1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Het lekken is het issue niet denk ik. Iets kan nog steeds lekken en dan toch nog aantrekkelijk zijn om te presenteren. Zie het maar als voorspel. De vraag is ook of het allemaal zo toevallig lekt.

    Tja, en dan die booth babes. Maar zoiets kan ook echt niet meer in deze correcte wereld jongens. Bad pr wanneer de vrouwenbeweging weer op bezoek komt.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Boeiuh, dat preutse conservatieve en hypocriete gedoe in het westen over menselijke schoonheid mag wel eens stoppen. Gewoon ook half-naakte gespierde mooie gozers neerzetten, en verder niet zeuren.

    Dat lekken vind ik zelf ook niet zo’n issue. Natuurlijk is het wel grootser wanneer je opeens Cloud op een trein ziet zitten, of dat we Shenmue 3 vanuit het niets voorgeschoteld krijgen, maar liever een show met leaks ipv een show zonder grootse games.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja zoals de Linda. Het ene nummer een paar zeikwijven uit haar vriendenkring die afgeven op mannen die graag kijken naar een pitspoes en die de zwempakronde van Miss Universe af willen schaffen.

    Het volgende nummer brandweermannen met ontbloot lichaam met de tekst "daar wil ik wel een beschuitje mee eten".

    Als vrouwen een probleem hebben met geil worden aangekeken door mannen of lesbische vrouwen en non binaire personen moeten ze geen Boothbabe of Pitspoes worden. De vrouwen die daar wel voor kiezen genieten van de aandacht.
     
    Pyoonexk en Zifnap vinden dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Lees jij regelmatig de Linda, Syke?

    De versplintering in de mensheid is nou eenmaal en vouge. En het is vooral slim. Alleen ben je een stuk kwetsbaarder voor de (vaak dominante) overtuigingen van andere groeperingen.

    Helaas helpen sommigen dit gemakkelijk in de hand door hun egocentristische levenswijze.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2021
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Haha nee maar weet nog op Dumpert de Tweets die werden getoond waarmee ze Linda haar hypocrisie aankaartten.

    Dat was in de tijd dat ze helemaal flirten bij RTl boulevard omdat iemand op Dumpert had gezegd "ik zou haar doen" bij een foto van een BNer die daarom flipte en sponsoren opriep Geen stijl en Dumpert te.boycotten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Het is ook gewoon normaal om schoonheid te bewonderen. In het westen doen we daar tegenwoordig heel hypocriet over, en ‘mag’ dat bijna niet, maar in de meeste werelddelen is het nog gewoon volstrekt normaal en geaccepteerd. Dat 1 vrouw met een mooi lichaam in een bikini gaat staan doet niets af aan andere vrouwen en hun specifieke kwaliteiten. Net zoals ik me niet onzeker ga voelen wanneer Ryan Reynolds zijn shirt uittrekt en de vrouwen daarbij gaan kwijlen.

    Maar goed, we zitten in het games topic, dus we zullen er verder geen complete onzekere vrouwen discussie van maken.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dit soort zaken zoals de hele lange bijeenkomst over diversiteit zijn toch ook oersaai. Gamers komen op toffe games te zien en toffe verhalen over wat komen gaat op het gebied van games.

    Geen zoom meeting van een uur over diversiteit in de gameswereld:

     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Eindelijk wat meer gameplay materiaal van Songs of Conquest. En het stelt mij niet teleur. Dit wordt dus een soort Heroes of Might & Magic game, misschien King's Bounty. Base building zit in de titel en de gevechten zijn erg verwant aan de twee eerdergenoemde spellen. Prachtige sfeervolle pixelart, met moderne lighting effecten die je bijvoorbeeld ook ziet in Octopath Traveller. Release early 2022. Kan niet wachten! <3
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2021
    ageQned vindt dit leuk.
  9. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Lijkt me prima geschikt als mobile game, maar dat is 't niet he? Zie mezelf dit niet achter 'n console of pc spelen.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    lol wat is dit, heroes?
     
  11. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ja als ze daar nou es een nieuwe van brengen op de mobile
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    HOMM3 op je tablet
     
  13. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ja stuk gespeeld. Jammer dat die uitbreiding never gaat komen though
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    die uitbreiding is fking hard ja. geen mobile support ook wel minder.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Waarom associeer je dit met een mobile game?
     
  16. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Omdat het er zo uit ziet. Leent zich ook prima voor een touch besturing
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Samenvatting E3

     
    Matrix vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat laatste kan ik me nog iets bij voorstellen, maar van het eerste begrijp ik de link nog niet helemaal met de mobiel. Vind je het er niet goed genoeg uit zien voor een vast platform dan? Vergeet niet dat ook pixelart in 4k resolutie kan worden weergegeven. Of hoger natuurlijk. Dat komt de scherpte juist ten goede. Ik zou dit soort games niet alleen reguleren tot een mobiel. Juist op de PC, maar ook op de consoles (vooral de Switch) bestaat hier een grote markt voor.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    De one x is nu verkrijgbaar bij bol.
     

Deel Deze Pagina