1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik denk echter dat we in de komende generatie juist wel wat meer 'grensverleggende' games gaan krijgen vergeleken met de huidige, vooral dankzij de enorme vooruitgang in opslagsnelheid. Zoals al vele malen benadrukt is de enorme verhoging in baseline opslagsnelheid een grote stap. De developer van The Medium gaf hier al een voorbeeld van in de vorm van twee werelden waar zonder laden tussen geswitcht kan worden. Ik denk dat zodra developers hier een beetje gewend mee zijn we best een aantal hele toffe creatieve dingen kunnen gaan zien (ook in grote games) die we tot voor kort niet voor mogelijk hielden.

    Deze nieuwe generatie is in dat opzicht een veel interessantere stap dan die van de vorige generatie naar de huidige, dat was er puur een van meer grafische kracht.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Oh ja, dat klopt zeker. Grappig genoeg is het juist deze opslag tech die niet extreem next-gen is, ondanks de grote stap voorwaarts. De oude opslag methodiek was inderdaad extreem verouderd in de consoles en een grote bottleneck. Ben blij dat de overstap wordt gemaakt naar SSD+. Sneller laden en sneller streamen van textures is erg belangrijk.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Next gen wordt wederom een faal voor Xbox qua exclusives.

    Iemand sla dit bericht op dan checken we dit over 5 jaar weer
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hoewel het eigenlijk tegenwoordig niet meer nodig is (in mijn ogen althans) aangezien de consoles tegenwoordig niet meer zulke specifieke en op maat gemaakte hardware gebruikt als vroeger zijn launch games vaak wat minder.
    Echter is dit wel de eerste indruk die nu rond gaat van de series X. En het is gewoon geen goede eerste indruk.
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Next gen lijkt mij sowieso niet meer zoveel te doen. Benieuwd hoe het apparaatje gaat komen uit te zien en de controller, maar de games tja.... het wordt denk ik niet zoooooooo veeel mooier op het eerste gezicht. Het zal weer van details moeten afkomen. Nee de tijd dat ik werd weggeblazen is verleden tijd gok ik.

    Ik weet nog zo goed hoe krankzinnig verschil het was tussen de Xbox en Xbox 360 en bij Sony evenmin.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Scheelt vooral qua laadtijden en wat er met een SSD gedaan kan worden, dat zal het grote verschil van deze generatie zijn.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.662
    Oh ja, eerste keer COD2. En dan rookgranaten gooien omdat het er zo realistisch uitzag.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zet het in je handtekening. DOE JE TOCH NIET.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    haha denk je dat we over 5 jaar nog op dit forum zitten haha tuurlijk niet man nerd
     
    Yellow 13, schijterwt, fredfenster en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Wedden van wel. Iedereen hier had allang kunnen vertrekken met het terugzakken van het verkeer op dit forum, maar toch zijn we nog hier. Nee, de meesten die dit forum bezoeken zijn blijvers. :cool:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hoezo, moet toch discussiëren over onze kut kinderen op basisschool en nieuwe huis. Over vijf jaar nog steeds hypotheek drama!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Wel benieuwd wanneer het eerste kind van een member een account aanmaakt hier.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Yellow jr. :eek:
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gatverdamme nee. Aub geen kinderen van mij. Kleine Gremlins zouden dat worden. :cool:
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Eens
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Haha. Ik hoef dat geschreeuw van kinderen echt niet. Dus mij hierop pakken gaat niet lukken. :+
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik ben 40 en zelf nog een kind lol.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En WiFi hotspots.
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ja of King Kong.... wat was dat een mooie game zeg! Was toen ook speelbaar op een demopod geloof ik.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417

Deel Deze Pagina