1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Het was natuurlijk sowieso niet echt een game voor het algemene Wii publiek. En daarnaast verkopen alle games als een malle op de Switch vergeleken met de eerdere platformen. De Switch is echt goud gebleken voor Nintendo. Zo zie je maar weer dat er soms wel eens een fout gemaakt moet worden (de Wii U) om uiteindelijk weer alles op de rit te krijgen.

    Overigens denk ik niet dat ik de game nog zal kopen. Ik ben eigenlijk een beetje klaar met ellenlange games. Ik heb liever een goede bondige RPG van 30 uur dan een van 100 uur. Er is een reden dat Chrono Trigger nog steeds door velen wordt gezien als een van de beste JRPG's ooit. Een daarvan is dat de game echt nauwelijks vet heeft. Daarentegen kan ik 40 uur gameplay uit Xenoblade halen en het zou geen effect hebben op de uiteindelijke ervaring.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Codemasters heeft WRC licensie in handen.

     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2020
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik denk dat Nintendo sowieso de vraag onderschatte destijds voor Japanse games in het westen. Dat was ook een periode waarin men maar bleef roepen dat JRPGs dood' waren en er geen vraag meer naar was.

    GameStop had destijds de exclusieve rechten voor de USA gekocht, met als gevolg schaarste en hoge prijzen.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    PS5 event donderdag gaat niet door
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    JRPGs zijn nooit dood geweest. Misschien een tijdje met vakantie, maar nooit dood. Wie dat geroepen heeft...
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2020
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Eens, maar er is natuurlijk een periode geweest dat er matige JRPGs uitkwamen, of zonder marketing, en dan verwarren ze dat met een lage vraag, terwijl het probleem natuurlijk was dat het aanbod even niet geweldig was, qua kwaliteit.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.704
    Oh FFS.
     
    Dududu vindt dit leuk.
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Het PS5 event zou samenvallen met een memorial dienst voor George Floyd, in die zin snap ik wel dat ze het hebben uitgesteld. Neemt niet weg dat ik er als gamer van baal.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het is gewoon klote. Nieuwe datum al bekend?
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Nope, nog niet bekend gemaakt.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Pfff hoop zo snel mogelijk, was toch wel beetje hyped voor donderdag.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.704
    Black controllers matter!
     
    Zifnap en Sandman069 vinden dit leuk.
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Als gamer baal ik, maar als mens begrijp ik de beslissing goed. Halve land daar is in rouw en absoluut woedend, en dan ga je niet je happy reclame filmpje voor je next-gen console uitbrengen.

    Het is gewoon een raar en vervelend jaar, iets wat we in het westen eigenlijk nauwelijks gewend zijn, want nu raakt het ons, ipv mensen in landen ver weg.

    Dus tja, jammer, maar ik ga me ook hier niet heel druk om maken. Er zijn belangrijkere zaken in de wereld, en die presentatie komt straks echt wel.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Precies en de console zal echt wel vet worden denk ik. Al moet de presentatie in de laatste dagen voor release gebeuren, bij wijze van spreken. Voordeel is dat ze met deze beslissing nu redelijk in alle rust kunnen verder bouwen en perfectioneren. :)
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.704
    Ik weet niet of ze in dit stadium nog veel bouwen en perfectioneren. Het is meer hoe langer je wacht hoe meer het gaat tegenvallen voor de menigte (hoewel XBOX eerder was en teleurstellend was) Ik had me er op verheugd, maar ok een spelcomputer is misschien niet het belangrijkste in de wereld.
     
    Yi-Long en Cyndris vinden dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    WAT? :x
     
    Tyrant, Yellow 13 en Yerewn vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Het tweaken van software, hardware, voor die in productie gaat, menu's verder uitbouwen, snelheden testen onder druk, marketplace of ps store vullen met games en testen op gebruik. Er zijn best wel wat redenen te bedenken dat dit gezien de situatie in Amerika zowel respectvol kan als jezelf de tijd geven om de puntjes op de I te zetten. De spreekwoordelijke twee vliegen in één klap zeg maar. :)
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Maar dit slaat nergens op want de release blijft gewoon hetzelfde.
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.704
    Ook die kan uitgesteld worden :)
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Zeker maar dan zou dat andere redenen hebben en dat heeft geen zin om daar nu al over te speculeren :+
     

Deel Deze Pagina