1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Zeker wel, maar door SoT heb ik geen negatieve ervaringen met live service. Tenminste, zo heb ik het niet ervaren ;)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Yakuza 7: Like a Dragon for Xbox Series X | S indefinitely delayed in Japan

    Microsoft Japan has announced the indefinite postponement of the release of "Yakuza: Like a Dragon", which was scheduled to be released at the same time as the Xbox Series X|S console on November 10. The game will be released overseas as a launch title as previously planned.

    Yakuza: Like a Dragon' is the overseas version of Sega's latest title 'Ryu ga Gotoku 7: Whereabouts of Light and Darkness', the latest title of popular series 'Ryu ga Gotoku'. It includes Japanese and English dubbing, localized UI and subtitles.

    The reason for this delay is unknown. A preview version of the Xbox Series X preview program that was unveiled to the media ahead of the release also showed a preview version of the game with five chapters of the game available to play, and the game itself worked fine.

    When we contacted the publisher SEGA, they said "We have not officially announced the release of Yakuza: Like a Dragon for the Xbox Series X in Japan."

    EDIT:


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2020
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417





    De release van Wargame: Red Dragon is uitgesteld in de Epic Store. In plaats daarvan is Dungeons III een weekje gratis. Een goede Dungeon Keeper clone?
     
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Gisteren ook een beginnetje gemaakt. Ben 100% positief verrast over hoe goed het eruit ziet zeg. Echt een game voor mij dus ga hem zeker verder spelen. Enige wat me nu al opvalt en ik echt een negatief punt vind is dat de protagonist niks zegt.. ik vermoed dat dat zo blijft? @Modder-Eter ?

    Dan krijg je van die monologen waarbij hij eigenlijk gewoon een reactie moet geven om het lekker te laten lopen... En dat kijkt hij vaag en maakt een klein kreun geluidje...

    Bij options zag ik nog voice voor protagonist staan maar die stond ook op ON. Enig smetje op verder tot nu toe erg gave jrpg zoals ik ze het liefste zie.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De silent protagonist is een beetje een Dragon Quest trope, dus helaas blijft dat het geval. Ik heb me er eerlijk gezegd niet eens heel veel bij stil gestaan toen ik de game speelde, voornamelijk omdat de rest van de cast echt geweldig is.
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Take Two wil Codemasters overnemen.

     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    [​IMG]
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698

    Weet niet of deze al ergens gepost was, maar damn wat een verschil hier en daar. :eek:
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Op de vorige pagina. Het was wel een andere. MS heeft de backwards compatibility over het algemeen goed voor elkaar. :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Zijn er ook nextgen games?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, die komen nooit meer. Alles wordt oneindig uitgesteld, net als films.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Gelukkig starten games nu 5 seconden sneller op wohooo!!!
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    PS5 toch ook? Jammer dat de PS5 een stuk langer over zijn laadtijden doet. Vraag me af of zoiets nog met software updates getweaked kan worden. Sowieso laadt Spiderman extreem snel, dus het ligt volgens mij ook aan hoe oud een game is.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nee kan je alleen ps4 games op spelen toch niet heel bijzonder.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik heb het zelf even opgezocht. Dat is voor nu oké, maar dan pakt de Series X idd grootser uit. Aan de andere kant: Series X heeft het ook harder nodig. Ik zie voor mij persoonlijk niets dat mij interesseert qua release games dit jaar.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    PS4 games draaien wel degelijk beter op de PS5 dus het scheelt toch best wel. Klopt dat MS het beter voor elkaar heeft maar Sony is ook echt zeker niet slecht bezig.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Een man van nuance. Die hebben we hier meer nodig.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Was ook een slechte zaak geweest als dat niet zo geweest was.
    Las laatst ook nog dat de Xbox versies geen patches nodig hebben draaien al beter met disc erin.
    En de PS5 heeft schijnbaar eerst een patch nodig voordat games beter draaien geloof dat het bij Sekiro zo was geen idee of bij elke game is.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hoeft niet, ik meende met dat filmpje van DF te horen dat het sowieso al voor prestatieverbeteringen zorgt en de patch nog beter. Maar ja, je eerste zin zegt al heel wat anders dan je vorige post ;)
     
    Servantes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina