maakt Sony niet gewoon een Sony racer met alle exclusive Sony karakters? Dat is inmiddels al een aardig tof lijstje.
     
  12. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik vroeg mij af of het volgende bij een van jullie bekend is. Ik heb nog een Xbox live abonnement tot 5-2-2020 en Xbox Game Pass loopt nog tot 1-6-2019. Nu had ik dit weekend bij Services en abonnementen de automatische verlenging/afschrijving stopgezet omdat ik tegen de tijd dat abonnementen verlopen op zoek ga naar goede aanbiedingen. Maar als je dit doet dan kun je dus gelijk geen gebruik meer maken van deze abonnementen. Ik had geen toegang meer tot Xbox Live en de Game Pass. Na weer inschakelen werkte het weer. Ik vind dit best kwalijk omdat je al vooruit betaald hebt de abonnementen nog actief zijn. Meer mensen die dit al eerder hadden ervaren?
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Te niche denk ik? De kartgames die uitkomen zijn allemaal bestaande en goedlopende series of remakes.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703

    Deze zien en dan de video hieronder, vrij algemene video:

    :+
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    THQ Nordic AB's indirectly wholly owned subsidiary Koch Media GmbH has today entered into an agreement to acquire Prague-based Warhorse Studios s.r.o, a leading game developer behind award-winning Kingdom Come: Deliverance. The purchase price amounts to EUR 33.2 million on a cash and debt free basis. Warhorses' net sales in 2018 amounted to approximately EUR 42 million, with an adjusted EBIT of approximately EUR 28 million1.

    Press releasse: https://mb.cision.com/Main/15049/2739687/990136.pdf
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Het is klaar op de Battle Royale markt. Tetris Battle Royale komt vandaag uit:



    Pak je spullen maar in, Fortnite en Apex Legends!
     
    ageQned en Zifnap vinden dit leuk.
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456

Deel Deze Pagina