1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Gerucht was dat ze deze later deze maand aan zouden kondigen, dus blijkbaar zijn ze ingehaald door een verpakking. Slechts bewaarde geheim in de game-industrie, hoe dom wil je het hebben. Beter hadden ze dezelfde strategie als Sony kunnen gebruiken: gewoon je twee versies tegelijkertijd aankondigen.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Jep eens.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Controller is er niet mooier op geworden trouwens. Nieuwe D-pad, dus ben benieuwd of dat beter is dan wat we hadden, en een extra knopje erop in het midden, maar verder grotendeels hetzelfde.

    Vind next-gen qua hardware design echt een stap terug van wat we current-gen hadden.
     
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    D-Pad zit al op de huidige Xbox One Pro controller. Maar Sony lijkt, in ieder geval op papier, meer stappen gezet te hebben met de controller.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben voor ps4 gegaan vanwege al het gedoe bij de onthulling van MS met always online, en media belwngrihker dan games.

    Maar vond het toen wel jammer dat ps4 niet die haptic feedback had in de triggers. Blij dat de ps5 die wel krijgt.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Help Yellow van het Xbox gamen af. Yellow13NL is mijn PSN tag. Zeg het even hier omdat ik nergens anders een geschikt topic kon vinden. :) Even alle sad games van mijn PS4 gehaald, dus wil één deze dagen echt los weer. Menorius heet ik op de Xbox en daar heb ik genoeg XBW lui, maar jullie zweren ook bij PS4, dus vraag ik U allen vriendelijk toe te voegen. Berichten spammen doe ik via consoles amper tot niet, beter gezegd niet, teveel afleiding imo. Dus daar hoeven jullie niet bang voor te zijn. :+ Kan zijn dat mijn veiligheid iets te scherp staat ingesteld, maar laat het me dan maar even weten. :thumbs:
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459


    GI JOE!
     
    ageQned vindt dit leuk.
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911


    Tof gedaan.
    Als je hem in de pre-order hebt staan in de Store kun je morgen alvast los in Warehouse, zonder missies etc.
     
    Matrix en Zifnap vinden dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    De Warehouse demo was vroeger geweldig.

    EDIT: Oh, met muziek van Rage Against the Machine. Hoe kon ik dat vergeten. +10 punten. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2020
    Jorrie vindt dit leuk.
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Volgende flop in the making...?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Je moet het filmpje van WAB hierover eens zien. Met de ene hand de game spelen en met de andere een menukaart lezen en ondertussen ook met de vrouw praten :lol:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Nog meer free goodies. From the Ashes is deze week gratis in de Epic Store. Ik zeg dank u en tijd om deze game coop te gaan spelen. ;)

     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    A Total War Saga: Troy's free launch on the Epic Games Store is a huge success - the game has been claimed by 7.5m players in just 24 hours.

    This limited-time free giveaway on the Epic Game Store for Creative Assembly's strategy game exceeded the developer's expectations.

    "We were optimistic but we couldn't have predicted this level of excitement," Rob Bartholomew, chief product officer said.

    "It's been incredible to work with Epic on giving this brand new release away for free. Now we get to welcome so many strategy players - new and old - to experience this incredible Saga. We're very happy."

    The free giveaway is now over, and A Total War Saga: Troy has reverted to its full price of £34.99.

    https://www.eurogamer.net/articles/...-the-epic-games-store-claimed-by-7-5m-players
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Hoe draait Crysis Remastered op een modded & overclocked Switch?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Aldus Phil Spencer. Doei Series X dan! 8)
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Dat is toch al bekend. Series X is gewoon een alternatief voor een peperdure PC.
     
    Yellow 13, Jorrie en Zifnap vinden dit leuk.
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Geachte publishers, stop gewoon met release deadlines
     
    lwn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina