Mane weg bij Liverpool, kabouter Messi blijft 99: another year of overpowered troep games tegen Recka
Had FIFA niet zo’n mode dat je omstebeurt spelers kon kiezen voor je team, zodat je beide met een team vol sterren kunt spelen? Of heb ik dat gedroomd?
Geen idee, ik speel geen FIFA want ik heb het superieure PES2021, want ik hou van voetbal, maar ik dacht dat FIFA zo’n mode had dat je spelers kon kiezen voor je eigen fantasy-team in de versus-mode, of dat je spelers weg kon pikken bij je tegenstander. Not sure.
God of War gaat sowieso uitgesteld worden, anders waren ze allang begonnen met flink ophypen van die game.
Er is binnen 1-2 weken toch nog een showcase? Zal daar wel voorbij komen. Dit was meer voor 3rd party devs en VR.
Is toch helemaal niet nodig bij GoW? In juni/juli een State of Play met gameplay en een release datum in september/oktober is denk ik voldoende om genoeg hype te creëren. Nog een trailertje of 2 in de tussentijd en het moet goed komen
fuck FUCK IK HEB M DUS NOG NIET GESPEELD HE JONGENS IK HEB NU WEL EEN PS5 NODIG EERLIJK VAN WIE KAN IK PS5 LENEN MAAND MAX IK PAY DE VERZENDKOSTEN
Een remake van een remaster, wauw zin an. Steentje gooien, er langs sneaken. Steentje gooien, erlangs sneaken. Maar nu mooier!
Ik kon nooit in deel 1 komen cuz gameplay. Maar de gameplay van 2 vond ik fking dik. Is al wel confirmed dat de gameplay van 2 in 1 zit so