1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Farm Together bijvoorbeeld. Kleine game, honderden uren speelplezier. Straks even kijken of mijn oogst klaar is. :p
     
    Zifnap en ageQned vinden dit leuk.
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Electronic Arts heeft aangegeven dat je games op de huidige generatie consoles gratis kunt upgraden naar de next-gen consoles. Stel dat je FIFA 21 dus op de Xbox One of PlayStation 4 koopt, dan krijg je de versie gratis op de Xbox Series X of PlayStation 5.
     
    Reckuuza, Yellow 13, Zifnap en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Zo, zo. Een remaster van een FIFA game. :rolleyes:
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Zo zo, lekker zeuren om iets gratis :')
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Was sarcastisch bedoeld.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dat was duidelijk, mijn punt blijft staan.
     
    Excess-Denied vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Getoonde Xbox Series X trailers:












     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
    The Medium zag er echt enorm tof uit.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik denk dat ik langzaam in een oude zeur begin te veranderen want ik zag niets wat mij echt een 'wauw' moment gaf. Scorn vond ik het meest interessant, maar dat komt vooral door Giger inspiratie.
    Voor de rest, als het gaat om series X introductie, niet onder de indruk. Wat ik gezien heb geeft mij in ieder geval niet de drang om een Series X te pre orderen b.v.
     
    Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
    Het ziekste is toch wel dat ze claimen dat dit door 1 persoon is gemaakt. 8)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Kom dan even met Halo ofzo, skip dit allemaal
     
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Zelfs Valhalla “gameplay” was ruk
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ik waardeer je mening in elk geval wel.
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ontzettend tegenvallende Insider. Geen van de getoonde games ook maar enigzins interressant voor mij. Next-gen enthousiasme ook meteen vrij dood geslagen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Launch games zijn vrijwel altijd matig dus ik kijk er niet van op. Komt in de loop van de tijd wel.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
    Ik weet niet wat jullie verwachten. Er was duidelijk aangegeven dat het enkel om third party games zou gaan, dus de mensen die om Halo en dergelijke roepen moeten tot juli wachten. Daarnaast was het al redelijk duidelijk dat dit Insider event niet een soort E3 evenement zou zijn. De grote partijen (Ubisoft, EA, Bethesda, Square-Enix en dergelijke) bewaren natuurlijk games voor hun eigen digitale evenement, of in ieder geval dichter bij de oorspronkelijke E3 periode. Je houdt dus de wat mindere, maar hier en daar wel zeer interessante, goden over aangevuld een extra trailer voor Assassin's Creed. Daarnaast zijn zoals Jorrie zegt de launch games nooit echt heel bijzonder.

    Overigens vind ik persoonlijk The Medium en Call Of The Sea twee enorm interessante titels!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik vroeg ook niet om Halo of Gears ofzo, maar games als Ooblets, Tunic, etc.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ach je weet hoe het gaat. Het zijn producten (met hoge productiekosten) die aan de man gebracht dienen te worden. De meeste games zijn trend volgers, geen trend zetters. Veel games volgen vooral behoudend wat "in" is op dit moment. Als mens zijnde fysiek ouder worden betekent ook dat je ervaringen en herinneringen opbouwt. Het is een vloek en een zegen tegelijk. Het zorgt ervoor dat je minder snel teleurgesteld raakt door mooie praatjes, zij het van mensen zij het van massa media. Dat is positief; zie het als levenservaring. Helaas mis je daardoor ook vaker die "overheerlijke" endorfine prikkels die je extreem laten hypen op externe prikkels. Alsof je iets voor de eerste keer ziet/hoort/beleeft. Helaas: het is moeilijk die "kick" terug te krijgen; dat eerste moment heb je namelijk al jaren geleden beleeft. Het nieuwe is eraf, ook met mooiere graphics. Een mooi laagje vernis, maar vaak speel je weer hetzelfde. Doorbraken, audiovisueel en met name op gameplay, vinden maar zelden plaats. De accolade "genre definiërend" is maar weggelegd aan een handje vol games in een generatie.

    En misschien is dat laatste maar goed ook. Immers: de middenmoot zorgt ervoor dat die ene game, die duidelijk de verwachtingen overtreft, als een diamanten ring opvalt. Stel: er is maar één game (boek/film etc) in het jaar waarvan je later kunt zeggen "dit blijft mijn hele leven als geweldige ervaring bij", is dat dan niet voldoende?

    Zo'n "trailer dump" is niets meer dan massa exposure. Een bak aan externe prikkels die elkaar proberen te overtreffen. De ene maakt nog meer lawaai dan de andere en van de helft hoor je over een jaar niets meer. Of het valt tegen. Maar die ene game (en die gaat misschien nog komen)... die is vet. En daar gaat het om.

    EDIT: overigens heb ik niks tegen middenmoot. Het is gewoon gemakkelijk tijdverdrijf. Waarom denken jullie dat soaps op televisie altijd zo populair zij geweest?
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2020
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Maar zitten er nou echt veel gamers te wachten op een donkere vampieren game?

    Als het een mooie kleurrijke metroidvania was geweest; prima. Als het kleurrijke Japanse twist op het vampierengenre met toffe character design was geweest; prima. Maar dit is gewoon weer voorspelbare donkere meuk die alle bekende boxjes aan tikt.

    Tja.
     

Deel Deze Pagina